//

iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht.

iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee hoor.Je kan gewoon een minikaartje bestellen en dan hoef je dus niet te knippen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-06-10, 12:42
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

Nee hoor.Je kan gewoon een minikaartje bestellen en dan hoef je dus niet te knippen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-06-10, 12:58
Ximenez Ximenez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 39
Standaard

Mooi overzichtje heb je gemaakt! toevallig ben ik ook nog ANWB lid, dus overstap naar vodafone word interessant, ook door het (snellere) internet
  #43  
Oud 24-06-10, 19:12
mona mona is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schroef Bekijk bericht
Nee hoor.Je kan gewoon een minikaartje bestellen en dan hoef je dus niet te knippen.
Oke! Dan wordt het zeker interessant, nu nog een IPhone
  #44  
Oud 25-06-10, 00:00
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

waarom kan je op www.phoneshop.nl geen t-mobile abbo meer oor 4g?
  #45  
Oud 25-06-10, 10:56
mona mona is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Heb zojuist met Vodaphone gebeld en zij leveren nog geen micro sims en kunnen op dit moment ook nog niet vertellen of dat in de (nabije) toekomst gaat gebeuren,
dan is knippen de enige optie voor IPhone 4 bezitters...lijkt me best spannend, ik ben niet zo'n doe het zelver
  #46  
Oud 25-06-10, 13:41
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik heb hetzelfde gevraagd aan Vodafone. Vooralsnog gaan ze geen microsim uitbrengen en het was ook nog niet duidelijk of ze wel de iPhone 4 gingen verkopen (of proberen ze nu te misleiden?)

Voor mij een reden om mijn abo daar op te zeggen. Daarbuiten heb ik bij t-mobile nog een flex waarmee ik ook in het buitenland uit mijn bundel bel. Bij vodafone komt dat er allemaal nog boven, terwijl mijn bundel dan nog genoeg inhoud heeft...

T-mobile heeft al micro-sims beschikbaar voor 10 euro in de T-Shop (dus niet online)
  #47  
Oud 25-06-10, 20:25
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Iemand een idee wat ie los gaat kosten bij t-mobile?
  #48  
Oud 26-06-10, 11:01
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Nee, heb ik ook al gevraagd bij de T-Shop, maar dat wisten ze nog niet.
  #49  
Oud 26-06-10, 12:50
luclog luclog is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik ga voor de 3GS, ik ben 13 dus ik kom niet zo snel aan geld. IK hoop dat ik voor ongeveer tussen de 15 en de 20 euro wel een 3GS heb. (Per maand)
  #50  
Oud 29-06-10, 10:23
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

die actie met vodafone en ANWB is echt super. ik zit al bij vodafone (nooit problemen gehad met data verbruik en doe er best veel mee) maar mijn contract loopt pas 1 maart af. gelukkig kan je 6 maanden vantevoren verlengen (staat in de voorwaarden) dus hopenlijk hebben ze in september de actie nog. en dan hopen dat ik ergens goedkoop een witte iphone 4 kan kopen kan bijna niet wachten
bedankt voor deze tip
  #51  
Oud 29-06-10, 11:18
chriscilia chriscilia is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

je kunt naturlijk de kosten vergelijken.
maar ..... als je betaalt voor slecht telefoonbereik, belachelijk slecht internetbereik bij T-Mobile, en uitstekend en telefoon- en internetbereik bij Vodafone, is de keuze toch al snel gemaakt lijkt me.
ik was 1 1/2 maand bij T-Mobile en had dagelijke onvoldoende tot geen bereik.
ik ben al ruim 8 jaar bij Vodafone, en heb gewoon 100% bereik.
het kost misschien iets meer, maar als je daar de ergernis van een beroerd T-Mobile abootje bijneemt, ben je echt vele malen goedkoper uit.
  #52  
Oud 16-07-10, 18:32
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chriscilia Bekijk bericht
je kunt naturlijk de kosten vergelijken.
maar ..... als je betaalt voor slecht telefoonbereik, belachelijk slecht internetbereik bij T-Mobile, en uitstekend en telefoon- en internetbereik bij Vodafone, is de keuze toch al snel gemaakt lijkt me.
ik was 1 1/2 maand bij T-Mobile en had dagelijke onvoldoende tot geen bereik.
ik ben al ruim 8 jaar bij Vodafone, en heb gewoon 100% bereik.
het kost misschien iets meer, maar als je daar de ergernis van een beroerd T-Mobile abootje bijneemt, ben je echt vele malen goedkoper uit.
Gelukkig ben ik voornamelijk op de plaatsen waar ik wel goed bereik heb. Dus T-mobile is oke-tot-goed voor mij. Ik begrijp je kwaliteitsvergelijking.
Ik ga ook voor Vodafone en aparte iPhone 4.
  #53  
Oud 16-07-10, 19:15
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

Topdeal zeg, thanx for the tip!
  #54  
Oud 16-07-10, 20:06
jasperdb jasperdb is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: in een dorp
Berichten: 16
Standaard

Ik hoor sommige mensen over dat je je bel minuten niet kan mee nemen bij vodafone. Maar ik heb nu al een paar jaar sim only bij vodafone en kan mijn minuten een maand mee nemen!
is dit dan anders bij anwb abbo?

