//

Verlenging contract : 4 maanden?

Verlenging contract : 4 maanden? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week maandag stond in mijn agenda genoteerd: de dag dat ik over zou kunnen stappen naar de iPhone 4 met contractsverlenging. Op de site ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-10, 12:33
Michaelangelo Michaelangelo is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Stuur een bericht via ICQ naar Michaelangelo
Standaard Verlenging contract : 4 maanden?

Vorige week maandag stond in mijn agenda genoteerd: de dag dat ik over zou kunnen stappen naar de iPhone 4 met contractsverlenging. Op de site stond die dag ook vermeld dat ik kon verlengen. 4 maanden voor het einde van de contractsperiode (via de T-mobile shop of online).

Na de geruchten van KPN en Vodafone heb ik even gewacht met verlengen. Wat schetst mijn verbazing: vandaag kijk ik weer op de site, kan ik niet meer verlengen!

"Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Drie maanden voor het einde van je contractsperiode kun je bij T-Mobile je contract vernieuwen."

Is er afgelopen week iets gewijzigd in de voorwaarden? Iemand bekend mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 12:55
Poppalarge Poppalarge is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: De Parel van het Zuiden!
Berichten: 5
Stuur een bericht via ICQ naar Poppalarge Stuur een bericht via Instant Messenger naar Poppalarge Stuur een bericht via MSN naar Poppalarge Stuur een bericht via Yahoo naar Poppalarge
Standaard

Even bellen voor de zekerheid, dan weet je sowieso meer...
  #3  
Oud 01-11-10, 13:03
Michaelangelo Michaelangelo is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Stuur een bericht via ICQ naar Michaelangelo
Standaard

Bellen kan altijd, toch stop ik met t-mobile, dus ik ga er niet meer achteraan lopen vissen.. het verbaasde me alleen.. dat het vorige wel verlengd kon worden en nu ineens niet meer..
  #4  
Oud 01-11-10, 14:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens een moderator op het T-Mobile forum is het per 1 november inderdaad gewijzigd naar 3 maand voor einddatum contract.
  #5  
Oud 01-11-10, 22:15
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Ja je bent net te laat..... Waarom heb je uberhaupt gewacht na de nieuwsberichten over de prijsverhoging? Maar goed dat doet er misschien niet toe, enige is dat je nu een maand langer moet wachten helaas, en ook nog eens meer betalen......
  #6  
Oud 03-11-10, 13:27
fatality fatality is offline
• iOS 10.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Je kan een Early Renewal aanvragen omdat je voor deze wijziging al kon verlengen, mits je wel een voorinschrijving heb gedaan voor de iPhone. De extra kosten van 70,- worden dan niet in rekening gebracht. Heb ik zelf ook gedaan.
  #7  
Oud 03-11-10, 13:45
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Klopt helemaal..

Voor 1 nov. kan je nog 4 maanden van te voren verlengen.. Nu is dat nog maar 3 maanden. Ik zou geen Early Renewal doen..
Gwn nog deze maand af wachten en dan alsnog verlengen.

Kpn is geloof ik zelfs van 4 naar 2 maanden gegaan!..

Als je eind okt. besteld had was er niks aan de hand geweest.

Grtz..
  #8  
Oud 03-11-10, 13:48
fatality fatality is offline
• iOS 10.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

@joyciie: Had ook idd ook liever geen ER willen doen, maar m'n vriend z'n tst was al zwaar toe aan vervanging dus vandaar.
  #9  
Oud 03-11-10, 19:24
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fatality Bekijk bericht
@joyciie: Had ook idd ook liever geen ER willen doen, maar m'n vriend z'n tst was al zwaar toe aan vervanging dus vandaar.

Met Early Renewal ik niet altijd iets mis
Gelijk heb je.. Maar als je nog maar 1 maand hoeft te wachten is het zonde geld.. kost toch 70 euro extra..
  #10  
Oud 03-11-10, 20:04
fatality fatality is offline
• iOS 10.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Maar in dit geval hoefde ik geen 70,- voor de EA te betalen. Speciale regeling alleen voor mensen die 1 hadden gereserveerd en al konden verlengen.
Reageren

Labels
t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verlenging T-mobile binnen 4 maanden alleen bij T-shop? Dyna20 Odido (T-Mobile) 11 10-09-10 14:38
Ingangsdatum nieuw contract na verlenging wsk1 Odido (T-Mobile) 4 19-08-10 17:35
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
13 maanden nog T-mobile contract. Macfreak038 Archief 2 31-07-09 19:23
Orange naar T-mobiel contract verlenging... 2en0 Overige providers Nederland 23 10-11-08 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.