//

Internet uitzetten

Internet uitzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een Iphone en vind het super! Nu is echter het probleem dat dus blijkbaar mijn onbeperkt internet abo. pas volgende maand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-10, 00:17
Lenvm72 Lenvm72 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard Internet uitzetten

Ik heb sinds kort een Iphone en vind het super! Nu is echter het probleem dat dus blijkbaar mijn onbeperkt internet abo. pas volgende maand ingaat. Kreeg deze maand dan ook een erg hoge rekening.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om internet gegarandeerd uit te zetten voor een paar weken? Ik wil dus dat de telefoon absoluut geen verbinding maakt met het internet daar ik dat nu moet betalen.

Hopelijk kan iemand me helpen zodat ik de telefoon toch nog gewoon kan gebruiken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-10, 00:26
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Jailbreak je telefoon, download SBSettings en dan kan je alles uitschakelen. Ik weet dat het een omslachtige manier is, maar het kan niet anders. Veel plezier met het beste mobieltje ter wereld!
__________________
Koekje erbij?
  #3  
Oud 12-06-10, 00:30
Lenvm72 Lenvm72 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Ai... dat klinkt niet makkelijk Ben nog een echte leek qua Iphone.
Denk dat ik 'm nog maar een paar weken in de kast laat liggen en mijn Nokia maar gebruik... Jammer!

Wel heel erg bedankt voor de reactie!!!

Laatst gewijzigd door Lenvm72; 12-06-10 om 00:36.
  #4  
Oud 12-06-10, 11:41
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Smile

Het kan ook anders hoor!
Je hebt de hoogte van de kosten redelijk zelf in de hand, door op het volgende te letten:
  • Ga niet op Internet.
  • Gebruik geen applicaties, die gebruikmaken van het Internet (alleen offline apps kan wel, maar dan moet je weten welke dat zijn, dit kun je testen door je iPhone via het Instellingen menu in 'vliegtuigmodus' te zetten, als een applicatie het dan nog doet, maakt hij geen gebruik van het net).
  • Verzend geen mail (alhoewel dit niet veel kost als het alleen om tekst gaat, dus geen 'zware' bijlagen, foto's en filmpjes e.d.).

Let op: de standaard applicaties, zoals iTunes en App Store en Kaarten, leggen ook verbinding met Internet. Mijn ervaring is overigens dat 'Kaarten' niet veel kost (korte routes mee gelopen in het buitenland, achteraf geen hoge rekening).

Dan kun je toch alvast gebruikmaken van je Iphone door:
  • ermee te bellen
  • je adresboek te vullen en bij te houden
  • notities te maken
  • te fotograferen
  • muziek te luisten via iPod
En op het moment dat je ergens een (kosteloos) Wi-Fi-signaal hebt (draadloze internetverbinding, bv. thuis), kun je wel volledig gebruikmaken van je iPhone want dat verbruik loopt dan niet via je iPhone-provider.

Veel plezier met je iPhone gewenst!
Jammer om hem een paar weken in de kast te laten liggen.

Laatst gewijzigd door iTalk; 12-06-10 om 11:46.
  #5  
Oud 12-06-10, 12:17
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Maar iTalk, je hebt dan zo veel kans dat je op internet gaat. Elke app gebruikt bijna internet.
  #6  
Oud 12-06-10, 13:02
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lenvm72 Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een Iphone en vind het super! Nu is echter het probleem dat dus blijkbaar mijn onbeperkt internet abo. pas volgende maand ingaat. Kreeg deze maand dan ook een erg hoge rekening.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om internet gegarandeerd uit te zetten voor een paar weken? Ik wil dus dat de telefoon absoluut geen verbinding maakt met het internet daar ik dat nu moet betalen.

Hopelijk kan iemand me helpen zodat ik de telefoon toch nog gewoon kan gebruiken.
Wat is je huidige provider? Want als het t-mobile is dan kun je nu al je abo omzetten naar een i-abo.
  #7  
Oud 12-06-10, 14:23
Lenvm72 Lenvm72 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb idd een T-Mobile abonnement maar heb een zeer gunstig contract afgesloten via Studentmobiel en helaas kan T-Mobile me deze voorwaarden niet geven. Dus toch even geduld hebben.
  #8  
Oud 12-06-10, 14:25
Lenvm72 Lenvm72 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb nu overigens via instellingen op mijn Iphone G3 en Wi-Fi uitgeschakeld, zal dit al genoeg zijn? En dan gewoon geen apps openen, geen mail bekijken.
Dus alleen bellen, agenda en evt Ipod. Zou dat ok zijn dan?
  #9  
Oud 12-06-10, 15:06
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Wi-Fi is altijd gratis.. dus dat kun je gewoon aan laten staan..

Maar als ik het goed heb kun je ook dit doen:

Ga naar Instellingen -> Algemeen -> Netwerk en daar staan internet settings waar je bv voor vodafone : live.vodafone.com enz moet invoeren.. daar gewoon wat onzinnigs neer zette en vervolgens kan je telefoon niet meer verbinding maken met het internet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet en applicaties uitzetten Globox iPhone algemeen 6 03-08-11 15:03
tijdelijk uitzetten internet Pietje57 Odido (T-Mobile) 2 08-10-10 12:38
internet uitzetten buitenland Mad Hankey Internet in buitenland (roaming) 2 30-09-10 18:18
Internet uitzetten Geenstijl Archief 1 20-02-10 00:29
Internet uitzetten? Minthe iPhone algemeen 8 23-05-08 08:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.