//

gouden tip?

gouden tip? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-forumleden, Dit is geen reclame. İk baal echt dat TM-shop geen genoeg iphone 4 op voorraad heeft. İk heb daarom een onderzoek gedaan. Even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-10, 20:31
ramisk ramisk is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: NL
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar ramisk
Standaard gouden tip?

Beste mede-forumleden,

Dit is geen reclame.

İk baal echt dat TM-shop geen genoeg iphone 4 op voorraad heeft. İk heb daarom een onderzoek gedaan. Even voor de duidelijkheid, ik heb nergens iphone gereserveerd en ik heb ook geen 50 euro betaald. Hier op forum heb ik gelezen dat telefoonkopen.nl winkels soms een klein voorraadje heeft, dus ik heb aantal vestigingen gebeld en gevraagd of ze iphone 4 op de voorraad hebben en tot mijn verbazing heeft vestiging Hengelo genoeg (aantal niet genoemd wel dat ze 16gb en 32gb hebben) iphone 4 op voorraad! Dus ik heb telefonisch 1 gereserveerd en vanuit Amsterdam de trein genomen naar Hengelo. Eenmaal in de winkel binnen 15 min. had ik er een 1! İk kom net thuis en dacht gelijk aan jullie.

Dus mensen wie nog 1 (of meer natuurlijk) wil hebben kan bij telefoonkopen.nl in Hengelo terecht. İk zou eerst bellen, 074-2505089.

Laatst gewijzigd door ramisk; 18-08-10 om 20:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Angry birds level 12-9 gouden ei Macharrie iPhone Games 10 12-01-11 18:48
Gouden achterkantje Melle123 Koopinformatie Nederland 1 08-06-10 15:21
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] Raikonen1 iTunes 10 10-04-10 17:11
Gouden rug behuizing Jens iPhone accessoires en onderdelen 29 10-02-10 00:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.