//

FaceTime kosten

FaceTime kosten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Gister m'n iPhone 4 opgehaald en ben nu een blije bezitter. FaceTime expres gister pas gebruikt nadat ik alles erop had gezet van m'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-08-10, 12:18
Jeffmeister Jeffmeister is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 51
Standaard FaceTime kosten

Hoi!

Gister m'n iPhone 4 opgehaald en ben nu een blije bezitter.
FaceTime expres gister pas gebruikt nadat ik alles erop had gezet van m'n oude iPhone.

Nou heb ik met 3 man al een gesprek gehad via FaceTime en net even de belstatus gecheckt online. Nou blijkt dus dat die 21 cent al 3 keer is afgeschreven.

Dus hoe zit het nou precies?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-10, 12:43
tsubasa tsubasa is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 62
Standaard

Het zou 1x 21 cent moeten zijn. Maar als je je toestel hebt gerest of zo iets heb ik gehoord dat je opnieuw moet activeren en dus weer 21 cent moet betalen. Dus niet 21 cent per FaceTime gesprek. Maar ik weet het niet zeker. Zo lees ik het op de FAQ van T-mobile en van andere forums via google.
  #3  
Oud 20-08-10, 13:36
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Eenmalige activatie van €0,21, maar bij elke heractivatie rekenen ze natuurlijk weer die €0,21 aan.

Een gesprek is gratis.
  #4  
Oud 20-08-10, 13:59
Jeffmeister Jeffmeister is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Eenmalige activatie van €0,21, maar bij elke heractivatie rekenen ze natuurlijk weer die €0,21 aan.

Een gesprek is gratis.
Ja dat wist ik al, en daarom heb ik hem expres na het overzetten van de backup van m'n oude iPhone pas gebruikt.
Dus heb hem maar 1 keer geactiveerd.
  #5  
Oud 20-08-10, 17:27
warkey's schermafbeelding
warkey warkey is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Almere
Berichten: 93
Stuur een bericht via MSN naar warkey
Standaard

Bij mij staat er :
Overige kosten: € 2,45

Erg vreemd als ik FaceTime maar 1keer heb geactiveerd, nog niet heb gefacetimed en verder niet buiten mijn bundel ben geweest. T-Mobile kan hier pas wat aan doen zodra ik het factuur heb ofzo.
__________________
Apple iPhone 4 - Opnieuw wordt alles anders.
Volg @SemmiKabel op Twitter!
  #6  
Oud 21-08-10, 17:00
Bertphoon Bertphoon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Een copy van mijn eigen reactie op het artikel over facetime kosten

Bij mij loopt het bedrag al boven de 4 euro. Krijg het idee dat elke keer als je reboot opnieuw af of aangemeld wordt. Wat regelmatig gebeurd ivm met cydia Apps instalatie. Heb facetime zelf slechts 1 keer uitgeschakeld. (en zo gelaten). (moet visual Voicemail regelmatig ook opnieuw instellen, naar weet niet of daar ook een verband mee is?)
Zijn er meer mensen die dit herkennen!
  #7  
Oud 24-08-10, 16:57
nightangel nightangel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Bij mij inmiddels al 3x facetime sms kosten op de electronische factuur, heb tot nu toe maar 1x facetime gesprek gevoerd Deze oplossing ligt denk ik bij T-mobile...
  #8  
Oud 25-08-10, 14:41
migros migros is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haaglanden
Berichten: 66
Standaard

Wat noun betalen voor deze applicatie??? Het gaat toch over Wi-Fi dat hele facetime en niet over het gsmnetwerk?
  #9  
Oud 25-08-10, 16:33
nightangel nightangel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Dus mocht er een webteam medewerker van TM hier langs browsen dan hoop ik dat diegene er even tijd in wil steken om dit puntje op te lossen... FT is veel te leuk om het niet te gebruiken...
  #10  
Oud 31-08-10, 06:46
nightangel nightangel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Nou, blijkbaar lezen Ze niet mee.. Maar weer een keer de helpdesk / ks bellen...
  #11  
Oud 31-08-10, 12:33
Pim_D Pim_D is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Regio Rotterdam
Berichten: 58
Standaard

Ik heb ook mijn iPhone sinds vrijdag, en gisteren opeens over de 3 euro extra kosten. Maar nu is dat bijgesteld tot 21 cent.. Vind het allemaal maar een beetje raar..
__________________
twitter.com/Pim_D
  #12  
Oud 31-08-10, 12:35
nightangel nightangel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

ja,dat denk je,
Op mijn eerste rekening is ook ipv 63 ct, maar 21ct gerekend in belstatus staat dus nu weer 42ct...

