//

T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd

T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben er deze week achter gekomen dat t-mobile zonder mijn weten mijn contract heeft geannuleerd. contract afgesloten juli 2010 (verlenging), soort contract i-150, toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-11, 21:39
djawobba djawobba is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: www
Berichten: 5
Unhappy T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd

ik ben er deze week achter gekomen dat t-mobile zonder mijn weten mijn contract heeft geannuleerd. contract afgesloten juli 2010 (verlenging), soort contract i-150, toestel witte iphone 4 16gig prijs 169,95. contractbevestiging gekegen!!! (korte versie)
- TM gebeld gevraagd wanneer mijn iphone geleverd wordt, niet... mijn contract is geannuleerd, vraag door wie is niet verhelderd, algemeen antwoord, iedereen die een witte iphone heeft besteld is gebeld met de vraag of zwarte of annuleren. ik ben nooit gebeld of schriftelijk benaderd, ik word teruggebeld.
- TM zelf gebeld, vraag nogmaals neergelgd, doorverwezen naar sales
- dag later sales gebeld, bieden excuus aan, doorverbonden met super salesman, kwam met de stelling, u wilt uw contract verlengen (hahaha), nee ik wil dat TM zich houdt aan het contract wat we hebben afgesloten. supersales zegt letterlijk je hebt goud in je handen omdat ik contract op papier heb, schrijf een brief aan klachtenservice met tekst en uitleg, kopie contract etc.
- nogmaals klantenservice gebeld met de vraag wanneer mijn contract dan geannuleerd is door TM, dat is op 31-08-2010, !!!(ik geef aan dat niemand toen wist hoelang de vertraging zou worden, uh..ja dat klopt zegt TM) Ik krijg van verschillende mensen steeds een ander verhaal waarom contract is geannuleerd, bv na 3 maanden was duidelijk dat toestel niet geleverd kon worden, niemand thuis bij levering(...lol), apple heeft witte iphone geannuleerd. Dit strookt dus niet met de annulering op 31-08-2010, naar mijn idee is dit met terugwerkende kracht ingevoerd.
- Ook mijn abo schijnt geen i-150 meer te zijn, ik betaal er wel voor en staat ook op factuur, ik kan nu per maand opzeggen (dat zouden ze willen)
- na mijn laatste telefoontje is mij belooft dat ik morgen aan het eind vd wordt teruggebeld omdat er morgen iemand is die kan beslissen of TM zich houdt aan het afgesproken contract.

Mijn vraag hebben meer mensen hier ervaring mee? en heeft iemand een toezegging gekregen dat zij witte iphone wordt geleverd voor de oude prijs?

djawobba
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-11, 11:06
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Als zij verwachtten dat ze het product niet konden leveren in een redelijk termijn kan het contract geannuleerd worden. 10 maanden vertraging voor een telefoon is niet redelijk. Echter diende dit wel overlegd met de klant te worden.

Waarom heb jij in die tijd zelf geen contact opgenomen met TM?
__________________
NWO 666
  #3  
Oud 29-04-11, 11:32
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je contract is al die tijd niet ingegaan? Of betaal je al sinds Juli 2010 29,95 p/m?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 29-04-11, 21:40
djawobba djawobba is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: www
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Je contract is al die tijd niet ingegaan? Of betaal je al sinds Juli 2010 29,95 p/m?
ik betaal idd 29,95 p/m en op my TM staat ook i-150 abo
  #5  
Oud 29-04-11, 21:42
djawobba djawobba is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: www
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Als zij verwachtten dat ze het product niet konden leveren in een redelijk termijn kan het contract geannuleerd worden. 10 maanden vertraging voor een telefoon is niet redelijk. Echter diende dit wel overlegd met de klant te worden.

Waarom heb jij in die tijd zelf geen contact opgenomen met TM?
in december heb ik nog gebeld en stond de order nog, heb toen ook aangegeven dat ik wel wacht, geen woord toen dat de order geannuleerd zou worden
  #6  
Oud 01-05-11, 21:41
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Huh dus je betaalt als 10 maanden maar je hebt geen toestel?
  #7  
Oud 02-05-11, 14:10
anTiMobile anTiMobile is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Na tien maanden gewacht te hebben zeggen ze nu dat mijn contract niet is verlengd terwijl ik wel het contract heb getekend. Ze hebben ook geen schriftelijk mededeling van de annulering verstuurd! Na een paar keer gebeld te hebben heb ik dan ook besloten om na 8 jaar niet langer klant te blijven van T-Mobile. Screw you T-mobile!
  #8  
Oud 03-05-11, 08:12
djawobba djawobba is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: www
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anTiMobile Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Na tien maanden gewacht te hebben zeggen ze nu dat mijn contract niet is verlengd terwijl ik wel het contract heb getekend. Ze hebben ook geen schriftelijk mededeling van de annulering verstuurd! Na een paar keer gebeld te hebben heb ik dan ook besloten om na 8 jaar niet langer klant te blijven van T-Mobile. Screw you T-mobile!
het is echt een slechte soap, ik wordt om de dag nu gebeld met de vraag of ik wil verlengen, nee...ik wil dat TM zijn contract nakomt, ik leg het uit en standaard krijg ik iemand die me dan weer gelijk geeft en naar de manager gaat om te overleggen en ik wordt zo meteen teruggebeld...NOT.
ze willen me nu een nieuw contract aansmeren met de witte iphone voor maar 249,- euro....NOT...ik ben niet gek
  #9  
Oud 03-05-11, 08:14
djawobba djawobba is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: www
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Huh dus je betaalt als 10 maanden maar je hebt geen toestel?
mijn sim zit in de 3G, gebruik abo dus wel
  #10  
Oud 03-05-11, 09:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je al contact gezocht met de Geschillencommissie Telecom?
  #11  
Oud 03-05-11, 12:37
anTiMobile anTiMobile is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Dat ziet er wel goed uit. Wel zijn er kosten aan verbonden. Vanaf 25 - 125 euro. Dus wanneer t-mobile akkoord gaat om de telefoon voor oude prijs aan te bieden(169,95) waarbij je voordeel hebt van (229,95 - 169,95) 60 euro kun je alsnog aan de verliezende kant staan.

Ik wil in ieder geval nog een schriftelijke klacht indienen. Even kijken hoe zij daarop reageren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte iphone 3gs heeft bruine strepen ikbensven22 iPhone algemeen 14 15-11-09 17:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.