//

i-150 eerste maand cyclus?

i-150 eerste maand cyclus? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een i-150 / iphone 4. Start datum is 14 oktober 2010. Mijn belstatus is nu 23 euro erover heen (30okt). Ik dacht waarom kom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-10, 13:52
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard i-150 eerste maand cyclus?

Heb een i-150 / iphone 4.
Start datum is 14 oktober 2010.
Mijn belstatus is nu 23 euro erover heen (30okt). Ik dacht waarom kom ik zo snel overheen...

Volgens klantenservice t-mobile; kreeg ik geen complete 150min/smsjes omdat het abbo midden in de maand is gestart? Geen hele maand cyclus ofzo iets?
Daarom ga ik er nu heel snel erover heen.
Ik dacht wanneer je abbonement gewoon start; dan krijg je toch gewoon de volle 150min? en van 14 naar de 14de van elke maand? Hoe zit het nou met de eerste maand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 17:31
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Je krijgt naar rato van de maand. Dus in principe, als je een abo hebt dat voldoende voor jou is, zou je er geen probleem mee moeten hebben. Maar aangezien het nu inmiddels november is zou je nu je nieuwe portie er bij moeten hebben staan? Bij mij tenminste wel nu...
  #3  
Oud 03-12-10, 00:33
saxobart saxobart is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 18
Standaard

Ik heb nu per 1 december een abbo en ik heb maar 20 belminuten en 20 smsjes gekregen,, 1 december is toch het begin van de maand? Dus dan zou ik de volle 150 belminuten en smsjes moeten krijgen
  #4  
Oud 03-12-10, 00:36
Tzx Tzx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Als je een nieuwe abbonement aanschaft duurt het een paar dagen voordat je abbonement "echt" start. Dus stel je sluit een abbonement af op 1 december, dan gaat je abbonement in op 4 december oid en krijg je dan dus de volle bundel. Voor de 3 dagen wordt er maar een klein stukje gegeven.
  #5  
Oud 03-12-10, 00:40
saxobart saxobart is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 18
Standaard

Gelukkig ben ik er nog niet overheen gegaan, want ik kwam er optijd achter,, maar een vriend van me heeft wel 45 min gebeld en die zal nu miss een factuur krijgen,, of valt het er gewoon binnen?
  #6  
Oud 03-12-10, 00:42
Tzx Tzx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 12
Standaard

Dit kan je het best even kijken op My T-Mobile
Als hij op de dag of de dag na dat hij een abonnement heeft aangesloten zolang heeft gebeld denk ik dat het een vies factuurtje kan worden.
Eigenlijk doet T-mobile dit meer omdat ze willen dat klanten bellend de winkel uit kunnen. Achter de schermen moet er nog het één en ander gedaan worden om het abonnement te activeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Iphone 4 batterij stuk na 1ste cyclus arvidvp iPhone algemeen 4 05-04-11 00:44
i-150 omzetten naar Zakelijk i-150 -GJ- Odido (T-Mobile) 1 22-04-10 01:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.