//

mijn brief aan t-mobile

mijn brief aan t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) op mijn 3GS iOS 4.0.2 had ik op iOS 4.0.0 een betere ontvangst maar ik mag niet klagen... in het verleden heb ik wel zoiets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-08-10, 19:17
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

op mijn 3GS iOS 4.0.2 had ik op iOS 4.0.0 een betere ontvangst maar ik mag niet klagen...
in het verleden heb ik wel zoiets aan de stok gehad met een provider en een dergelijke
brief gezonden, hand geschreven nog wel omdat mijn internet verbinding niet werkte
...een netwerk dat net niet werkt.
Ook heb ik gebruik gemaakt van art. 6:265 van het Burgerlijk Wetboek voor het ontbinden
van het contract en dat ik op grond van art. 6:74 e.v. van het Burgerlijk Wetboek een
schadevergoeding zou eisen.
__________________
if you can't fixit, don't...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-08-10, 21:39
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 Bekijk bericht
ik heb mijn kwestie aan de geschillen commissie voorgelegd.Het is in behandeling genomen , ik weet niet of het iets uithaald, maar dat zien we wel.
Ik eis van t mobile omdat ze in mijn woonplaats hebben toegegeven geen fatsoenlijk bereik te kunnen geven, meer dan alleen terug gave telefoon en ontbinding contract.
Hun leveren een slechte prestatie, daarvan hoef ik niet de dupe te zijn.
telefoon inleveren of 50% korting gedurende 4 maanden vind ik erg minimaal.
Wat goed om dit te lezen hier. Bij mij speelt dezelfde discussie. Inmiddels ook ter beoordeling aan een deskundige voorgelegd. Deelt mijn standpunt. TM handhaaft haar standpunt, dit kan maar nog veel erger is dat men niet op mijn argumenten in wenst te gaan. Heel vreemd, arrogant en klantonvriendelijk. Geen enkel probleem want ook ik ga naar de geschillencommissie en ga tot het gaatje.

Ik accepteer niks meer van TM, zo ongelofelijk klantonvriendelijk. Ben 6 weken aan het bellen geweest tot men mijn klacht in behandeling wilde nemen. Ben altijd wel gecharmeerd geweest van TM maar stap nu lekker over naar KPN. Iets meer betalen, maar een veel beter netwerk.

Ik heb TM nog een eenmalig schikkingsvoorstel gedaan (wat bij afwijzing door TM direct vervalt).

Hoe is jouw ervaring tot nu met de GSC? Hoelang duurde het voordat men jouw klacht in behandeling heeft genomen?

Heel veel succes toegewenst en stel voor dat we elkaar op de hoogte houden
  #23  
Oud 18-08-10, 22:44
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

tis toch wel heel erg triest en dit zijn nog maar de 3g of 3gs mensen.. ik zei nog allll die mensen die zoo zaten te zeiken op tmobile zijn toch als trouwe slaafjes weer gegaan voor tmobile met de iphone 4... even tevreden met het nieuwe speeltje en vervolgens is het probleem er weer; namelijk nog steeds of nog slechter bereik met alll die toegenomen klanten voor de iphone 4 waardoor het netwerk alleen maar meer en meer belast zal worden...

ik vind het heel sneu voor de mensen die nu met de gebakken peren zitten.. wat heb je dan aan een iphone als je niet eens 3g kan gebruiken en soms niet eens kan bellen!
een maat van mij krijgt pertinent geen service met zijn 3g in mijn huis.. dat was voor het teken om voor vodafone te gaan en dan maar meer bijbetalen voor die iphone 4 en ik ben echt superblij dat ik dat heb gedaan en straks gewoon kan internetten in mijn huis en waar ik ook ben.

tNobile zuigt gewoon; iedereen weet het en toch trapt iedereen er keihard weer in met alle loze beloftes van het wordt beter blablabla.. in sommige steden is het ok, maar in veeeeel plaatsen is het gewoon echt slecht.
en ze leren er ook niet van omdat alle sheeple toch wel weer voor tmobile gaan als er weer een nieuwe iphone komt... echt super slecht
  #24  
Oud 18-08-10, 23:04
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Voor iedereen die van hun abo af wil maar niet het beltegoed kwijt willen, laat de opzegging gebeuren met nummer behoud voor een pre pay bij T-Mobile. Een nieuw abo bij Kpn of consorten is dan wel met een nieuw nummer, maar je kunt nog wel je euries opbellen.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
  #25  
Oud 19-08-10, 11:01
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
tis toch wel heel erg triest en dit zijn nog maar de 3g of 3gs mensen.. ik zei nog allll die mensen die zoo zaten te zeiken op tmobile zijn toch als trouwe slaafjes weer gegaan voor tmobile met de iphone 4... even tevreden met het nieuwe speeltje en vervolgens is het probleem er weer; namelijk nog steeds of nog slechter bereik met alll die toegenomen klanten voor de iphone 4 waardoor het netwerk alleen maar meer en meer belast zal worden...

