//

Na de unlock via itunes, No Service, Geen bereik! 4.2.1

Na de unlock via itunes, No Service, Geen bereik! 4.2.1 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi beste mensen, Ik heb het volgende probleem. Sinds een week heb ik de unlock gedaan via itunes, dom dom en nogmaals dom, maar nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-11, 22:11
ebeng ebeng is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: zh
Berichten: 9
Exclamation Na de unlock via itunes, No Service, Geen bereik! 4.2.1

hoi beste mensen,

Ik heb het volgende probleem.
Sinds een week heb ik de unlock gedaan via itunes, dom dom en nogmaals dom, maar nu zit ik met het feit dat ik totaal geen bereik heb.
Rotterdam, Amsterdam, Delft, maakt niet uit waar ik ben totaal geen goede bereik. Om de minuut heb ik wel (1streep) of geen bereik. Voordat ik het geunlocked had, had ik gewoon bijna overal full reception, 4 of 5 strepen, maar dat haal ik nu al een week niet. het meest irritante is dat niemand me kan bereiken.
Ik heb tmobile ook zovaak nu gebeld, en ze hebben alleen 1 keer me imei nummer gevraagd op in het systeem te updaten of wat dan ook, verder was het, 'probeer een restore' 10 x gedaan, 'stop in een andere tlf' ook al 100 x gedaan en heb in die andere tlf full bereik.....

Iphone 3GS, iOS 4.2.1, geen jailbreak....

Wat kan ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-11, 23:53
ebeng ebeng is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: zh
Berichten: 9
Standaard

Update:
3G uitgezet, nu heb ik wel volle ontvangst?!!!!

how is this possible?

Edge (2G) is *** traag!!!

Laatst gewijzigd door ebeng; 25-01-11 om 23:56.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: geen service, heel slecht bereik, radeloos tommynr7 Unlock 9 01-07-11 19:26
iPhone 3G: Geen bereik na jailbreak/unlock 4.1 timarea51 Unlock 16 04-10-10 17:27
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
iPhone 1e gen.: Geen bereik / service met iPhone 2G USA maarten12340 Unlock 1 02-05-10 21:47
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.