//

Streepjes signaal tmobile 3G

Streepjes signaal tmobile 3G discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Iforumers. Ik heb het volgende probleem. Ik heb mijn Iphone 4 pas gekocht, maar op 1 of ander manier heb ik nooit volledig bereik. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-10, 23:51
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard Streepjes signaal tmobile 3G

Hey Iforumers.

Ik heb het volgende probleem. Ik heb mijn Iphone 4 pas gekocht, maar op 1 of ander manier heb ik nooit volledig bereik. Zowel binnen als buiten niet. Heb maar 4 streepjes in plaats van 5. Is dit normaal?
Mijn verbinding valt ook soms weg. Soms ben ik in gesprek knalt de hele netwerk eruit als ik in de trein ben en aankom bij een station.
Best vervelend ook als je aan het bellen bent. Na aantal minuten komt het weer terug.
3G netwerk werkt ook niet overal.
Er komt ook een rondje bij de plaats van 3G, wat is dat? (Dan heb ik ook trouwens helemaal geen netwerk).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-10, 09:27
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Ik heb ook niet overal vol bereik, dit hangt heel erg af van de plek waar je bent. Op m'n werk heb ik 3G met 4 streepjes, in het centrum van de stad 3G met 5 streepjes.

Thuis heb ik echter nauwelijks 3G bereik: 1 soms 2 streepjes en vaak schakelt de iPhone terug naar GSM/GPRS.

Minder streepjes 3G is geen probleem aangezien je nog gewoon kunt bellen en internetten.

Laatst gewijzigd door lexvo; 12-10-10 om 09:29.
  #3  
Oud 12-10-10, 12:24
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lexvo Bekijk bericht
Ik heb ook niet overal vol bereik, dit hangt heel erg af van de plek waar je bent. Op m'n werk heb ik 3G met 4 streepjes, in het centrum van de stad 3G met 5 streepjes.

Thuis heb ik echter nauwelijks 3G bereik: 1 soms 2 streepjes en vaak schakelt de iPhone terug naar GSM/GPRS.

Minder streepjes 3G is geen probleem aangezien je nog gewoon kunt bellen en internetten.
Ah ok het is niet een ramp of iets dergelijks... oms irritant.... Voor de rest heb ik geen enkel probleem met Tmobile & hun support. Ze pakken het snel op en informeren je ook nog eens goed. Ik hoor veel mensen klagen, maar zelf heb ik nog geen gezeik gehad.
Bedankt voor je informatie
  #4  
Oud 12-10-10, 14:40
AppleIpwn AppleIpwn is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Volgens mij ligt et er echt aan waar je bent, echter heb ik nooit slecht bereik met me iPhone.. Altijd de volle 5 strepen
  #5  
Oud 15-10-10, 13:05
Marijntjeiphone Marijntjeiphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Wijk aan Zee
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar Marijntjeiphone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleIpwn Bekijk bericht
Volgens mij ligt et er echt aan waar je bent, echter heb ik nooit slecht bereik met me iPhone.. Altijd de volle 5 strepen
Klopt, in de metro ondergronds had ik laatst gewoon 5 strepen en het 2G netwerk. Andere keren boven de grond in de auto bijv, geen service... maar dat duurt nooit lang!
  #6  
Oud 15-10-10, 19:48
hakkie05 hakkie05 is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Als je jailbreak had kon je een programma signal downloaden dan zie je welke zendmasten je gebruikt dan weet je waarom je geen verbinding hebt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streepjes ipv cijfers ontvangst Gilles iPhone algemeen 0 26-12-10 11:59
Geen streepjes 3G netwerk okkie100 iPhone algemeen 8 17-09-10 17:32
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 23:17
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal dettie iPhone Navigatie 8 04-09-09 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.