Ik las ook op de site dat je niet regelmatig meer dan 10x het gemiddelde data limit van alle gebruikers mag overschrijden ik neem aan dat je dit niet zo snel haalt en zeker niet elke maand tog?

Gr Jasper.
  #55  
Oud 21-07-10, 12:05
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

@Jasper

Ik zou niet weten wat het gemiddelde dataverbruik is. Maar ik tether nauwelijks, dus ik maak me er geen zorgen om.

Anderen hebben erop gewezen dat je niet perse een ANWB deal hoeft te doen. Deze aanbiedingen zijn nagenoeg hetzelfde. Alleen mis ik nu wel de voordeel sms blox, ik denk dat Vodafone deze heeft weg gehaald :S

https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding/
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/
  #56  
Oud 21-07-10, 12:17
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Vodafone heeft nu ook korting op 1 jarige Simonly contracten: Bel+Sms+Web Sim Only - Sim Only - Privé - Vodafone Online Winkel
  #57  
Oud 09-08-10, 18:01
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

LOL, vandaag T-mobile medewerk, afdeling opzeggen, aan de lijn gehad.

Wilde mij nog overhalen om te blijven bij T-mobile. Informeerde hem over de Vodafone abo's. Hij geloofde het niet, wij samen googlen. Zegt hij. Je hebt groot gelijk. Ik kan daar niet onder zitten. 500 euro voordeel op basis van
2 jaar kunnen wij niet tegen op.
  #58  
Oud 09-08-10, 19:15
gsscott gsscott is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Naar aanleiding van het nieuwe fronttopic over simlockvrije iPhone 4 die verkrijgbaar is in Frankrijk, vroegen velen zich af of het niet goedkoper is om het toestel los te kopen in combinatie met een sim only of prepaid.

In het topic vind aantal discussies gaande omdat de betreffende bel/sms gedrag van diverse mensen uiteenlopen. Dus heb ik voor mijzelf een overzichtje gemaakt.

Ik bel rond de 400 (365) minuten en verstuur 400 (396) smstjes per maand, de gemiddeldes zijn berekend over de laatste 6 maanden. Volgende veronderstellingen neem ik aan. De iPhone 4 32gig gaat rond de 199.95 euro kosten, dit leidt ik gemakshalve af van de duitse t-mobile.de. In Frankrijk is hij 179 volgens sommigen in het fronttopic.





Hier een schema voor mensen die rond de 125 belminuten en 125 smstjes per maand uitkomen.



Mijn conclusie, de winnaar is Vodafone voor de veelbellers en smsers, met een kostenbesparing van maar liefst 568.40. Je krijgt sneller internet maar hebt daarentegen geen visual voicemail. Voor de rest weet ik niet veel over Vodafone, dekking en klantenservice etc. Daarnaast heb ik gemakshalve 450 belminuten genoteerd en de resterende belminuten, 170x2(voordeel sms blox, dus 340) hou je dan over voor smstjes. Anders kan je het als 400 belminuten en 440 smstjes aanzien.

Aandachtspuntjes: Vodafone hanteert een fair use policy voor je datagebruik. In dit topic "Vodafone Datalimiet" word het aan de tand gevoeld en blijkelijk krijgen mensen bij 250 a 350 mb per maand al een waarschuwing en/of worden aangepakt. Daarnaast blokkeert Vodafone ook poorten zoals die van Fring (voip) en Slingplayer. Zie hier. Ik vind dat toch wel erg jammer, maar ik begin te twijfelen, ook al is het een 568 euro besparing! Ik wil namelijk tetheren en zodoende mp3s downloaden, niet superveel, maar het benodige als ik "on the road" ben en elders wat optredens heb (dj werkzaamheden).

Voor weinig bellers en smsers, 125/125, lijkt Vodafone het goedkoopst met een kostenbesparing van 143

Hoop dat dit schema ook nuttig kan zijn voor jullie, of andere mensen. Op en of aanmerkingen hoor ik graag.

-----

edit:

Startpost aangepast naar aanleiding van:
@stefano20 over hoe ik aan de 199 euro prijs kom.
@wouter1981 dekkingnotitie verwijderd
@maxman vodafone abo aangepast door de Vodafone ANWB actie web+sms+internet sim only abo voor 620 belminuten. Conclusie tevens aangepast.

Er zijn ook andere aanbiedingen dan de Vodafone ANWB deal:
https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding/
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/

Thanks guys
De prijs van i150 moet zijn 269 niet 399
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laat mijn scherm langzaam los? Ovi! iPhone algemeen 18 01-11-16 19:13
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40
Werkt mijn jailbreak niet, of wat is hier aan de hand? levirobben Archief 8 01-01-10 22:55
Wat moet ik hier verder voor instellen op mijn XP laptop Masterbrowser Archief 2 06-11-09 11:37
Betaalde unlock t-mobile.. met mijn toestel ? denzell86 Unlock [archief] 1 21-03-09 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.