Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken

Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken discussie in T-Mobile forum; Mijn iphone4 wil opeens geen verbinding meer maken met mobiel netwerk, wel met wifi . Maar bijv buiten als ik verbinding wil maken met internet dan krijg ik de volgende ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 24 november 2010, 00:31
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken

Mijn iphone4 wil opeens geen verbinding meer maken met mobiel netwerk, wel met Wi-Fi. Maar bijv buiten als ik verbinding wil maken met internet dan krijg ik de volgende melding: mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice. Terwijl ik nog steeds een web 'n walk abonnement heb en dat internet heeft het tot op vandaag ook altijd gedaan.

Heeft iemand dit probleem ook gehad? En weet iemand of hier een oplossing voor is? Of wat ik als beste kan doen?
Met citaat reageren
(verdwijnt na registratie)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links

Oud 25 november 2010, 09:32
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Exact hetzelfde probleem hier. Ik zit bij Vodafoneicon.
Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 09:56
colliehome's schermafbeelding
Moderator
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome Stuur een bericht via Skype™ naar colliehome Send a message via twitter to colliehome
Standaard

Zijn jullie APN gegevens correct ingegeven?

Slotjes blijven slotjes.
Met citaat reageren
Oud 25 november 2010, 10:41
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Mijn probleem is inmiddels opgelost. Heb eerst gebeld met de klantenservice van t-mobileicon. Eerst vertelden ze dat ik mijn netwerkinstellingen moest herstellen. Maar dat bleek niet te werken. Daarom moest ik naar de T-mobile winkel gaan om mijn simkaart in een andere iPhone te laten doen. Ook in dat toestel bleek ik hetzelfde probleem te hebben. Ze hebben mij daarom een nieuwe simkaart gegeven en daarmee was het probleem gelukkig opgelost.
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes dirk1947 iTunes 1 11 maart 2011 15:31
iPhone: kan geen verbinding met youtube maken nickholtus Jailbreak 1 18 februari 2011 23:31
Windows: kan geen verbinding maken met iphone maat1956 iTunes 2 6 september 2010 22:42
Kan geen verbinding maken met Guest-1102131139 Wi-Fi 0 19 februari 2010 15:45
Kan geen Bluetooth netwerk/verbinding maken tussen Powerbook en iPhone sheppy iPhone algemeen 5 26 oktober 2009 23:51

Regels voor berichten