//

Klopt de dekkingskaart van T-mobile?

Klopt de dekkingskaart van T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bverp Ik haal vandaag voor €6,95 een prepaid kaart van T-Mobile. Hiermee kan ik prima checken hoe het bereik bij mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06-09-10, 13:45
Guuz Guuz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Weurt
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverp Bekijk bericht
Ik haal vandaag voor €6,95 een prepaid kaart van T-Mobile. Hiermee kan ik prima checken hoe het bereik bij mij thuis en bij mij in de regio is. Aan de dekkingskaart heb je, in mijn ogen, niet zo veel.
en..??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-09-10, 15:29
bverp bverp is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guuz Bekijk bericht
en..??
Slechte dekking. Hierover heb ik contact gezocht met T-Mobile en zij bevestigen dit. Binnen 3 maanden moet het opgelost zijn.

De keuze voor T-Mobile wordt in mijn ogen alleen maar makkelijker. T-Mobile heeft problemen maar het kan alleen maar beter worden.

Als je kijkt naar Vodafone waar je straks een datalimiet hebt en boven de 250mb 10 euro moet betalen voor iedere 1gb en waar ze niet meer per seconde maar per minuut gaan afrekenen weet ik niet meer zo zeker dat ik nog wil verlengen bij Vodafone. En waarom zou ik in huis 3G willen hebben? In huis gebruik ik veel liever mijn Wi-Fi verbinding.

Dus ik denk er serieus over over om toch maar de sprong naar T-Mobile te maken.
  #43  
Oud 06-09-10, 15:37
Guuz Guuz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Weurt
Berichten: 24
Standaard

Bedankt voor je antwoord, ik denk ook serieus over de sprong naar T-Mobile in verband met de iPhone 4 en ik vind de datalimiet en minuut afrekening zwaar waardeloos!
  #44  
Oud 06-09-10, 15:52
bverp bverp is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guuz Bekijk bericht
Bedankt voor je antwoord, ik denk ook serieus over de sprong naar T-Mobile in verband met de iPhone 4 en ik vind de datalimiet en minuut afrekening zwaar waardeloos!
Ik twijfel nog of ik voor 1 jaar of voor 2 jaar de stap zet.
  #45  
Oud 06-09-10, 16:03
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guuz Bekijk bericht
Bedankt voor je antwoord, ik denk ook serieus over de sprong naar T-Mobile in verband met de iPhone 4 en ik vind de datalimiet en minuut afrekening zwaar waardeloos!
Ja, T-mobile heeft geen datalimiet, omdat je zonder bereik hier toch niet aankomt

Druk er toch een KPN sim in man, scheelt je een hoop geklier.
  #46  
Oud 06-09-10, 16:33
bverp bverp is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
Ja, T-mobile heeft geen datalimiet, omdat je zonder bereik hier toch niet aankomt

Druk er toch een KPN sim in man, scheelt je een hoop geklier.
En waar kun je aan een simlock vrije iPhone 4 met KPN abonnement komen? Voor een normale prijs dan (ca 170 euro).
  #47  
Oud 05-10-10, 14:38
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runner70 Bekijk bericht
zou je voor mij kunnen kijken wat de dekking is op postcode 5541 ta
Egsm 900 en Gsm 1800
2G/Gprs binnen het dorp goed buiten een binnen
2G/Gprs buiten het dorp goed buiten een binnen
3G/Hsdpa goed Zins 15-07-2010
3G/Hsdpa binnen het dorp goed buiten een binnen
3G/Hsdpa buiten het dorp goed buiten een binnen
In Reusel centrum staat 1 mast met 4 sectoren op 500 meter van jou postcode, gericht op 1 op 70 2 op 160 3 op 250 4 op 340 kompas gradens met geen dodehoeken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Mijn postcode is 6085 NM. En het huis ligt net in de bossen maar dat zal je op die kaart waarschijnlijk niet zien
3G heb ik nog nooit gezien op mijn phone. Gelukkig dat ik zelden op de gsm gebeld wordt want de verbinging, als hij er is, wordt steeds verbroken maar een mens heeft wat over voor een iPhone hè. Thuis gebruik ik dan maar gewoon de vaste lijn.
Ik heb even gekeken

Er staat een mast langs de snelweg op 1.07 km van jou postcode met egsm 900 gsm 1800 en 3G/hsdpa zins 23-12-2009, gericht op 1 op 90 2 op 130 3 op 210 4 op 300 kompas gradens met een dodehoek tussen de 0 tot m met 30 graden, een dodehoek van 30 graden, je zit in de dodehoek van die mast ook het dichte bos hebt je er door geen ontvangst van

