//

Toch iets positiefs over T-Mobile

Toch iets positiefs over T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben de afgelopen anderhalve week eerst gek gemaakt door T-Mobile, 2x een 3GS besteld en met slordig werk (volgens medewerker) stond ik niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-10, 16:51
dictator dictator is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: voorburg
Berichten: 32
Standaard Toch iets positiefs over T-Mobile

Ik ben de afgelopen anderhalve week eerst gek gemaakt door T-Mobile, 2x een 3GS besteld en met slordig werk (volgens medewerker) stond ik niet meer op de lijst. Vandaag toch maar weer even gebeld (voor de 6e keer deze week) en even wat recht laten zetten.

Andere bestellingen zijn nu eindelijk geannuleerd en opnieuw bestelling opgenomen en ik word op de lijst gezet wanneer ik belde op 20 Juli (mevrouw kon mij vertellen dat dit om 13.16 uur was). Aangezien zij mij toen een ander bedrag hadden verteld (icm met verkeerde abonnement en wel zeggen dat het om een iPhone 4 gaat), gaat medewerker nu toch regelen dat deze prijs (waardeverschil van meer dan 60 euro) gecompenseerd gaat worden.

Nu moet maar even blijken of dit werkelijkheid gaat worden, maar indien zo moet ik toch een compliment geven voor een tegemoetkoming na al deze rompslomp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-10, 17:12
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Dat is wel erg prematuur om tmobile van te voren een compliment te geven naar aanleiding van een belofte.

Als het nakomen van beloftes een sterk punt van tmobile was dan hadden een hoop mensen nu een iPhone 4 in plaats van over 8 weken
  #3  
Oud 31-07-10, 17:14
dictator dictator is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: voorburg
Berichten: 32
Standaard

Tja, beloftes nakomen is niet hun sterkste punt, maar we zullen zien. Tevens hebben ze nooit beloofd dat je hem op 30 juli gelijk in je handen kon hebben . Bij mij was er bij bestelling al duidelijk dat het ca. 8 weken kon duren
  #4  
Oud 31-07-10, 20:40
fatality fatality is offline
• iOS 10.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Bekijk bericht
Dat is wel erg prematuur om tmobile van te voren een compliment te geven naar aanleiding van een belofte.

Als het nakomen van beloftes een sterk punt van tmobile was dan hadden een hoop mensen nu een iPhone 4 in plaats van over 8 weken
Lijkt mij dat TM hier niks aan kan doen. Ze hebben nu eenmaal niet zo heel veel gekregen en dat ligt meer aan Apple. Ik heb gehoord dat de Phonehouse maar 17 iPhone's hebben gekregen die ze over het hele land moesten verdelen. Ligt dat dan ook aan de PH?

Laatst gewijzigd door fatality; 31-07-10 om 20:48.
  #5  
Oud 01-08-10, 13:19
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fatality Bekijk bericht
Lijkt mij dat TM hier niks aan kan doen. Ze hebben nu eenmaal niet zo heel veel gekregen en dat ligt meer aan Apple. Ik heb gehoord dat de Phonehouse maar 17 iPhone's hebben gekregen die ze over het hele land moesten verdelen. Ligt dat dan ook aan de PH?
Dat is toch helemaal niet wat hij zegt, het gaat er om dat t-mobile loze beloftes doet.. Tegen mij is ook meerdere malen gezegd dat ik mijn telefoon als eerste zou ontvangen en daarnaast liegen ze achteraf gewoon over de aflevervolgorde.. Lijkt mij dat ze daar wel wat aan kunnen doen
  #6  
Oud 01-08-10, 22:09
rickie3 rickie3 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb al 10 jaar een ab maar nog nooit een probleem en nu ook met de iphone perfect geregeld alleen waren de batterijen van de pin leeg maar had genoeg contant geld bij t mobile bedankt ben ( tot nu toe ) zeer tevreden met julie en zeer met mijn iphone
  #7  
Oud 04-08-10, 15:28
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Bij mij gaat alles redelijk bij t-mobile. Ik vind persoonlijk vodafone beter, ook kwa klantvriendelijkheid.
  #8  
Oud 04-08-10, 15:29
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Al zijn ze bij de t-mobile shop in de stad in eindhoven wel geleerd en klantvriendelijk!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Na unlock toch ook geen T-Mobile? the-edge Unlock 1 30-03-09 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.