ik vind het heel sneu voor de mensen die nu met de gebakken peren zitten.. wat heb je dan aan een iphone als je niet eens 3g kan gebruiken en soms niet eens kan bellen!
een maat van mij krijgt pertinent geen service met zijn 3g in mijn huis.. dat was voor het teken om voor vodafone te gaan en dan maar meer bijbetalen voor die iphone 4 en ik ben echt superblij dat ik dat heb gedaan en straks gewoon kan internetten in mijn huis en waar ik ook ben.

tNobile zuigt gewoon; iedereen weet het en toch trapt iedereen er keihard weer in met alle loze beloftes van het wordt beter blablabla.. in sommige steden is het ok, maar in veeeeel plaatsen is het gewoon echt slecht.
en ze leren er ook niet van omdat alle sheeple toch wel weer voor tmobile gaan als er weer een nieuwe iphone komt... echt super slecht
Ik moet hier toch even op reageren... wie zegt dat het bereik van tmobile slecht is? of dat KPN en Vodafone dit beter doen? Ik heb zelf twee mobiele telefoons; 1 KPN en 1 Tmobile. T-Mobile heeft in de regio rotterdam geen slechter bereik dan KPN, sterker internet is sneller op hun netwerk dan via KPN. Ik vindt de opmerkingen van Rdammert dan ook verbazingwekkend, zeker als zijn naam zijn regio is...

Daarnaast maakte KPN en Vodafone in de afgelopen weken bekend te zullen gaan werken met datalimieten, terwijl tmobile dit niet doet.. Fantastisch heh van die providers.. Ik kan ermee inkomen als je in een klein bewoonde regio woont waar het bereik van tmobile slecht is, daar scoren ze idd minder op.

Lees dit artikel eens zou ik zeggen; en nee ik werk niet bij tmob mocht je dat denken...

Mobiel internet T-Mobile blijft onbeperkt | One More Thing
  #26  
Oud 19-08-10, 11:32
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard t mobile

ik woon in de directe omgeving van tilburg, waar t mobile een aantal witte plekken heeft.Ik snap ook wel dat ze ook plekken heeft met een mindere verbinding.Maar dit gaat over het principe dat ze een produkt leveren dat het niet doet.
Ik mag dan mijn contract ontbinden, maar onder voor mij heel nadelige voorwaarden, terwijl de wanprestatie bij t mobile ligt.Ik vindt dus het aanbod van t mobile te mager en ze blijven volharden in twee opties opzeggen met teruggave van toestel of 4 maanden 50% korting op het abonnements geld( niet eens op het gehele abo incl internet abbo).Dit vindt ik te mager voor een niet geleverde dienst.

het geschil is nu in behandeling genomen en t mobile heeft 4 weken om te reageren.

Ik houdt via dit forum eea op de hoogte
  #27  
Oud 19-08-10, 14:25
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkrgoede Bekijk bericht
Ik moet hier toch even op reageren... wie zegt dat het bereik van tmobile slecht is? of dat KPN en Vodafone dit beter doen? Ik heb zelf twee mobiele telefoons; 1 KPN en 1 Tmobile. T-Mobile heeft in de regio rotterdam geen slechter bereik dan KPN, sterker internet is sneller op hun netwerk dan via KPN. Ik vindt de opmerkingen van Rdammert dan ook verbazingwekkend, zeker als zijn naam zijn regio is...

Daarnaast maakte KPN en Vodafone in de afgelopen weken bekend te zullen gaan werken met datalimieten, terwijl tmobile dit niet doet.. Fantastisch heh van die providers.. Ik kan ermee inkomen als je in een klein bewoonde regio woont waar het bereik van tmobile slecht is, daar scoren ze idd minder op.

Lees dit artikel eens zou ik zeggen; en nee ik werk niet bij tmob mocht je dat denken...

Mobiel internet T-Mobile blijft onbeperkt | One More Thing
Volgens mij is het toch algemeen bekend dat het 3G!! bereik stukken beter is bij de andere providers en ik had het eigenlijk alleen over vodafone.
Kpn heb ik nog nooit een klacht over gehad heb ik nu namelijk altijd 3g waar ik ook ben.

daarbij heb ik mijn abo afgesloten voor die belachelijke datalimiet dus daar heb ik de komende 2 jaar geen last van; als het daarna nog zo is ga ik wel ergens anders heen. Tevens is internet gewoon lekker snel op vodafone; en je hebt gewoon betere dekking.

tis trouwens algemeen bekend dat internet van kpn niet supersnel is tenzij je er een extra snelle verbinding op afsluit; ik had het dan ook over vodafone, ook 1 van de redenen waarom ik voor hun heb gekozen bij mijn nog te ontvangen iphone 4.
  #28  
Oud 19-08-10, 15:15
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Ik ben het met jullie eens dat wanneer het netwerk niet voldoet en je geen gebruik kan maken van de dienstverlening ze je moeten compenseren.

