//

Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer

Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds 3 maanden mijn Iphone 4. Eerst had ik al wel de iPhone maar bleeft mijn oude abonnenment nog 3 maanden doorlopen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-11, 15:19
martijn1108 martijn1108 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer

Hoi,
Ik heb sinds 3 maanden mijn Iphone 4. Eerst had ik al wel de iPhone maar bleeft mijn oude abonnenment nog 3 maanden doorlopen. Per 1 februari is mijn nieuwe abonnenment i-150 ingegaan. Naar 4 dagen heb ik nu al iets van 8 euro overige kosten. Terwijl ik niks bijzonders heb gedaan behalve bellen, sms'en en internetten. Op de site van T-mobile staat toch echt dat er bij dit abonnement onbeperkt internetten bij zit. Maar toch worden er kosten gerekend. Ik heb overigens ook nog gewoon genoeg sms'jes en belminuten over, dus daar kan het ook niet aan liggen. En ik ben ook niet in het buitenland geweest ofzo.

En dan heb ik ook nog een andere vraag. Sinds een paar dagen kan ik geen mailtjes meer versturen via mijn iPhone. Als ik dat doe dan krijg ik de volgende melding: E-mail versturen mislukt. De gebruikersnaam of het wacthwoord voor SMTP:......@live.nl@smtp.livecom is onjuist. Terwijl ik al een paar keer het wachtwoord en gebruikersnaam opnieuw hebt ingevuld om te kijken of daar geen fout in stond. Heeft iemand van jullie ook dit probleem of weet iemand wat ik hieraan kan doen.

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

groeten, martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-11, 15:59
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Als je kosten krijgt terwijl je early renewal oid heb gedaan, dan betekend dat waarschijnlijk je T-Mobile abo nog niet ingegaan is en je dus belt en smst met een tijdelijk nummer. Een andere verklaring zou ik er niet 123 voor hebben.

Op je tweede vraag heb ik wel een concreet antwoord, ik had het namelijk ook:

- Ga naar je mail account instellingen
- Tik Hotmail (of Live etc.) aan
- Tik SMTP aan
- Tik op de server die staat bij; Hoofdserver
- Vul daar je gebruikersnaam en wachtwoord (opnieuw) in
- Tik SSL aan
- Id control = Wachtwoord
- Serverpoort = 587

Werkt bij mij prima, succes!
  #3  
Oud 04-02-11, 16:12
martijn1108 martijn1108 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Mijn mail versturen doet het weer in ieder geval. Harstikke bedankt daarvoor.

En voor die extra kosten bij T-mobile, hoop dat iemand anders dat misschien weet. En anders zal ik de klantenservice maar is moeten bellen
  #4  
Oud 04-02-11, 16:15
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Mooi! Altijd makkelijk, mail op je mobiel.

Zorg er ook voor dat je bij Mobiel Datanetwerk, Roaming uit hebt staan. Als jij in een grensstreek woont dan kan het nog wel eens voor komen dat je iPhone naar een buitenlands netwerk over schakelt en ja, dan ga je betalen...
  #5  
Oud 04-02-11, 17:30
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn1108 Bekijk bericht
Mijn mail versturen doet het weer in ieder geval. Harstikke bedankt daarvoor.

En voor die extra kosten bij T-mobile, hoop dat iemand anders dat misschien weet. En anders zal ik de klantenservice maar is moeten bellen
Helaas zul je moeten wachten op je eerste factuur, dat zal de klantenservice je ook vertellen, want ook zij kunnen niet tussentijds zien wat de (eventuele) extra kosten zijn. Op je eerste factuur zal pas zichtbaar zijn of je daadwerkelijk extra internetkosten zijn berekend buiten je bundel.
Je kunt natuurlijk wel voor de zekerheid de klantenservice bellen om te vragen of je abo wel correct is geactiveerd, incl. internet.

Suc6
  #6  
Oud 22-02-11, 10:15
banner banner is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Waarschijnlijk heb je 0900 nummers gsmst... dit zijn ook extra kosten ben ik laatst achtergekomen....

hoop dat je hier wat aan hebt!!!!

weet iemand toevallig of de iphone 4 duurder word in maart???
  #7  
Oud 22-02-11, 11:02
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Ik verstuurde per abuis mms-jes ipv sms-jes en kreeg daardoor extra kosten!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail versturen lukt niet via 3G, maar wel via Wi-Fi dijklarg Wi-Fi 6 11-11-14 22:26
email versturen via 3G lukt, maar via Wi-Fi niet dkawa Wi-Fi 27 15-10-14 01:41
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! Urbancowboy iPhone algemeen 8 21-07-10 20:46
Mail versturen lukt niet Dirk1987 iPhone algemeen 9 25-07-09 13:17
België: mail versturen via skynet lukt niet Bartje Overige providers België 38 24-04-08 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.