//

Iphone 4 besteld met i-300 / prijsverhoging iphone 4

Iphone 4 besteld met i-300 / prijsverhoging iphone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) In het kort: IK HEB HEM..!!! In het lang: Afgelopen maandag kreeg ik om 17:00 een sms; Goedendag, Uw I-Phone 4 is bij ons binnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-11-10, 02:38
lazbahadir lazbahadir is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

In het kort: IK HEB HEM..!!!

In het lang:

Afgelopen maandag kreeg ik om 17:00 een sms; Goedendag, Uw I-Phone 4 is bij ons binnen en kan worden opgehaald. Vergeet niet uw afhaalbewijs mee te nemen. Mvg, T-Mobile Shop Spuistraat DH.

Ten eerste was ik heel erg blij natuurlijk omdat hij binnen was

Ten tweede heb ik staan vloeken omdat ze pas om 5 uur een sms sturen terwijl de winkel over een uurtje dicht gaat. Dus als een mongool gaan racen naar de T-Mobile shop (spitsuur natuurlijk) maar goed uiteindelijk gehaald.. Eenmaal in de winkel de procedure opgestart..

De medewerker moest naar het hoofdkantoor bellen voor toestemming ofzoiets omdat het over een early renewal gaat. Hangt hij op en zegt hij dat er een probleempje is..

Hij: Had u ook een telefonische bestelling gedaan meneer?
Ik: Ja dat klopt, ik had de iphone eerst telefonisch besteld maar daarna ook weer geannuleerd omdat de wachttijd via de T-Mobile shop 2 tot 4 weken eerder was.
Hij: Dan is er toch niet iets goed gegaan, U moet eerst naar de klantenservice bellen en de telefonische bestelling goed annuleren en daarna kan u deze bestelling meenemen.

Ik staan vloeken omdat ik 2 keer naar de klantenservice had gebeld om te vragen of de telefonische bestelling geannuleerd was terwijl het dus uiteindelijk niet zo was. Maargoed ik dus bellen naar de klantenservice (ondertussen word ik uit de T-Mobile shop gegooit omdat het sluitingstijd is) 10 keer mijn verhaal verteld daarna een half uurtje in de wacht. Vraagt de medewerker van de klantenservice:

Meneer mag ik een medewerker van de T-Mobile shop. Ik helemaal boos en vertellen dat ik net eruit word gegooit omdat het sluitingstijd is, nog een half uurtje in de wacht.... Krijg ik de medewerker terug en zegt ze:

Meneer ik word ook van het ene naar de ander gestuurd. Ik bel u morgen hierover terug...

Zwaar teleurgesteld naar huis gegaan om te wachten op het telefoontje...

Dinsdag ochtend werd ik dus gebeld; Meneer ik heb het doorgezet naar de technische afdeling en die gaan uw bestelling annuleren
Ik: gaat dat deze ochtend nog lukken zodat ik mijn iphone nog kan ophalen vandaag
Zij: Uhm meneer ik denk dat het deze week niet gaat lukken

Ik grommen aan de telefoon maarja so be it.
Zij: Zodra het is geannuleerd belt mijn collega of ik u op, om u op de hoogte te stellen

Vandaag, dus donderdag, nog geen telefoontje gehad maar toch een wanhoops telefoontje naar de klantenservice om te kijken of hij geannuleerd is en wat bleek dat was zo! Gevraagd of hij dat zeker wist en of hij dat ook bij de technische afdeling kan navragen. Hij is zeker geannuleerd meneer was het antwoord

Dus gelijk weer naar de T-Mobile shop en heb hem eindelijk nu in me handen.


Amen

Laatst gewijzigd door lazbahadir; 05-11-10 om 02:42.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-11-10, 15:24
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

Maar wel voor de oude prijs?!
  #23  
Oud 11-11-10, 23:55
lazbahadir lazbahadir is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Eerst kreeg ik te horen:

Hij: Dat wordt dan nog 100 euro bijbetalen meneer..
Ik: Pardon..? De afspraak was toch echt dat ik hem voor de oude prijs kreeg
Hij met een raar gezicht overleggen met zijn collega, komt hij terug.
Hij: Dat word dan nog 40 euro meneer... (50 euro was al betaald als borg)

Dus de oude prijs..

  #24  
Oud 16-11-10, 03:17
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

OK dus je moet er elke keer echt om 'vechten'
  #25  
Oud 21-11-10, 00:26
Melly Melly is offline
• iOS 4.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb mij iPhone4 begin oktober besteld, afgelopen donderdag lag hij klaar in de winkel en ik heb de oude prijs betaald. Er werd gezegd daar, voor 22 oktober besteld, dan geldt de oude prijs.
  #26  
Oud 21-11-10, 14:34
Hanzup Hanzup is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 35
Standaard

Bij mij werd er niets verteld of gevraagd, heb gewoon de oude prijs betaald. Ook besteld in de "oude prijs tijd". Dat was bij de T-mobile shop in Hilversum.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 16:35
T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone rofab Odido (T-Mobile) 8 01-03-10 22:20
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone op marktplaats voor 300 euro met paypal Macgyver1970 Archief 1 13-04-08 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.