//

Internet afsluiten op iPhone?

Internet afsluiten op iPhone? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een wat ongebruikelijke vraag. Ik overweeg sterk om een iPhone te kopen, met name vanwege het uiterlijk en de apps. Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 14:06
FlorisV FlorisV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard Internet afsluiten op iPhone?

Hallo,

Ik heb een wat ongebruikelijke vraag. Ik overweeg sterk om een iPhone te kopen, met name vanwege het uiterlijk en de apps. Nu heb ik echter wat aversie tegen internet op m'n mobiel. Het geeft me een gevoel van onrust, alsof ik de hele wereld in m'n broekzak met me meedraag, en ik ben bang dat ik er meer tijd mee ga verspillen dan ik eigenlijk wil.

Mijn vraag is daarom: is het mogelijk om de mogelijkheid tot surfen op internet op de iPhone af te sluiten, en daarbij nog wel apps te gebruiken die internet nodig hebben? Bijvoorbeeld door bepaalde internetinstellingen te verwijderen (waar ik toch niets van snap), de browser te verwijderen, een wachtwoord erop te zetten dat alleen een vriend kent, of een blokprogrammaatje te installeren? Liefst zou ik een whitelist installeren met een aantal zelfgekozen sites die ik nog wel zou kunnen bezoeken, maar dat is misschien te ingewikkeld. Ben ik erg tevreden als het eerste mogelijk is! Het gaat dus niet om de kosten, want ik neem gewoon een internetbundel bij mijn iPhone!

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Laatst gewijzigd door FlorisV; 17-08-10 om 14:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 14:23
FlorisV FlorisV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Dit topic mag verwijderd, ben een nieuwe begonnen met een duidelijker onderwerp, maar weet niet hoe dat moet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
internet niet afsluiten Scooter Orange 9 08-05-11 17:32
Internet afsluiten als ik in buitenland bent. Goudvis12 Internet in buitenland (roaming) 17 22-02-11 13:30
iPhone 4 UK verzekering afsluiten Guest-20151113171500 iPhone algemeen 2 23-09-10 14:52
T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 3 21-02-10 22:47
internet geheel afsluiten... yuur Odido (T-Mobile) 1 05-02-09 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.