//

Mogelijk om mijn 1 3G-internet abonnement op 2simkaarten te laten werken?

Mogelijk om mijn 1 3G-internet abonnement op 2simkaarten te laten werken? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb momenteel een abonnement met 3G internet bij Tmobile op mijn iPhone. Ik ga nu ook een iPad kopen, en heb geruchten gehoord dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-11, 00:50
jurgenjurgen jurgenjurgen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Question Mogelijk om mijn 1 3G-internet abonnement op 2simkaarten te laten werken?

Ik heb momenteel een abonnement met 3G internet bij Tmobile op mijn iPhone. Ik ga nu ook een iPad kopen, en heb geruchten gehoord dat het mogelijk is om bij dat huidige 3G abonnement een extra simkaart te vragen die ik dan in me iPad kan doen. Klopt dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-11, 02:07
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Je kan een duo sim halen in de t-mobile winkel voor 15 euro
  #3  
Oud 30-03-11, 09:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Vraag een duo-sim aan bij T-Mobile. Dat werkt perfect zolang je er maar voor zorgt dat er maar één toestel aanstaat.

PS:
Om de een of andere reden heb ik die duo-sim van t-mobile gratis gekregen.
  #4  
Oud 30-03-11, 10:10
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgenjurgen Bekijk bericht
Ik heb momenteel een abonnement met 3G internet bij Tmobile op mijn iPhone. Ik ga nu ook een iPad kopen, en heb geruchten gehoord dat het mogelijk is om bij dat huidige 3G abonnement een extra simkaart te vragen die ik dan in me iPad kan doen. Klopt dit?
Je kunt een duo sim aanvragen. Het is echter niet toegestaan om deze te gebruiken in de iPad. Maar het zal gewoon werken. Je hebt natuurlijk wel een micro simkaart nodig voor de iPad Wi-Fi+3G.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 30-03-11, 10:39
jurgenjurgen jurgenjurgen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Vraag een duo-sim aan bij T-Mobile. Dat werkt perfect zolang je er maar voor zorgt dat er maar één toestel aanstaat.
Maar mijn iPhone en iPad staan wel allebei tegelijk aan. Zal het ook werken als de 1 op sluimerstand staat en de andere het 3G gebruikt? Wat voor een problemen geeft het als beide apparaten de 3Gverbinding gebruiken. Blokkeerd het dan, of gaat het gewoon veel slomer?
  #6  
Oud 30-03-11, 10:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgenjurgen Bekijk bericht
Maar mijn iPhone en iPad staan wel allebei tegelijk aan. Zal het ook werken als de 1 op sluimerstand staat en de andere het 3G gebruikt? Wat voor een problemen geeft het als beide apparaten de 3Gverbinding gebruiken. Blokkeerd het dan, of gaat het gewoon veel slomer?
Het gaat gewoon niet met beide simkaarten actief. Een toestel moet in "Vliegtuigmodus" staan.
  #7  
Oud 03-04-11, 12:24
freekfc freekfc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar freekfc
Standaard

En dit werkt ook gewoon als je in je iPhone een "normale" simkaart hebt en in je iPad een micro? Die dan samen hetzelfde Abbo delen? als dat zo is ga ik er maar 1 aanvragen denk ik
  #8  
Oud 03-04-11, 13:16
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freekfc Bekijk bericht
En dit werkt ook gewoon als je in je iPhone een "normale" simkaart hebt en in je iPad een micro? Die dan samen hetzelfde Abbo delen? als dat zo is ga ik er maar 1 aanvragen denk ik

Of die combi kan weet ik niet, maar zoals hierboven is beschreven kan er maar een van de twee simkaarten actief zij in het netwerk.
Let wel op wanneer je bijvoorbeeld online bent met je ipad dan ben je dus niet bereikbaar!!!
  #9  
Oud 03-04-11, 13:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freekfc Bekijk bericht
En dit werkt ook gewoon als je in je iPhone een "normale" simkaart hebt en in je iPad een micro? Die dan samen hetzelfde Abbo delen? als dat zo is ga ik er maar 1 aanvragen denk ik
Ja, want je krijgt die duo SIM's in normaal formaat. Voor de iPad moet je dan de micro SIM uitbreken uit één van de normale SIM's.
  #10  
Oud 03-04-11, 19:39
freekfc freekfc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar freekfc
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Of die combi kan weet ik niet, maar zoals hierboven is beschreven kan er maar een van de twee simkaarten actief zij in het netwerk.
Let wel op wanneer je bijvoorbeeld online bent met je ipad dan ben je dus niet bereikbaar!!!
Dat ik op dat moment niet bereikbaar ben is voor mij niet zo groot probleem. Wanneer ik de iPad niet gebruik moet is dus gewoon zorgen dat die op vliegtuigmodus staat met Wi-Fi eventueel aan

Dank voor de reactie!
Reageren

Labels
abonnement, ipad, mobiel internet, simkaart, zelfde



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MobiNews laten werken over 3G ipv Wi-Fi! Buur iPhone algemeen 119 15-01-10 00:31
Ipod accessoire op iphone laten werken? indoow iPhone algemeen 0 05-01-10 15:30
Abonnement weer laten lopen. Raptar Odido (T-Mobile) 2 17-09-09 14:02
Windows: Mediabuttons laten werken met iTunes Predd iTunes 3 11-03-08 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.