We will see, 40ct per maand is niet het grootste probleem, alleen minder dat ze dat niet gewoon gezegd hebben,dan had je er rekening mee kunnen houden..
  #13  
Oud 31-08-10, 12:52
Pim_D Pim_D is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Regio Rotterdam
Berichten: 58
Standaard

Inderdaad.. we zullen het wel zien. Maar die 40 cent, als je dat 24 maanden lang hebt is het toch een tientje.. Daar kan je toch een aantal leuke apps voor kopen.

Maar het is gewoon een beetje onduidelijk..
  #14  
Oud 31-08-10, 13:11
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Ben benieuwd of er ook mensen zijn waarbij het niet is berekend, want ik heb er een paar weken geleden 1x gebruik van gemaakt, maar er was niets van te zien op mijn t-mobile belstatus en ook niet op mijn onlinefactuur, die per vandaag zichtbaar is.

Laatst gewijzigd door onny0808; 31-08-10 om 13:34.
  #15  
Oud 01-09-10, 12:52
prd299 prd299 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

zijn er ook mensen die weten of face time ook mogelijk is op een jailbreak iphone met vodafone provider?

alvast bedankt
  #16  
Oud 01-09-10, 19:47
Vertrigo Vertrigo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door warkey Bekijk bericht
Bij mij staat er :
Overige kosten: € 2,45

Erg vreemd als ik FaceTime maar 1keer heb geactiveerd, nog niet heb gefacetimed en verder niet buiten mijn bundel ben geweest. T-Mobile kan hier pas wat aan doen zodra ik het factuur heb ofzo.
2.45 delen door 0.21 komt niet op een mooi getal uit..
ik zit inmiddels op 2.52, wat neerkomt op 12x..

kan t-mobile dat nummer waarnaar iets gestuurd wordt niet in een lijst zetten welke gratis is om naartoe te 'smsen'
dan zijn we meteen van dit hele probleem af..
  #17  
Oud 04-09-10, 08:17
bjonnie bjonnie is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Kan het niet gewoon zo zijn dat bij degenen onder ons waarbij de overige kosten wat aan de hoge kant zijn de bundel nog niet is ingegaan? Dat had ik namelijk. Ik dacht dat ik gelijk m'n 150 belminuten en sms'jes kreeg, maar ik kreeg eerst een bundel van 3 dagen met daarin één tiende van m'n bundel (30 dagen/10=3). Door mijn aardig intensieve sms gebruik zat ik dus even buiten die tijdelijke bundel, en betaalde ik per sms die nog niet in de bundel zat 21 cent. Hoewel op de eerste factuur bij mij wel degelijk het befaamde facetime-sms'je stond, was de rest allemaal mooi als "binnenslands" geregistreerd. Mijn vraag is dus nu: weten jullie al zeker dat je bundel al is ingegaan? Een vriend van mij moest hier nl. een halve maand op wachten...
  #18  
Oud 08-09-10, 22:34
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Ben benieuwd of er ook mensen zijn waarbij het niet is berekend, want ik heb er een paar weken geleden 1x gebruik van gemaakt, maar er was niets van te zien op mijn t-mobile belstatus en ook niet op mijn onlinefactuur, die per vandaag zichtbaar is.
Edit: Blijkbaar toch € 0,21 in rekening gebracht, zie het nu (bijna een maand later) op mijn belstatus staan.
  #19  
Oud 09-09-10, 00:50
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bjonnie Bekijk bericht
Kan het niet gewoon zo zijn dat bij degenen onder ons waarbij de overige kosten wat aan de hoge kant zijn de bundel nog niet is ingegaan?
Nee. Ik heb een nieuw abo afgesloten dat meteen vrijdag, de dag dat de iPhone door de webwinkel naar mij werd verzonden, ook is geactiveerd. Ik heb de iPhone uiteindelijk op dinsdag 31 augustus pas ontvangen en geactiveerd; het abo liep dus al vanaf 27 augustus.

Bij het activeren met iTunes zijn er toen 3 smsjes verstuurd die blijkbaar door het activeren werden veroorzaakt want aan Face Time heb ik helemaal niet gezeten.
  #20  
Oud 26-10-11, 17:54
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard Kosten Facetime iPhone 4

Op mijn afschrift van mijn telefoonprovider lees ik dat mijn mobiel meerdere keren per dag een sms stuurt naar: 00447786205094.
Dit kost mij per sms 0,25 euro.

Ik snap niet hoe dit komt, omdat ik Facetime uit heb staan.
Kan iemand mij uitleg geven?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer mastermark iPhone algemeen 22 25-07-11 16:33
T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten? ctrl8 Odido (T-Mobile) 6 14-04-11 18:35
Facetime wwspiderbig iPhone algemeen 4 01-08-10 12:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.