//

Ervaringen met T-mobile bij afkopen abo ivm buitenland verhuizing

Ervaringen met T-mobile bij afkopen abo ivm buitenland verhuizing discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort verhuis ik voor een periode van 2 jaar naar het buitenland. Helaas loopt mijn abonnement bij T-mobile nog iets langer dan een half jaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-10, 10:24
JoostBoZ JoostBoZ is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard Ervaringen met T-mobile bij afkopen abo ivm buitenland verhuizing

Binnenkort verhuis ik voor een periode van 2 jaar naar het buitenland. Helaas loopt mijn abonnement bij T-mobile nog iets langer dan een half jaar door. Ik begrijp van T-mobile dat het afkopen van mijn abo de enige optie is in deze situatie (T-mobile heeft geen speciale buitenland bundels of andere mogelijkheden).

Mijn vraag: is dit ook daadwerkelijke de enige optie?

Nu vraagt T-mobile om een bewijs van uitschrijving bij de gemeente anders kan ik mijn abo niet afkopen. Vervelend is dat je zo'n bewijs pas kunt krijgen als je daadwerkelijk bent uitgeschreven, en dan zit ik al in het buitenland (gaat dus lastig worden). T-mobile neemt geen genoegen met andere bewijzen (bv. arbeidscontract waaruit blijkt dat ik in het buitenland ga werken). T-mobile is de enige 'provider' waar zo moeilijk gedaan wordt over het opzeggen van een abonnement (abo's opzeggen bij Ziggo, Online, en allerlei andere partijen is geen enkel probleem, geen boetes, niets).

T-mobile is in mijn zaak absoluut niet service-gericht geweest, maakt het mij administratief erg moeilijk en onnodig complex. Ik snap niet waarom dit bij andere 'providers' allemaal vele malen makkelijker gaat.

Conclusie: als ik over 2 jaar terug kom ziet T-mobile mij niet meer terug als klant. Ik koop wel een losse iPhone (versie 5 tegen die tijd ) met een abonnement bij KPN of Vodafone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-10, 14:13
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Proberen of een familielid je abbo voor die paar maanden wil overkopen voor 50% korting ofzo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Buitenland ervaringen Ipad Wi-Fi verbinding gregre iPad algemeen 2 20-03-11 21:58
Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3) fillem Koopinformatie Nederland 3 02-09-10 15:36
Ervaringen met T-mobile netwerk kevino Odido (T-Mobile) 1 04-08-10 19:28
Iphone abo of web'n walk ervaringen? Hornet Odido (T-Mobile) 8 21-05-10 11:10
Contract afkopen en door met 3G S partyfart Odido (T-Mobile) 39 06-07-09 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.