//

Vraag over t-mobile 'nieuwe' i-abo's

Vraag over t-mobile 'nieuwe' i-abo's discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een snel vraagje, T-Mobile heeft nieuwe i-abo's ingevoerd begin april, ik heb nog een 'oude' i-300 abo lopen en heb deze vorig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-11, 13:44
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard Vraag over t-mobile 'nieuwe' i-abo's

Hallo ik heb een snel vraagje, T-Mobile heeft nieuwe i-abo's ingevoerd begin april, ik heb nog een 'oude' i-300 abo lopen en heb deze vorig jaar juni vroegtijdig verlengd met weer een i-300 abo voor 2 jaar.

Deze verlenging gaat in oktober in, klopt het dat ik dan tot oktober 2013 gewoon het oude i-300 abo heb zonder de datalimiet ?

Want ik heb de verlenging gedaan/contract getekend onder voorwaarden van de 'oude' iphone abonnementen toch ?

Waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar ik wil graag even bevestiging hebben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-11, 13:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar ik wil graag even bevestiging hebben
Bel even met de klantendienst van T-Mobile. Dit is de enigste instantie die jouw vraag kan bevestigen of ontkennen.
  #3  
Oud 27-04-11, 13:51
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wat mijn voorganger zegt is altijd goed.
Maar je geeft zelf het antwoord al. Je hebt getekend voor de oude voorwaarden. Ze kunnen je contract dus niet laten ingaan met andere voorwaarden. Gebeurt dat toch, dan plegen ze contractbreuk en mag jij kosteloos opzeggen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 27-04-11, 13:59
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Jullie hebben gelijk, handigste is sowieso om gewoon even de klantenservice te bellen.

Maar eigenlijk geef ik inderdaad zelf het antwoord al, die nieuwe i-abo's bestonden toen nog niet dus ik heb gewoon verlengd onder de voorwaarden van het i-300 abo die ik nu heb.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ze kunnen je contract dus niet laten ingaan met andere voorwaarden. Gebeurt dat toch, dan plegen ze contractbreuk en mag jij kosteloos opzeggen.
Hier hoop ik eigenlijk wel op haha maar dat zal wel niet gebeuren.
  #5  
Oud 27-04-11, 14:11
lex4545 lex4545 is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 54
Standaard

T-mobile heeft ook onder de nieuwe voorwaarden onbeperkt internet, alleen na 1 gb gaat de snelheid drastisch omlaag.
Ik heb verlengt en heb nu of 150 sms of 150 belminuten.
Al met al een verslechtering maar beter dan na 1 gb bij te moeten betalen, er zijn nogal wat apps die data constant data genereren.

Maar inderdaad onder de oude voorwaarden getekend, blijven ook de oude voorwaarden gelden.
  #6  
Oud 27-04-11, 15:03
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lex4545 Bekijk bericht
T-mobile heeft ook onder de nieuwe voorwaarden onbeperkt internet, alleen na 1 gb gaat de snelheid drastisch omlaag.
Het is internet met een beperking. Namelijk een (hele flinke) snelheidsbeperking na 1GB.
Deze beperking is op te heffen door het betalen van 10.00 euro. (bron:T-Mobile)
Ik noem die grens van 1 GB gewoon een limiet. Dus zeker geen onbeperkt internet.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 27-04-11 om 15:07.
  #7  
Oud 06-05-11, 09:13
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lex4545 Bekijk bericht
T-mobile heeft ook onder de nieuwe voorwaarden onbeperkt internet, alleen na 1 gb gaat de snelheid drastisch omlaag.
Ik heb verlengt en heb nu of 150 sms of 150 belminuten.
Al met al een verslechtering maar beter dan na 1 gb bij te moeten betalen, er zijn nogal wat apps die data constant data genereren.

Maar inderdaad onder de oude voorwaarden getekend, blijven ook de oude voorwaarden gelden.

Hoe drastisch?
  #8  
Oud 06-05-11, 18:37
lex4545 lex4545 is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 54
Standaard

Met het huidige iPhone abonnementen koopt een klant minuten en sms’jes in. Met het nieuwe i-Abonnement koopt een klant units in en kan daarmee zelf bepalen of hij dit gebruikt voor bellen of sms’en. Hiervoor is gekozen om dat klanten graag meer flexibiliteit willen in het gebruik van de maandelijkse bundel. Verder wordt het mogelijk om Sms bundels te activeren op het i-Abonnement (Sms Verdubbelaar en Sms Maximaal)

De internetsnelheid wordt verhoogd van 2 Mbps naar 7.2 Mbps per seconde. Na het bereiken van 1GB aan data zal de snelheid worden teruggebracht naar 64kbps. Maar bij T-Mobile hoeft er dus niet extra betaald te worden en blijft het internet dus onbeperkt beschikbaar.

De uploadsnelheid wordt verhoogd van 384 Kbps naar 768 Kbps.

Bij inflatiecorrectie worden de abonnementsprijzen één keer per jaar verhoogd met het CBS inflatiepercentage. Bij T-Mobile wordt de inflatiecorrectie in december doorgevoerd. Inflatiecorrectie wordt niet doorgevoerd voor klanten die korter dan drie maanden op een i-Abonnement zitten. Het inflatiepercentage wordt via de factuur aan de klant gecommuniceerd. Voordeelbundels en overige tarieven kennen geen inflatiecorrectie.
  #9  
Oud 06-05-11, 18:49
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Ik kan hem omzetten. Maar is dat verstandig? Het zal er bij mij net om hangen of ik een gig gebruik (nu 6 dgn 170 mb gebruikt zonder te tehteren
  #10  
Oud 20-06-11, 17:30
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

@lex4545

Volgens mij kun je bij de nieuwe I-abbo's van T-mobile nog steeds niet een extra sms bundel afsluiten, zover ik weet alleen bij de Relax abbonementen... Of heeft T-mobile de voorwaardens gewijzigd en geven ze je toch de optie om ook bij een I abbo een Sms bundel af te sluiten?
Correct me if i'm wrong!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 abo vraag I Roby NL Koopinformatie Nederland 0 28-02-11 20:18
2 jarig abo T-Mobile DaSamba Odido (T-Mobile) 9 21-06-09 17:00
T-mobile Abo Carlos02 Odido (T-Mobile) 5 22-03-09 00:57
T-mobile abo! fav-o Odido (T-Mobile) 2 16-03-09 19:09
T-Mobile Abo wirehub Archief 1 23-08-08 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.