Er staat een mast lang het spoor met 3 sectoren op 1.26 km van jou postcode met egsm 900, gsm 1800 en 3G/hsdpa zins 31-12-2009, gericht op 1 op 0 2 op 100 3 op 270 kompas gradens, heeft 1 dodehoek tussen de 160 tot m met 210 graden, een dodehoek van 50 graden, je zit in de dodehoek van die mast hebt er geen ontvangst van

Er staat een mast met 3 sectoren op 2.27 km van jou postcode met gsm 1800 en 3G/hsdpa zins 10-12-2009, gericht op 1 op 0 2 op 120 3 op 240 kompas gradens, heeft geen dodehoeken, het ontvangst voor jou postcode komt van deze mast
2G/Gprs buiten goed tot matig, binnen slecht tot helemaal geen bereik
3G/Hsdpa buiten matig, binnen helemaal geen bereik

Kpn mast staat met 3 sectoren op 890 meter van jou postcode, gericht op 1 op 0 2 op 120 3 op 240 kompas gradens, heeft geen dodehoeken met alleen 3G/Hsdpa zins 09-12-2008, door van uit het open gebied buiten en binnen goed bereik

Vodafone mast staat met 3 sectoren op 860 meter van jou postcode ,gericht op 1 op 110 2 op 230 3 op 3500 kompas gradens, heeft geen dodehoeken met gsm 900 en 3G/Hsdpa zins 10-03-2007, door van uit het open gebied beide buiten en binnen goed bereik

Oude orange mast met 3 sectoren op 640 meter van jou postcode met gsm 1800 en 3G/Hsdpa uit gezet op 10-12-2008 de antenne,s zitten er nog steeds in
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peernij Bekijk bericht
Gelukkig vertelde TM toch iets anders. Volgens TM was de mast t'e ver van ons huis (5388) en wel 6,2 km! Ik weet niet of TM het contract verbroken zou hebben op bassis van jou gegevens.
Het aantal kompas gradens zegt me niet zo veel, ik kijk alleen waar mijn verbinding goed of niet goed was. In Nistelrode, zowel binnens- als buitenshuis heb ik nog nooit 3G mogen gebruiken. Zodra ik de snelweg op kwam was de 3G verbinding in orde.
Storend is als je een voicemail krijgt ( 2 uur later) dat je een oproep gemist heb, terwijl je naast de foon zat.
Van af 5388 ruw gezien pakt ik de veerstraat
De informatie van T-Mobile klopt niet
3G/Hsdpa mast zins 06-12-2006 staat aan de zevenbergseweg bij de kartbaan berghem op 3,98 km van de veerstraat
3G/Hsdpa mast zins 16-12-2009 staat aan kerkstraat in heesch op 4,37 km van de veerstraat
3G/Hsdpa mast zins 03-09-2007 staat aan de bitswijk, rondweg in uden op 4,74 km van de veerstraat
de rest staat verder weg
Er staat wel een gsm 1800 mast aan de oud menzel tussen menzel op 1,29 km van de veerstraat, slecht tot geen bereik binnen, matig bereik buiten, dat verklaard ook de de gemiste oproep en de voicemail
Ik zie dat orange in 2006 als éénige 3G/Hsdpa had in Nistelrode
Oude orange mast met 3 sectoren aan de loo, schaijksedreef op 950 meter van de veerstraat met gsm 1800 en 3G/Hsdpa uit gezet op 21-12-2008 de antenne,s zijn verwijderd op 03-02-2010, orange stroom kast staan er nog steeds
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guuz Bekijk bericht
Bedankt voor je antwoord, ik denk ook serieus over de sprong naar T-Mobile in verband met de iPhone 4 en ik vind de datalimiet en minuut afrekening zwaar waardeloos!
2G/Gprs is in weert buiten overal goed, binnen goed tot matig door gsm 1800 soms met egsm 900
3G/Hsdpa in weert overal goed buiten, binnen goed tot matig, dekking van de 3G/Hsdpa is erg goed in weert
Test het voor de zekerheid zelf met t-mobile simcard, om te kijken hoe je het zelf ervaart
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nikkii Bekijk bericht
Hallo Allemaal,
Ik ben het er niet mee eens dat de dekking rond postcode 3851 zowel binnen als buiten goed zou zijn, woon zelf in dit gebied en heb met regelmaat geen bereik of zelfs geen service, terwijl ze bij T- mobile beweren dat de mast nog geen 500 meter van mijn huis staat. Zou dus goed nadenken als je abbo bij T- mobile neemt
Op 3851 is Gsm, Gprs dekking goed binnen en buiten, buiten ermelo
Gsm, Gprs dekking binnen ermelo goed buiten, binnen matig tot helemaal geen bereik
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten bij het station, meer ermelo in alleen buiten goed soms zelfs matig, binnen helemaal niet komt verlopig geen verbetering

