//

Garantievervallen dankzij klantenservice T-Mobile

Garantievervallen dankzij klantenservice T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 3 gs was niet meer op te laden. klantenservice adviseerde eerst te kijken of de batterij niet defect was, want dit viel net onder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-02-11, 14:40
dekanjer dekanjer is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard Garantievervallen dankzij klantenservice T-Mobile

Iphone 3 gs was niet meer op te laden. klantenservice adviseerde eerst te kijken of de batterij niet defect was, want dit viel net onder garantie.
Heb een Apple gecertificeerde dealer naar de batterij laten kijken en die bleek niet defect. Dus daarop weer met klantenservice gebeld en daar werd een garantie procedure gestart bij Solid Vision. Al snel was het antwoord dat het niet voor garantie in aanmerking kwam omdat de Iphone niet had mogen worden open gemaakt. T-mobile bedankt. Ga de kantonrechter maar vragen of het vervangen van de batterij voldoende mag zijn om recht op garantie dan direct uit te sluiten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-11, 14:48
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Als een ARC uw iPhone open doet dan vervalt de garantie toch niet?! Wat is dat nu?! Als je dat nu zelf doet tot daar toe. Volgens mij wordt jij in het zak gezet.. Zeker niet zomaar hierbij laten hoor!
  #3  
Oud 02-02-11, 14:51
MoRaNi's schermafbeelding
MoRaNi MoRaNi is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Volendam
Berichten: 148
Standaard

Snap dit ook even niet.Je hebt een Apple gecertificeerde dealer laten kijken naar je batterij.Let wel een "Apple gecertificeerde dealer" die dat dus mag en kan uitvoeren, toch?
Voordat je dit liet doen had je dit gehoord van de klanteservice van T-mobile dat je je batterij moest laten nakijken of deze niet defect is, als ik het goed las.
Dan is het de grote fout van T-Mobile al vraag je het mij.Zij horen te weten dat je dan geen garantie meer hebt als je het laat open halen en daarbij hoe zit dat dan met zo'n "Apple gecertificeerde dealer" deze had dit eigenlijk dan ook moeten weten naar mijn mening.
Ik zou dit zeker even uit laten zoeken.Als het mij zou overkomen had ik het er niet bij laten zitten en sta JIJ in je volle recht.

Hoor graag hoe dit afloopt.Veel suc6 !!!

Vgr Ton
__________________
Respect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug....................respect
  #4  
Oud 03-02-11, 10:18
dekanjer dekanjer is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Helaas door T-mobile gebeld dat niemand anders de telefoon had mogen open maken. toen ik ageerde dat ik het met die stelling niet eens was werd de haak erop gegooid zo gaat dat bij T-mobile. Dat is pas klanten service!
  #5  
Oud 03-02-11, 10:56
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dekanjer Bekijk bericht
Helaas door T-mobile gebeld dat niemand anders de telefoon had mogen open maken. toen ik reageerde dat ik het met die stelling niet eens was werd de haak erop gegooid zo gaat dat bij T-mobile. Dat is pas klanten service!
Ik denk dat je je hier te makkelijk laat wegsturen.
Ik zou zeker weer bellen en dan op voorhand aangeven dat je, ivm het "goede" verloop van het vorige gesprek je het deze keer opneemt via een voicerecorder.
Ik vermoed dat ze slchte reclame kunnen missen als kiespijn dus het gesprek loopt vast wat soepeler.
Verder zou ik zeker een klacht indienen tegen de medewerker die de haak erop heeft gegooid, dat kunnen ze gewoon nakijken wie dat is geweest.

Maak ze nog maar eens rustig duidelijk dat als een ARC de telefoon repareerd dat de garantie niet kan vervallen.
Of willen ze beweren dat hun bedrijfje "Solid Vision" meer garantie bied dan een ARC??

En dat voor een batterij.
Ik vraag me af hoe een consumentenbond hier tegenaan zou kijken..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klantenservice zakelijk T-Mobile Juan-Paolo Odido (T-Mobile) 5 25-09-10 08:14
T-mobile klantenservice #fail blerf Odido (T-Mobile) 1 28-06-10 18:49
itunes acount laten activeren door klantenservice jesso88 Archief 1 16-06-09 23:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.