//

t-mobile hopeloos

t-mobile hopeloos discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wordt er gek van , nergens geen goed bereik , op mijn werk kan ik niks niet bellen of internetten zit 5 hoog en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-11, 22:11
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard t-mobile hopeloos

Ik wordt er gek van , nergens geen goed bereik , op mijn werk kan ik niks niet bellen of internetten zit 5 hoog en mijn collega met kpn en vodafoon toppie bereik , ik wil weg bij t-mobile kan ik het afkopen ?? loopt nog 1.5 jaar mijn abbo . heb er geld voor over om deze provider snel te vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-11, 22:14
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met T-Mobile zelf? Als je je contract ontbindt, dan moet je je iPhone wel retourneren.
  #3  
Oud 13-05-11, 22:16
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

retour ? heb ik toch zelf betaald ? kan toch gewoon de maanden afbetalen ?
  #4  
Oud 13-05-11, 22:20
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Mijn vader zat in dezelfde situatie als jou, hij kreeg zijn aankoopbedrag terug en zijn contract was ontbonden.

Zover ik weet kan je niet afkopen, dat is alleen mogelijk als je emigreert. Ik weet niet wat voor abonnement je hebt, maar als je nog 1,5 jaar hebt (dus 18 maanden), uitgaande van de goedkoopste i-abonnement, zou je dan (18*30) €540 moeten betalen, plus het bedrag dat je voor je iPhone al hebt betaald.
Dan is het sowieso voordeliger om je contract te ontbinden, iPhone los te kopen met eventueel een SIM-only abonnement.

Maar zoals ik al zei, probeer eerst even contact op te nemen met T-Mobile. Die kunnen je beter helpen dan wij denk ik.
  #5  
Oud 13-05-11, 22:27
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Ik heb relax 30 ik wil naar een galaxy v2 en geen tmobile meer daarom wil ik van mijn iPhone af
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
Mijn vader zat in dezelfde situatie als jou, hij kreeg zijn aankoopbedrag terug en zijn contract was ontbonden.

Zover ik weet kan je niet afkopen, dat is alleen mogelijk als je emigreert. Ik weet niet wat voor abonnement je hebt, maar als je nog 1,5 jaar hebt (dus 18 maanden), uitgaande van de goedkoopste i-abonnement, zou je dan (18*30) €540 moeten betalen, plus het bedrag dat je voor je iPhone al hebt betaald.
Dan is het sowieso voordeliger om je contract te ontbinden, iPhone los te kopen met eventueel een SIM-only abonnement.

Maar zoals ik al zei, probeer eerst even contact op te nemen met T-Mobile. Die kunnen je beter helpen dan wij denk ik.
  #6  
Oud 13-05-11, 23:40
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Dan zou ik mijn contract ontbinden, iPhone 4 teruggeven, dan krijg je ook het bedrag terug dat je betaald hebt voor de iPhone. Kan je zelf een andere abonnement met het gewenste toestel kiezen
  #7  
Oud 13-05-11, 23:44
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
Dan zou ik mijn contract ontbinden, iPhone 4 teruggeven, dan krijg je ook het bedrag terug dat je betaald hebt voor de iPhone. Kan je zelf een andere abonnement met het gewenste toestel kiezen
dus als je nog 14 maanden hebt bv moet je dus 14x 30 euro betalen , en krijg je je bedrag terug van je aankoop van je iphone ?

dus ik hoef dan alleen maar af te kopen ?
  #8  
Oud 14-05-11, 00:29
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Nee, je wilt je contract ontbinden omdat T-Mobile niet de service levert waarvoor jij getekend hebt (bereik). Bij een ontbinding van je contract, wordt je contract per direct opgezegd, je betaalt niks meer, je moet je iPhone inleveren bij T-Mobile en krijgt het aankoopbedrag van je iPhone terug. Althans, zo verliep het bij mijn vader.

Dat 14*30 betalen is alleen als je je contract afkoopt, maar dat mag jij niet doen omdat je geen geldige reden hebt (tenzij je emigreert). Dus, jij wilt je contract ontbinden, niet afkopen.
  #9  
Oud 16-05-11, 15:51
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

ik zal je zeggen, ik bel nu tegenwoordig ook met Vodafone zakelijk en vind deze net zo belabberd of goed als T-mobile

Als ik eerlijk moet zijn heb ik vaak nog beter bereik met T-mobole dan met Vodafone
Ik zit in regio Den Haag
  #10  
Oud 17-05-11, 16:29
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Afgelopen week met kinderen en kleinkinderen op vakantie geweest in een vakantieparkt bij Westerbork (Drenthe). Met mijn 3GS en T-mobile geen enkel bereik, ofwel in het jargon van T-mobile: geen service. Dus: niet bellen, geen sms, geen internet. Kinderen en kleinkinderen met geavanceerde maar ook aftandse telefoonjes in combinatie met Vodafone of KPN: geen problemen, zowel gsm als internet probleemloos. Onderweg fietsend in Drenthe in grote lijnen dezelfde ervaringen. Daar zat opa met z'n i-Phone. Vooral voor de kleinkinderen veel hilariteit, voor mij veel veel ergernis. Er gloort hoop: nog 5 maanden zit ik aan deze ellende vast, dan nadert de verlossing in de vorm van Vodafone (waar ik tot aan de gedwongen nering met de i-Phone/T-mobile met grote tevredenheid klant was). Meteen maar over naar Android. Ik ben niet alleen mijn dure T-mobile abonnement met 'onbeperkt internet' (hoe durven ze!!!), maar ook de geldbeluste, betuttelende bemoeizucht van Apple meer dan spuugzat. Zo, deze frustratie van de afgelopen week moest er even uit, ook al omdat ik vorig jaar in Salland vrijwel dezelfd ervaring heb gehad. En dat terwijl juist op vakanties de behoefte aan mobiel internet en telefoon groter is dan thuis. 3G is niet meer dan een fars.
  #11  
Oud 17-05-11, 23:00
kadim_nr1 kadim_nr1 is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 53
Standaard

blijven zeuren bij hun tot dat ze jou een ontbinding van je contract..ik heb nu 2 optie. of een abbo. korting van 20% of ontbinden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
Hopeloos. iPhone doet heeel wenig. Problemen nog niet op site tegen gekomen? glenn_lauw Archief 1 24-03-10 11:44
iPhone: Update naar 2.0.2 hopeloos misgegaan? GeneralA Jailbreak 10 27-08-08 21:07
Hopeloos: Unlock lukt niet desonnaville Unlock [archief] 2 17-04-08 23:38
Hopeloos: nooit herkend door iTunes bvoutryve Unlock [archief] 9 12-04-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.