//

Klopt de dekkingskaart van T-mobile?

Klopt de dekkingskaart van T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laptopleon Daar gaat het nou net om @JornZ De T-Mobiel kaart is niet te vertrouwen veel te 'positief'. Dus je kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-11-10, 19:27
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laptopleon Bekijk bericht
Daar gaat het nou net om @JornZ

De T-Mobiel kaart is niet te vertrouwen veel te 'positief'. Dus je kan het feitelijk niet opzoeken. Je kan het hooguit aan je buurman vragen die een Tmobile abo heeft of zelf de moeite nemen om eerst een cheapo tm simkaartje te nemen en het wiel weer opnieuw zelf uitvinden.
Ik heb geen verstand van prepaid of simonly achtige kaartjes, kun je dan wel 3G testen? Niet dat het voor mij nog veel uit maakt ik heb nu toch al T-mob.

Overigens kan ik er wel het volgende over zeggen, de GSM ontvangst (zonder 3G) is in mijn postcode gebied prima. Alleen de 3G is wat wisselend, toch verbazingwekkend aangezien we niet ver van de A2 wonen. Verder reis ik met de trein naar Utrecht en is er op het grootste deel van het traject wel 3G beschikbaar. Valt me vooral op dat de 3G verbinding op Utrecht Centraal volle balkjes heeft maar bijna niet werkt!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 08-11-10, 22:09
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Standaard

De meeste mensen hebben een iPhone met een 2-jarig contract. Zeg maar 24 maanden * € 30 = 720 en wat je dan nog bijbetaalt voor leveringskosten, extra geheugen iPhone. Zit je al gauw op 1000 euro en dan moet je nog binnen je belbundel van 150 minuten blijven.

Voor 13 euro heb je bij datzelfde T-Mobile een abonnement zonder meegeleverd toestel, oftewel een SIM-only abonnement van 300 belminuten. Kortom je betaalt stevig voor je iPhone en het 3G abonnement.

Nou, dan mag je ook verwachten dat er een 3G netwerk is, nietwaar?
  #63  
Oud 24-11-10, 14:35
glennseegers glennseegers is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hcblids Bekijk bericht
Hallo Wim

Ik kan het voor je naar kijken, waar T-Mobile Gprs en Hsdpa masten heeft staan en waar nieuwe geplaatst worden of uitgebreid worden

Daar voor heb ik wel de postcode's nodig van de plaatsen om het naar te kijken

Gr Riccardo
zou miss ook even voor mij kunnen kijken 7011hb icm kpn.
alvast bedankt
  #64  
Oud 24-11-10, 21:52
Tzx Tzx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Zou je voor mij aub ook eens willen kijken?
Postcode 2082
alvast bedankt!
  #65  
Oud 25-01-11, 17:44
darickj darickj is offline
• iOS 9.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Dekkingskaart is één grote leugen. Bij 3G staat op ameland binnen 3 maanden. Dat staat er al 2jaar en 1 maand nu. Dus ik zou er heel weinig van geloven.
  #66  
Oud 25-01-11, 19:49
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Standaard

Bij mij in huis heeft T-Mobile als enige goede ontvangst dus ik neem over een paar maanden, aan het eind van mijn 2-jarige abo, een abonnement bij ecofoon.nl, die gebruikt namelijk hetzelfde netwerk maar dan help ik die oplichters van een T-Mobile tenminste zo min mogelijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Factuur T-mobile klopt niet! marcelraps Odido (T-Mobile) 11 15-12-10 17:31
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? domsel Koopinformatie Nederland 1 25-08-10 17:30
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.