//

iPhone 3GS zonder internet-abo

iPhone 3GS zonder internet-abo discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Allo, Mijn 2-jarig iPhone contract bij T-Mobile is verlopen, ik heb het verlengd met een éénjarig Relax-contract met onbeperkt sms. Dus géén internet, ik merkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 10:57
Balls Balls is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard iPhone 3GS zonder internet-abo

Allo,

Mijn 2-jarig iPhone contract bij T-Mobile is verlopen, ik heb het verlengd met een éénjarig Relax-contract met onbeperkt sms. Dus géén internet, ik merkte dat ik dit nauwelijks gebruikte op de iPhone. Ik wil de iPhone echter wel blijven gebruiken voor bellen/sms en af en toe internet via Wi-Fi, omdat ik de interface erg fijn vind. Mijn vraag is: moet ik nu iets uitzetten op de iPhone, om ervoor te zorgen dat ik geen rekeningen krijg voor dataverbruik?

Groeten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 11:09
gideon de vos gideon de vos is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Stolwijk
Berichten: 95
Standaard

3G en mobile data uitzetten en klaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs: Hi internet extra of i-Abo? Erike1 KPN 4 01-06-11 17:19
Sim-only abo voor iPhone 3GS liquidsnake1989 Overige providers Nederland 2 22-01-11 02:24
abo houden zonder iphone ? Jean72 Odido (T-Mobile) 3 26-06-09 23:46
Iphone EUR 17,5 per maand zonder abo.. OmeJoss Koopinformatie Nederland 0 27-12-08 12:43
T-Mobile internetverbruik zonder Abo sinds 2 weken Playboy Mansion Odido (T-Mobile) 7 15-08-08 09:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.