//

Tmobile verleninging 4 maanden voor einde niet meer mogelijk

Tmobile verleninging 4 maanden voor einde niet meer mogelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt vanaf nu niet meer 4 maanden voor einde contract verlengen. Mijn contract loopt vandaag precies over 4 maanden af. Is dit een wijziging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-10, 13:20
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard Tmobile verleninging 4 maanden voor einde niet meer mogelijk

Je kunt vanaf nu niet meer 4 maanden voor einde contract verlengen. Mijn contract loopt vandaag precies over 4 maanden af.

Is dit een wijziging in de algemene voorwaarden waardoor ik mijn abbo per dierct kan stopzetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-10, 13:43
lenard lenard is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: wierden
Berichten: 2
Standaard

ben ook zeer benieuwd, had verlenging aangevraagd bij studentenmobiel en de prijs is daar de lage prijs op de order nog het zelfde maar op hun site is die nu aangepast terwijl hij gisteren nog voor de oude prijs er op stond tot 1-11-2010 door hun aangegegeven ik kon verlengen vanaf 15-11-2010 en er staat bij dat dan de orderverwerkt word
  #3  
Oud 30-10-10, 14:09
silwit silwit is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: IJlst
Berichten: 38
Standaard

Nou jaaaa!!
Mag ik 27-11 eindelijk verlengen
moet ik nog een maand langer wachten
't is alsof de duvel d'r mee speelt
eerst wordt t duurder per 1-11
dan heb je dat geaccepteerd
omdat je toch niet anders kan..
Dan ben je blij dat t eindelijk november is heb je dit weer
grrrr
En dan te bedenken dat de eerste iphone4 me al begin september werdt aangeboden.
  #4  
Oud 30-10-10, 15:34
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

Ik denk niet dat hier iets aan te doen is. Het staat niet in de voorwaarden dat je binnen 4 maanden mag verlengen.
  #5  
Oud 30-10-10, 16:33
merman merman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

Bij mij is het nog schrijender: ik mocht vanaf 19-okt verlengen en per 22 okt zijn de orders bij T-M stopgezet omdat de prijzen vanaf 1 nov omhoog gaan...

Ben er al 1,5 week mee bezig... Online en telefonisch kan het nog wel, maar ik heb een kortingsbon die ik alleen in de shop kan inleveren.

Frustratie ten top want niemand kan of wil wat voor me doen. Je zou denken dat ze blij zouden moeten zijn met klanten die blijven...
  #6  
Oud 30-10-10, 16:39
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik kan nu al verlengen, en mijn cotract loopt pas 17 februari af. Maar dat vier maanden voor tijd verlengen kun je alleen bij T-mobile doen. En niet bij een derde partij zoals GSM.nl of andere winkel
  #7  
Oud 30-10-10, 17:21
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

T-Mobile is niet de enige:
Vodafone verkort verlengtermijn | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 23:06
Exclusieviteit T-mobile niet meer naa 3 maanden. midon Archief 2 27-09-08 15:35
officiele tmobile unlock nog mogelijk na jailbreak? jpingen Odido (T-Mobile) 9 10-08-08 12:02
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee bram87 Unlock [archief] 2 14-02-08 01:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.