//

Hoelang duurt het nog na ontvangst microsim?

Hoelang duurt het nog na ontvangst microsim? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, net als vele anderen heb ik medio juli keurig de iphone voorbesteld. Afgelopen zaterdag heb ik mijn microsim ontvangen. Komende vrijdag ga ik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-10, 09:11
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard Hoelang duurt het nog na ontvangst microsim?

Besten,

net als vele anderen heb ik medio juli keurig de iphone voorbesteld. Afgelopen zaterdag heb ik mijn microsim ontvangen. Komende vrijdag ga ik op vakantie. Weet iemand of ik mijn iphone nu nog voor de vakantie kan ontvangen? Of is er geen pijl te trekken op de periode tussen sim en iphone?

Daarnaast vroeg ik me af wat de mogelijkheden zijn van tussendoor kopen? stel ik kom heb bij de belcompany tegen en wil hem daar kopen. Ik heb al wel de microsim ontvangen. Kan ik de bestelling van de iphone middels t-mobile zelf dan nog annuleren?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 11:19
calanor calanor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Somewhere
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joostg Bekijk bericht
Besten,

net als vele anderen heb ik medio juli keurig de iphone voorbesteld. Afgelopen zaterdag heb ik mijn microsim ontvangen. Komende vrijdag ga ik op vakantie. Weet iemand of ik mijn iphone nu nog voor de vakantie kan ontvangen? Of is er geen pijl te trekken op de periode tussen sim en iphone?

Daarnaast vroeg ik me af wat de mogelijkheden zijn van tussendoor kopen? stel ik kom heb bij de belcompany tegen en wil hem daar kopen. Ik heb al wel de microsim ontvangen. Kan ik de bestelling van de iphone middels t-mobile zelf dan nog annuleren?

Thanks!
Microsim en de levertijd van je telefoon hebben niets met elkaar te maken, zijn sommige die hem zelfs de rond de 22ste hebben gekregen en wachten nog op hun telefoon.
  #3  
Oud 08-08-10, 18:53
evdpol evdpol is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Ook ik zat om 08.15 bij de voorinschrijving. Kreeg een paar dagen later thuis de bevestiging en de microsim. Vervolgens 3 dagen later een sms met de mededeling dat het 8-10 weken zou duren voor levering.

Vervolgens kreeg ik daarop 3 dagen later een sms en mail dat ik een afspraak kon maken voor levering door de koerier. Meteen gedaan en de volgende dag had ik de Iphone 4 in huis ...... logica? Nee, echt niet maar .... ik heb hem!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoelang duurt nieuwe iphone 4 configureren via reservekopie nmoonen iTunes 2 05-11-10 08:11
Beter ontvangst na nieuwe microsim? remcobu Odido (T-Mobile) 1 11-08-10 17:25
Hoelang duurt wachten op activatie SDK Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 4 28-04-09 19:01
iPhone: Hoelang duurt het quickpwn proces? sMilez Jailbreak 16 23-11-08 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.