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domsel Bekijk bericht
Ik heb vandaag maar eens voor 5 euro een prepaypakket van T-mobile gekocht om te testen. Tot nu toe heb ik overal in huis goed bereik met een oud koelkastje van een mobiel... Het valt nog mee dus.
Op 3852 is Gsm, Gprs dekking goed buiten, binnen goed tot matig, egsm 900 verbeterd
3G/Hsdpa een bij staverden is goed buiten, goed binnen, 3G/Hsdpa verbeterd bij staverden
Ermeloseheide en bos 3G/Hsdpa slecht tot helemaal geen bereik buiten, binnen geen bereik komt verlopig geen verbetering
Op 3853 is Gsm, Gprs dekking goed binnen en buiten
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten

3G dekking is tussen 1 km naar harderwijk tot 1 km voor putten slecht, uitgezonderd station ermelo en veldwijk gebied

In putten is de 3G/Hsdpa dekking veel beter dan ermelo, alleen bij station putten kan het beter

Laatst gewijzigd door Blids; 07-10-10 om 02:03.
  #48  
Oud 05-10-10, 16:50
Pietje Bell Pietje Bell is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: almere
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar Pietje Bell
Standaard

erg ingewikkeld hoor maar hier
Zwartebergendreef 1
5575 XP Luyksgestel
000000
gewoon Belgisch netwerk
kan ik voor al die gesprekken en internet met
m'n 3GS compensatie krijgen
  #49  
Oud 06-10-10, 11:22
darickj darickj is offline
• iOS 9.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Woon op Ameland. Helemaal een hel.
T-mobile zegt al een jaar van : ja meneer het bereik wordt binnen 3 maanden opgelost.
Heb nu een kortgeding gewonnen waardoor ik tot 1 mei gratis kan bellen en internetten.

postcode 9163 en 9164
  #50  
Oud 07-10-10, 00:50
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bell Bekijk bericht
erg ingewikkeld hoor maar hier
Zwartebergendreef 1
5575 XP Luyksgestel
000000
gewoon Belgisch netwerk
kan ik voor al die gesprekken en internet met
m'n 3GS compensatie krijgen
Als je daar voor een lange tijd verblijft wel

Zowiezo een twitter sturen naar de T-Mobile webcare met de omschrijving van het probleem

Probleem melden bij Dekkingsvragen

T-Mobile Klantenservice bellen, het probleem voor leggen, en blijven bellen tot het probleem is opgelost

suc6

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darickj Bekijk bericht
Woon op Ameland. Helemaal een hel.
T-mobile zegt al een jaar van : ja meneer het bereik wordt binnen 3 maanden opgelost.
Heb nu een kortgeding gewonnen waardoor ik tot 1 mei gratis kan bellen en internetten.

postcode 9163 en 9164
Inderdaad Ameland heeft voor een groot gedeelte nog geen 3G/Hsdpa, wel op het oostelijke punt van ameland slecht bereik 3G/Hsdpa

Dicht dichtbezijnde 3G/Hsdpa mast zins 11-05-2010 met 3 sectoren staat bij marrum, nijkerk (dat is ook eenige mast daar) staat op 14,50 km van 9163 9164, zowiezo te ver weg voor ontvangst er van

Terscheling heeft wel 3G/Hsdpa dekking in west-terschelling zins 01-08-2010 met 2 sectoren, de mast staat bij willemzeevaart school op 37,44 km van postcode 9163, 9164

Eind van het jaar gaat T-Mobile beginnen met uitbreiden op ameland, nu wordt er 1 getest op west ameland, er worden 2 bestaande masten uitgebreid met 3G/Hsdpa, en Egsm 900 mogelijk ook maar dat is nog niet zeker

De mast bij 9163, 9164 aan de noordwal 3 sectoren heeft alleen Gsm 1800, gericht op 1 op 70 2 op 250 3 op 340 kompas gradens, heeft 1 dodehoek tussen de 190 tot m met 130 graden, een dodehoek van 60 graden, je zit in de dodehoek van die mast hebt er geen ontvangst van
  #51  
Oud 18-10-10, 15:49
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Iedereen die dit leest!

De dekkingskaart van T-Mobile is nep, in heel het land klopt er niks van

T-Mobile gebruikt binnen haar systeem wel de goede dekkingskaart

ALLEMAAL OPPASSEN als je een abonnement of een Iphone neemt met T-Mobile
TEST eerst goed met een beltegoed sim of de DEKKING GOED IS van GSM, 3G/HSDPA!!!

Laatst gewijzigd door Blids; 18-10-10 om 19:02.
  #52  
Oud 19-10-10, 01:35
ARTHURHOFMANdotCOM's schermafbeelding
ARTHURHOFMANdotCOM ARTHURHOFMANdotCOM is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hollands Kroon
Berichten: 37
Standaard

Wow, hcblids!

