//

Ontbinden contract

Ontbinden contract discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Eindelijk het verlossende telefoontje gehad, ik mag mijn contract ontbinden omdat ik tussen drie masten 'inhang'. Uiteraard niet voor de korting van 3x ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-10, 16:46
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard Ontbinden contract

Beste allemaal,

Eindelijk het verlossende telefoontje gehad, ik mag mijn contract ontbinden omdat ik tussen drie masten 'inhang'. Uiteraard niet voor de korting van 3x 20% gekozen, aangezien deze totaal nog geen 40e bedraagt.

Ik moet echter wel mijn telefoon inleveren. De 59e die ik heb aanbetaald krijg ik wel terug. Dit vond ik in eerste instantie prima maar bij nader inzien heb ik toch al 14 van de 24 maanden van mijn telefoon 'afgelost', en staat daar geen vergoeding tegenover. Wat zijn mijn rechten hierin? Mij werd verteld dat het toestel altijd terug moet (tegenwoordig?).
Ook het afkopen van het toestel is namelijk niet mogelijk.

Mijn ongebruikte minuten en smsjes verlies ik? Kan ik deze omzetten naar een sim-only? De klantenservice was hier niet heel duidelijk in.



En in verband met een nieuw abonnement/toestel,

Kan je een los toestel verzekeren? En als het toestel uit het buitenland komt?

Zijn er nog aanbiedingen a la de kpn zakelijk aanbieding die op de voorpagina stond deze maand?

Alvast bedankt!









ps. andere topics zijn al gedateerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 00:36
nikos989 nikos989 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cubesten Bekijk bericht
Mijn ongebruikte minuten en smsjes verlies ik? Kan ik deze omzetten naar een sim-only? De klantenservice was hier niet heel duidelijk in.
Ik neem aan dat je geen nieuw contract neemt bij T-mobile wanneer je thuis geen bereik hebt. Dus wanneer je overstapt naar een andere provider ben je deze kwijt ja.
  #3  
Oud 01-11-10, 03:25
Santiago's schermafbeelding
Santiago Santiago is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 51
Standaard

Ik kon destijds mijn iPhone wel kopen. Ik zou als ik jou was nog een keer naar de klantenservice bellen.
  #4  
Oud 01-11-10, 11:44
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Klantenservice is niet zo aardig voor mij. Ofwel inleveren, of je krijgt een prijsopgaaf die je moet betalen en waarna je de telefoon niet terug kan sturen. Als dat € 1000,- is kan je gewoon betalen.

Zij vond dat ik geen recht had om het toestel te houden omdat ik er wel gewoon gebruik van heb kunnen maken dus niet voor niets heb betaald. Toen ik zei dat ik daarvoor wel t-mobile heb moeten gebruiken begreep ze niet dat ik daar niet tevreden mee was..

Ik ga maar eens een zaak maken bij de geschillencommissie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 19:39
Contract ontbinden of...? rogertje Odido (T-Mobile) 6 01-01-11 15:06
Contract ontbinden Clyn Odido (T-Mobile) 10 14-06-10 20:58
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract ontbinden mike28 Archief 1 21-11-09 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.