//

T-mobile klantenservice #fail

T-mobile klantenservice #fail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke daar gaan we weer T-mobile en de manier van omgang met klanten. 1. Je belt t-mobile 2. je doet alle testen 3. je belt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-10, 17:16
blerf blerf is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard T-mobile klantenservice #fail

Oke daar gaan we weer T-mobile en de manier van omgang met klanten.

1. Je belt t-mobile
2. je doet alle testen
3. je belt weer met t-mobile.
4. T-mobile zijn TD gaat jou bellen
5. t-mobile stuurt je de onderstaande email
6. je belt t-mobile en je word opgehangen door een medewerken omdat je 10x vraagt naar iemand die wel wat te vertellen hebt.
7. je belt t-mobile en hun systeem ligt er uit.
8. je belt t-mobile en wat blijkt de klantenservice gaat wel over compensatie regelingen en opzeggingen.
9. Het systeem ligt er weer uit en je mag terug bellen over 1.5 uur

In de tussen tijd dus meerdere keren met t-mobile gebeld en dit is zo een beetje het dag ritueel wat ik er op na hou om er achter te komen hoe ze de afgelopen maanden tot nu gaan oplossen / compenseren / contract ontbinding.

De TD heeft me tot nu toe nog niet terug gebeld en gaat dat waarschijnlijk ook niet doen. Ik ga straks nog maar een keer bellen om te kijken wie me dit keer van het kastje naar de muur gaat sturen.

Overgens kun je ook nergens je klachten kwijt tenzij je op web -1.0 een analoge brief wil sturen naar de klachten afdeling... ( niet dat ze daar uberhaubt iets mee doen ) Maar goed dat geeft wel aan wat voor een door ontwikkeld bedrijf dit is.


Heb dit topic aangemaakt om te delen met hoe mijn voortgang gaat met t-mobile en hoe ze dit op gaan lossen. Tevens wil jullie vragen om ook jullie verhaal hier in te zetten zodat mensen na ons sneller tot antwoord komen en niet ook van het kastje naar de muur gestuurd gaan worden.


En mocht er iemand nog goed kunnen schrijven voor een klachten brief dan stuur ik er met liefde 100+ briefen naar toe om hun postbus te vullen





Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat u problemen ervaart met het bereik van het netwerk op postcode:
Amsterdam. Helaas hebben wij te kampen gehad met storingen aan de masten die de dekking op uw postcode verzorgen er hebben ook werkzaamheden plaatsgevonden aan deze masten. Wellicht dat u hier nog hinder ondervindt. De technische dienst werkt er hard aan om de overlast tot een minimum te beperken.

Mocht u nog verminderde dekking ervaren dan verzoek ik u om 3 voorbeelden met de volgende informatie aan te leveren:


Test 1

Datum:
Tijdstip:
2G/3G:
Postcode:
Gesprek met telefoonnummer:
Gesprek met provider:
Data upload/download:
Data ping-tijd:

Test 2

Datum:
Tijdstip:
2G/3G:
Postcode:
Gesprek met telefoonnummer:
Gesprek met provider:
Data upload/download:
Data ping-tijd:

Test 3

Datum:
Tijdstip:
2G/3G:
Postcode:
Gesprek met telefoonnummer:
Gesprek met provider:
Data upload/download:
Data ping-tijd:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-10, 18:49
blerf blerf is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

Nou weer gebeld en de klanteservice kan NIET jou contract ontbinden of en vergoeding geven voor jou terug bel acties wegens slecht ontvangsts etc etc...
En je kan je contract alleen ontbinden als je heeeeel verweg woont van de ontvangst mast hoever wist de dame in kwestie mij niet te vertellen.

Komt er dus kort op neer dat je dus een brief moet sturen als je iets verder wil komen. Dus dan dit maar doen en deze vriendelijke ;( mensen een briefje sturen en dan hopen dat ik nooit meer contact met ze hoef te hebben daarna.

Oooh ja hier onder het adres dan kun je gelijk je brief sturen.

t-mobile netherlands bv
T.A.V de klachten afdeling
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantievervallen dankzij klantenservice T-Mobile dekanjer Odido (T-Mobile) 4 03-02-11 10:56
Klantenservice zakelijk T-Mobile Juan-Paolo Odido (T-Mobile) 5 25-09-10 08:14
itunes acount laten activeren door klantenservice jesso88 Archief 1 16-06-09 23:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.