//

iphone via t mobile of via het internet bestellen?

iphone via t mobile of via het internet bestellen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik zit er over na te denken om of een iphone 4 op het internet te bestellen of met een t mobile abo aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-10, 04:15
merryground merryground is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard iphone via t mobile of via het internet bestellen?

Hoi, ik zit er over na te denken om of een iphone 4 op het internet te bestellen of met een t mobile abo aan te schaffen.

Als ik een t mobile abo neem van 1 jaar, kan ik daarna naar een andere provider overschakelen? Als ik mn telefoon moet sim unlocken heb ik er dan nog wel garantie voor? Als ik dan bijvoorbeeld een abonnement neem bij vodafone, behoudt mijn iphone dan nog alle functies? En als ik bij t mobile blijf, kan ik dan alleen het iphone abonnement nemen of na een jaar ook overschakelen naar bijvoorbeeld "relax"?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-10, 09:36
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Al jou vragen staan eigenlijk wel een beetje hier op het forum, volgende keer even de zoekfunctie gebruiken,

Ik zou een iphone aanschaffen bij de T-Mobile shop, niet bestellen via internet of dergelijke aangezien er een hele grote run hierop is kan je vaak via internet lang wachten, en via de T-Shop heb je hem gelijk.

Ik zou ook geen 1 jaar abbo nemen, je betaald echt de volle pond voor de iphone ga dan even de grens over en koop hem bij de buren (Belgie) dan heb je hem ook gelijk fabrieksimlockvrij en kan je alle simkaartjes er in stoppen zonder deze bij T-Mobile te laten unlocken voor een prijsje. ook omdat je gelijk naar Vodafone over wilt stappen, dan heb je dus 2 abbo's.
  #3  
Oud 10-06-10, 11:49
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Beste Merryground,

Je kan inderdaad zoals bovenstaande zegt, al je vragen terugvinden via de zoekfunctie. Maar afin. Een paar antwoorden

1. Als je een T-Mobile abonnement voor 1 jaar neemt, kan je na dat jaar gewoon overstappen naar elk willekeurige provider. En het toestel behoud je gewoon.

2. Unlocken staat los van de garantie mits je dit op de legale manier laat doen. (Illegaal is ook mogelijk en is bij een garantie kwesties heel makkelijk te restoren maar dat terzijde). Unlocken is na één jaar gratis.

3.Als je een vodafone abonnement heb kan je 99,9 % van de functies gebruiken. Het enigste wat je voorzover ik weet niet kan gebruiken is; Visual Voicemail. Dit is alleen te gebruiken met T-Mobile's i-abonnementen.

4. Als je na dat jaar besluit om bij T-Mobile te blijven dan staat het je geheel vrij wat voor abonnement je kiest. Alleen is het volgens de abonnementen/constructies van nu, nog niet mogelijk om dan alleen te verlengen met een i-abonnement sim-only. Die vorm van het iPhone abonnement bestaat (nog) niet. Dus dan zal je aangewezen zijn op Relax. Maar dat kan tegen die tijd dat jij gaat verlengen anders zijn.

Zoals iPhone3Gs al zegt, kan je het beter in de winkel doen. De Fysieke shops krijgen namelijk voorrang wat betreft levering op de Tele-sales van T-Mobile. Dus als je in de Shop lang moet wachten, zal je telefonisch nog langer moeten wachten. Daarnaast Krijg je het toestel direct mee en uiteraard deskundig advies.

Hopelijk helpt dit.


Groet,

Stefano20

Laatst gewijzigd door Stefano20; 10-06-10 om 11:54. Reden: paar aanpassingen
  #4  
Oud 10-06-10, 15:19
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Op de site van 2call kan je de iphone al bestellen. Er staan ook prijzen bij is wel prijzig.
__________________
NWO 666
  #5  
Oud 10-06-10, 15:54
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Op de site van 2call kan je de iphone al bestellen. Er staan ook prijzen bij is wel prijzig.
Link is altijd wel aardig.. Apple iPhone 4 32GB Black i.c.m abonnement - 2call.nl of Apple iPhone 4 16GB Black i.c.m abonnement - 2call.nl

Het gaat om SIMLOCK VRIJE toestellen eventueel met abo's van een andere provider dan T-Mobile
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #6  
Oud 10-06-10, 16:20
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Link is altijd wel aardig.. Apple iPhone 4 32GB Black i.c.m abonnement - 2call.nl of Apple iPhone 4 16GB Black i.c.m abonnement - 2call.nl

Het gaat om SIMLOCK VRIJE toestellen eventueel met abo's van een andere provider dan T-Mobile
Ik heb ze even gemailed, ze verwachten hem over 4-6 weken te leveren en raadden ook aan om pas tegen die tijd te bestellen..
  #7  
Oud 11-06-10, 01:21
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Zie ik nou echt dat je bij de ''top aanbiedingen'' i.c.m. een tweejarig contract van gemiddeld pak 'm beet 40 euro p/m ruim 300 euro moet bijbetalen voor de 32 GB? duur zeg....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorzichtig met het bestellen van een iphone 4 Xionax Koopinformatie Nederland 28 26-06-10 11:10
iPhone: optie 'compleet' (o.a. Duo Sim) bestellen via T-Mobile Grover Odido (T-Mobile) 4 01-11-09 20:52
iPhone niet bestellen via website T-Mobile!!! iWhiz Koopinformatie Nederland 9 20-08-08 14:58
T-Mobile internet doet het niet :( Iphone 1.1.2 OTB u2crow Unlock [archief] 19 07-01-08 00:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.