//

iPhone + t-mobile family

iPhone + t-mobile family discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyy all!! Ik heb nu sinds maart n iPhone via tmobile en daar ook dat wel bekende family bundel erop zitten.. Al vanaf die eerste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 12:52
abi_007 abi_007 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard iPhone + t-mobile family

Heyy all!!

Ik heb nu sinds maart n iPhone via tmobile en daar ook dat wel bekende family bundel erop zitten.. Al vanaf die eerste maand top ik continu met het probleem dat m'n sms'jes/minuten niet meteen verrekend worde maar pas de maand er op, dus de ene maand een rek van +/- 150€ en de volgende maand krijg ik weer n euro of 90 terug!! Stront vervelend uiteraard ondanks dat het teveel betaalde geld wel weer terug komt!!

Nu is mijn vraag ; hebben meer mensen hier last van of ligt t aan iets anders??
Heb er met vorige abo's / telefoons namelijk nooit last van gehad en ging Het super!!

Ook is er het probleem sinds een maand of 2 dat t bij de mensen in mijn family helemaal niet verrekend word vaak!!
Hooee daannn???? Ik betaal er wel voor maar krijg niet meer wat de bedoeling was!!

Graaag response!! Erg irri dit!!

Thnxx alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 17:45
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

me vriendin en ik hebben het zelfde gehad maar ik heb het t-mobile family al veel langer.
tevens kregen wij keurig een brief met daar in er een fout was gemaakt en dat dit gecorrigeerd werd.
ze hebben dit nu ook gedaan en heb nog niet weer gezien dat het niet goed ging.
  #3  
Oud 25-07-10, 18:05
abi_007 abi_007 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door THEBLUEDEVIL Bekijk bericht
me vriendin en ik hebben het zelfde gehad maar ik heb het t-mobile family al veel langer.
tevens kregen wij keurig een brief met daar in er een fout was gemaakt en dat dit gecorrigeerd werd.
ze hebben dit nu ook gedaan en heb nog niet weer gezien dat het niet goed ging.
Thnxx voor t reageren!!
Ik heb de family nu ook n jaar maar had dit nog niet eerder gehad,,
in iedergeval fijn om te weten dat t niet alleen bij mij gebeurd!

Wat ik al zei krijg ik wel steeds een correctie op m'n rekeningen de maanden erop, maar t is gwn behoorlijk vervelend voor de mensen die denken dat ze gratis bellen met me en vervolgens gewoon de volle pond betalen!!

Heb je der voor gebeld dan ofzoo??

Thnx iig!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoge Kosten (Family) Eduardboon Odido (T-Mobile) 2 29-09-09 08:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.