//

I-300 of Relax 35 online nieuw abbo?

I-300 of Relax 35 online nieuw abbo? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan om een iphone 4 te halen, alleen kan niet kiezen tussen de 2 soorten abbo's, hier mijn opties: Relax 35 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-10, 13:30
xmartcalvin's schermafbeelding
xmartcalvin xmartcalvin is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard I-300 of Relax 35 online nieuw abbo?

Hallo,
Ik ben van plan om een iphone 4 te halen, alleen kan niet kiezen tussen de 2 soorten abbo's, hier mijn opties:

Relax 35 1 jaar + WnW standard + SmS maximal, hier krijg ik korting op de abbo, 28,95 euro ipv 35 de hele periode, 6 maanden gratis WnW, en 1 maand gratis SmS maximal, bijbetaling voor de Iphone 4 = 303 euro. Kosten per maand 48,85 euro (dit wel na 6 maanden).

i-300, krijg 300 min en 300 sms berichten en als ik het goed begrijp, een betere mobiel internet, bijbetaling voor Iphone 4 = 319 euro. Kosten per maand 44.95 euro.

Ik vind de Relax wel heel aantrekelijk met al die korting, en voor 4 euro extra, 700 smsjes en 30 belminuten meer, alleen met de internet heb ik nog mijn twijfels....hebben jullie misschien andere betere combinaties?
Alvast bedant voor de reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-10, 14:17
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Even een quote overgenomen uit een ander topic.
Persoonlijk zou ik dan niet voor de std W&W gaan, maar de W&W plus nemen, kost je 14,95 p/mnd minus de korting van een half jaar gratis w&w (9,95). Dan heb je al een beter internetverbinding.


Citaat:
Voor- en nadelen Relax Online:

+ Belminuten/sms onbeperkt houdbaar
+ Mogelijkheid om bundels toe te voegen
+ Toestelkorting voor contractverlengers

- Vijf (bij wnw std) of twee (bij wnw plus) keer zo traag internet dan i-xxx (2Gb datalimiet bij wnw plus)
- Betaling per minuut (61 seconden bellen kost je dus 2 minuten)
- Geen visual voicemail
- Geen hotspots

Mis ik nog iets?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone rofab Odido (T-Mobile) 8 01-03-10 22:20
T-mobile relax 300 riksking Odido (T-Mobile) 5 28-02-10 19:22
hulp gevraagd bij keuze ... I-300 of relax + Web'n'Walkplus???? tsteen Odido (T-Mobile) 22 09-02-10 09:50
aanschaf voordeel bij wijzigen relax 300 naar i300? danielx8rs Odido (T-Mobile) 6 28-07-09 17:01
i300: 300 belminuten en relax sms 150 ? Jean72 Odido (T-Mobile) 2 29-06-09 01:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.