//

T-Mobile Simunlock

T-Mobile Simunlock discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden, Ik heb en 5 maanden geleden en 3gS gekocht daar heb ik de volle prijs voor betaald, ik gebruik hem met mijn T-Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-10, 09:31
robinv71's schermafbeelding
robinv71 robinv71 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard T-Mobile Simunlock

Hallo forumleden,

Ik heb en 5 maanden geleden en 3gS gekocht daar heb ik de volle prijs voor betaald,
ik gebruik hem met mijn T-Mobile prepay kaart.Nu heb ik en mail naar T-Mobile gestuurd om de sim unlock code te krijgen,aangezien ik de telefoon zelf heb betaald zonder en financiering van T-Mobile door middel van en abo.


"Simlocks worden gebruikt wanneer u een gratis telefoon krijgt bij uw abonnement. Of wanneer u er eentje heel goedkoop bij uw abonnement kunt kopen. Door de simlock te plaatsen, zorgen de aanbieders ervoor dat u de telefoon op hun netwerk gebruikt. Zodat zij daarmee de kosten voor de telefoon kan terugverdienen tijdens de loop van uw contract.'.

Ben benieuwd wat ze hier van gaan zegen.....

Laatst gewijzigd door robinv71; 08-10-10 om 09:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-10, 09:40
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Wat is precies je vraag?
  #3  
Oud 08-10-10, 09:44
robinv71's schermafbeelding
robinv71 robinv71 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Ze willen dat ik voor en Toestel unlock moet betalen,zie hier de reactie op mijn eerste mail.


Wij danken u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie.

Als er wel een simlock op uw toestel blijkt te staan, kan deze vanaf een jaar na aanschaf zonder kosten verwijderd worden. Binnen dit jaar betaalt u 120 euro in de eerste drie maanden na aanschaf. Vervolgens worden de kosten elk kwartaal verlaagd naar 90 euro, 70 euro en 50 euro.

Voor het aanvragen van een simunlockcode verwijs ik u allereerst naar My T-Mobile. Na het inloggen kiest u onderaan het scherm direct voor 'Simunlockcode aanvragen'. Indien mogelijk toont T-Mobile u de simunlockcode binnen enkele ogenblikken. Zo niet, dan kunt u de code bij T-Mobile Klantenservice aanvragen.

Om uw simunlockcode telefonisch aan te vragen kunt u bellen met T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 06 - 2400 1200. Houdt u uw IMEI-nummer alstublieft bij de hand. U vindt dit nummer door op uw mobiele telefoon *#06# in te toetsen of door achter de batterij van uw toestel te kijken. Daarnaast kunt u natuurlijk een reactie versturen op dit e-mailbericht, met daarin de volgende gegevens:

- uw mobieletelefoonnummer;
- het merk en type toestel;
- het IMEI-nummer van het toestel;
- het adres waarnaar T-Mobile de unlockcode kan versturen.

De medewerkers van T-Mobile Klantenservice zijn u dan graag verder van dienst.

Wij vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd en wensen u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
  #4  
Oud 08-10-10, 10:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je hebt een telefoon met simlock gekocht. Pas wanneer het toestel een jaar oud is, is de telecomaanbieder (van de simlock) verplicht kosteloos de simlock te verwijderen. Tot die tijd mogen ze hier geld voor vragen.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 08-10-10 om 10:25.
  #5  
Oud 08-10-10, 11:06
robinv71's schermafbeelding
robinv71 robinv71 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Je hebt een telefoon met simlock gekocht. Pas wanneer het toestel een jaar oud is, is de telecomaanbieder (van de simlock) verplicht kosteloos de simlock te verwijderen. Tot die tijd mogen ze hier geld voor vragen.
Tot die tijd mogen ze hier geld voor vragen. Vragen voor wat? ik heb de toestel zelf gekocht rond de 700 euro dan verwacht ik wel dat ik hem kosteloos simlock vrij kan maken,ik heb geen abo bij t-mobile volgens de regelementen al ik en abo zou hebben dan zou het wel gelden dat ik en jaar moet wachten omdat t-mobile dan de toestel betaald
  #6  
Oud 08-10-10, 12:47
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robinv71 Bekijk bericht
Tot die tijd mogen ze hier geld voor vragen. Vragen voor wat? ik heb de toestel zelf gekocht rond de 700 euro dan verwacht ik wel dat ik hem kosteloos simlock vrij kan maken,ik heb geen abo bij t-mobile volgens de regelementen al ik en abo zou hebben dan zou het wel gelden dat ik en jaar moet wachten omdat t-mobile dan de toestel betaald
Snap dat je het graag gratis wilt, maar dat is nu eenmaal niet zo..... Dat je ergens anders dan bij t-mobile 700 euro heb uitgegeven is niet hun probleem. Als je bij t-mobile wilt laten unlocken gaat dat geld kosten!!!
  #7  
Oud 08-10-10, 12:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ze kunnen geld vragen voor het, binnen een jaar na aanschaf, verwijderen van de simlock.

Dat het toestel 700 euro heeft gekost betekend niet dat het simlockvrij maken dan gratis moet zijn.

Wanneer je je toestel simlockvrij wil maken dan kun je gewoon bellen met de unlocklijn van T-Mobile. Nummer is 070-3056007. Als je dan zorgt dat er voldoende geld op je prepaid staat dan kunnen ze het direct voor elkaar maken. Uiteraard moet je wel je IMEI bij de hand hebben.
  #8  
Oud 08-10-10, 13:35
robinv71's schermafbeelding
robinv71 robinv71 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

in iedergeval thanx voor de reacties.Wat mij betrefd mag er en slotje op dit topic.
  #9  
Oud 08-10-10, 14:06
Predcaliber Predcaliber is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

wat ik overigens wel erg opmerkelijk vindt aan dit bericht, is waarom je niet gewoon een Tmobile abbo hebt genomen i.c.m. de 3gs? dit zou je wel echt ontzettend veel geld hebben gescheeld!
(Of gewoon niet Tmobile met hun verschrikkelijk belabberde netwerk.. )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 16:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 20:37
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.