Ik bel nu met Vodafone maar wil overstappen naar T-Mobile. Ik woon op het platteland in postcodegebied 1766 (GE). Gezien mijn werk móet ik thuis bereikbaar zijn. Vodafone laat te wensen over, regelmatig vrijwel geen bereik en daardoor wegvallen van gesprekken - bijzonder vervelend wanneer ik klanten aan de telefoon heb.

If you could enlighten me...
  #53  
Oud 08-11-10, 14:45
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Angry Dekking T-Mobile

Ook het liegen van T-Mobile over 3G dekking (en GSM dekking) zo beu? Vul op deze kaart in waar de dekking ontbreekt:

http://bit.ly/bRoAjc

Edit: url kwam niet op de juiste subpagina uit

Laatst gewijzigd door laptopleon; 08-11-10 om 15:44.
  #54  
Oud 08-11-10, 15:29
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laptopleon Bekijk bericht
Ook het liegen van T-Mobile over 3G dekking (en GSM dekking) zo beu? Vul op deze kaart in waar de dekking ontbreekt:

https://sites.google.com/site/tmobiledekking/
Ja en dan??? Waar moet de kaart dan komen te staan???
Mijn gebied is vreselijk slecht bereikbaar, niet enkel door T-Mobile maar die is wel het slechtste. Ik heb bijna alle providers gehad!
  #55  
Oud 08-11-10, 15:40
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Standaard

De URL kwam niet op de juiste subpagina, nu wel. Log in met je Google account om info toe te voegen.
http://bit.ly/bRoAjc

Laatst gewijzigd door laptopleon; 08-11-10 om 15:45.
  #56  
Oud 08-11-10, 16:02
ropiesst ropiesst is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 26
Standaard

Bij 3 telefoonwinkels in tussen Hoorn en Purmerend geven ze allen aan dat het bereik in Noord Holland uitermate slecht is en je alleen met T-mobile wat kan bereiken als je thuis ook slecht bereik hebt. Of te wel. Garantie tot aan je voordeur.
  #57  
Oud 08-11-10, 16:15
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

@hcblids: Kun je eens opzoeken hoe de 3G dekking is voor postcodes 5301ZM en 5301DC. 3G verbinding is nogal wisselvallig (vaker geen dan wel). Dank u.
  #58  
Oud 08-11-10, 16:23
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
@hcblids: Kun je eens opzoeken hoe de 3G dekking is voor postcodes 5301ZM en 5301DC. 3G verbinding is nogal wisselvallig (vaker geen dan wel). Dank u.
Daar gaat het nou net om @JornZ

De T-Mobiel kaart is niet te vertrouwen veel te 'positief'. Dus je kan het feitelijk niet opzoeken. Je kan het hooguit aan je buurman vragen die een Tmobile abo heeft of zelf de moeite nemen om eerst een cheapo tm simkaartje te nemen en het wiel weer opnieuw zelf uitvinden.
  #59  
Oud 08-11-10, 16:46
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Standaard Duhh

Wat blijkt, er is al zoiets:

Geen bereik in de trein? Zet het op Google Maps! | Jaap Stronks
  #60  
Oud 08-11-10, 17:33
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hcblids Bekijk bericht
Ik wil wel even voor je kijken, maar heb dan wel je postcode nodig


In het zuidwesten van panningen staat een 3G/Hsdpa mast met de antenne.'s gericht op 1 40 2 op 130 3 op 310 kompas gradens, deze mast heeft 1 dodehoek 1 tussen 180 tot met 250 graden een dodehoek van 70 graden of de dodehoek zit tussen 0 tot met 70 graden, ook een dodehoek van 70 graden, dat zal dan de slechte 3G/Hsdpa dekking verklaren, test het uit en neem dat contact op met de Ks T-Mobile
In de dodehoek is geen bereik met die mast het moet van een andere mast komen die verder weg staat


1 keer is wel genoeg

Ruw gezien op 3851 is de Gsm, Gprs dekking goed bij het station en west en noord ermelo buiten en binnen, centrum en zuidoost ermelo matig tot slecht buiten, binnen centrum slecht, zuidoost ermelo slecht tot helemaal niet, door veel bos kan de dekking nog slechter uit vallen
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten bij het station en west ermelo, meer ermelo in al snel bij het centrum slecht tot helemaal geen bereik, bij de bossen en er na slecht tot helemaal geen bereik buiten
Meer ermelo in al snel bij het centrum helemaal geen bereik, tot bij de bossen en ook er na binnen geen bereik komt verlopig geen verbetering
Hoi,

Zou je aub willen kijken hoe het met de postcode 1788HK zit en of er nog uitbreidingen gepland staan?

Bvd

Cheers,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Factuur T-mobile klopt niet! marcelraps Odido (T-Mobile) 11 15-12-10 17:31
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? domsel Koopinformatie Nederland 1 25-08-10 17:30
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.