Een begrip als algemeen bekend is voor mij te vaag, daarnaast biedt Vodafone geen Visual Vociemail en wil ik nog wel eens zien hoe hun netwerk omgaat met 400.000 zware internetgebruikers... Maar goed, ben benieuwd wat tmobile gaat antwoorden!
  #29  
Oud 19-08-10, 15:56
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat dat is; visual voicemail.. dan geeft ie aan dat je voicemail hebt?
(gelukkig zet ik mijn voicemail altijd uit; kost alleen maar geld... maar snap dat je dat met tmobile wel nodig hebt met al die gemiste oproepen hahaha sorry kon het niet laten)

volgens mij is deze discussie al eerder gevoerd maar vodafone bied op zakelijke markt al veel qua smartphones, dus ik heb niet het idee dat die het niet aankunnen.
maar we zullen zien; mijn main reden is simpel; met tmobile heb ik niet eens bereik in mijn eigen huis! dus dan houd het gewoon op
3g ala; maar gewoon echt geen service... dat is de druppel voor mij

Laatst gewijzigd door ThaDude; 19-08-10 om 16:00.
  #30  
Oud 19-08-10, 16:44
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkrgoede Bekijk bericht
Ik moet hier toch even op reageren... wie zegt dat het bereik van tmobile slecht is? of dat KPN en Vodafone dit beter doen? Ik heb zelf twee mobiele telefoons; 1 KPN en 1 Tmobile. T-Mobile heeft in de regio rotterdam geen slechter bereik dan KPN, sterker internet is sneller op hun netwerk dan via KPN. Ik vindt de opmerkingen van Rdammert dan ook verbazingwekkend, zeker als zijn naam zijn regio is...

Daarnaast maakte KPN en Vodafone in de afgelopen weken bekend te zullen gaan werken met datalimieten, terwijl tmobile dit niet doet.. Fantastisch heh van die providers.. Ik kan ermee inkomen als je in een klein bewoonde regio woont waar het bereik van tmobile slecht is, daar scoren ze idd minder op.

Lees dit artikel eens zou ik zeggen; en nee ik werk niet bij tmob mocht je dat denken...

Mobiel internet T-Mobile blijft onbeperkt | One More Thing
Mijn reactie is niet zo verbazingwekkend. TM levert een zeer slecht bereik en dit is ook als zodanig door hun erkend. KPN levert hier aantoonbaar een beter bereik. Net als Vodafone overigens.

En inderdaad ik kom uit Rotterdam, maar daar scheelt het ook nog behoorlijk per regio.
  #31  
Oud 25-08-10, 17:56
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

ik kreeg vandaag telefoon van t mobile.nav de voorgelegde kwestie bij de geschillen commissie.
dit is een redelijk voorstel en als ze waarmaken wat ze telefonisch hebben toegezegd dan kan ik dat wel accepteren.Zodra ik het zwart op wit heb post ik het.Het lijkt er sterk op dat ze het niet op een uitspraak van de geschillencommissie willen laten aankomen.Ze hebben niet gevraagd of geeist om het stil te houden( ben dat ook niet van plan).
houdt iedereen op de hoogte.
  #32  
Oud 25-08-10, 18:18
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Ik ben enorm benieuwd! Dit zijn zaken waar ik wel in geinteresseerd ben. Zou zomaar een doorbraak kunnen zijn voor alle ontevreden klanten (mbt het bereik)
  #33  
Oud 27-08-10, 19:37
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Smile geschil geschikt met t mobile

vandaag is mijn geschil met t mobile geschikt, ze hebben me een net voorstel gedaan, dat overeen kwam wat ik voorstelde( eigenlijk geven ze nog meer).
Ik mag mijn telefoon en nr houden, wat overgaat zodra ik een abo heb bij een andere provider en ze vergoeden de kosten die ik heb gemaakt voor het geschil.

Ze hadden mijn geschil binnen gekregen en deden een laatste voorstel wat hier boven staat en wat ik heel netjes vind.
  #34  
Oud 27-08-10, 20:46
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Gefeliciteerd met de overwinning, het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen is in de praktijk nog wel een onoverbrugbaar. Er is dus nog hoop voor de toekomst
  #35  
Oud 27-08-10, 21:57
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard geschil geschikt

ik ben in ieder geval blij met de uitslag, maar voor mij voorlopig geen abo meer bij t mobile, omdat die in mijn woonplaats( jammer genoeg) slecht is.Ik had graag de iphone 4 gehad, maar ja een telefoon, maar geen verbinding gaat niet werken.
Op deze wijze zou t mobile meer klachten moeten oplossen, als er aantoonbaar een slechte verbinding is en deze ook niet verbeterd wordt in de toekomst, moeten ze een redelijke oplossing met de klant zoeken waar beide partijen mee tevreden zijn.
Reageren

Labels
aangetekend, bereik, t-mobile, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan iPeng iPhone algemeen 5 11-01-10 20:08
Mijn pc neemt mijn iphone niet aan! Martini_girl iPhone algemeen 8 26-12-09 00:40
mijn nummerherkenning kan niet aan ?! The Student iPhone algemeen 5 15-10-09 22:25
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.