//

internet gelijk in de bundel bij activatie?

internet gelijk in de bundel bij activatie? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net de 4 uit de winkel gehaal, met een i-150 abo, kan ik nu gelijk uit de bindel internetten? bij de release van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 14:09
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard internet gelijk in de bundel bij activatie?

ik heb net de 4 uit de winkel gehaal, met een i-150 abo, kan ik nu gelijk uit de bindel internetten? bij de release van de 3g was namelijk niet zo. dit duurde wat dagen alvorens dat werkte in de bundel.

ik ben nu al lekker alles erop aan het zetten maar vraag me af of ik straks niet een rekening krijg voor data gebruik omdat het wellicht nig niet verwerkt is

wie weet raad? t-mobile heb ik opgegeven na een kwartier in de wacht
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 14:19
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Als je kunt internetten dan komt dat gewoon uit de I 150 bundel! Dat kan niet anders. De kans is alleen aanwezig dat e.e.a. pas na enige dagen werkt omdat er ergens iets niet geactiveerd is (altijd lekker van T-mobile)!
  #3  
Oud 30-07-10, 14:39
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Als je verlengd hebt moet dat geen enkel probleem zijn. Bij een nieuw abonnement moet je idd. wel oppassen met bellen+SMSen maar Internet is geen enkel probleem dacht ik. Dat verrekenen ze eventueel nog achteraf herinner ik me nog van de 3G uit 2008.
  #4  
Oud 31-07-10, 00:23
PardyHardy71 PardyHardy71 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Totaal geen probleem bij verlenging! Vanochtend een nieuwe zwarte iPhone 4 32GB mogen ontvangen (enige 32gb van de 2 geleverde toestellen in dat filiaal van BelCompany) en kon na activatie via iTunes meteen op internet (niet via Wlan )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi gebruiken, gaat dan dus niet van mijn internet bundel af? ilseroc Wi-Fi 4 23-01-11 21:29
Cydia sluit bij opstarten gelijk weer af afca1988 Archief 3 20-02-10 19:30
internet buiten bundel?? Wike Odido (T-Mobile) 1 27-01-10 22:01
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. Sfinxweb Odido (T-Mobile) 0 04-10-08 19:05
Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel? D0nnie KPN 2 24-02-08 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.