//

internet opzeggen bij T-Mobile

internet opzeggen bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist internet bij T-Mobile aangevraagd. Als het goed is werkt dat over een half uurtje. Ik vroeg de verkoopster hoe ik het weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-08, 18:21
Thijs3000 Thijs3000 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard internet opzeggen bij T-Mobile

Ik heb zojuist internet bij T-Mobile aangevraagd. Als het goed is werkt dat over een half uurtje. Ik vroeg de verkoopster hoe ik het weer uit kon zetten als ik dat wilde: Dit is niet mogelijk in een lopende contractsperiode. Dit kan je pas uitzetten als je contract afloopt. (uiteraard met 3 maanden opzegtermijn...)

Weet iemand of dit zo mag volgens de wet, vind het niet echt klantvriendelijk. Let dus op wanneer je nog 2 jaar moet...

Groeten Thijs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-08, 00:51
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Logisch, je hebt een contract ondertekend waarin staat dat jij die dienst afneemt tegen een bepaalde prijs.
  #3  
Oud 14-03-08, 01:00
Thijs3000 Thijs3000 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

mijn contract loopt al een tijdje, en je kan ten alle tijden internet aanvragen alleen niet ten alle tijden het uitzetten dat is hetgeen waar ik me aan stoor, wanneer je aan het begin dat afsluit kan ik het nog wel begrijpen...
  #4  
Oud 14-03-08, 01:18
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Maakt niets uit. Dan had je vooraf naar de voorwaarden moeten vragen voordat je die dienst accepteerde.

Bekijk het positief en leer van je fouten.
  #5  
Oud 26-03-08, 04:32
FreddO! FreddO! is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

Het is ook wel logisch. Je neemt een extra dienst erbij. Die moet je dan ook uitzitten tot het einde van je abbonnement. Dat je 2 jaar moet is zuur.
  #6  
Oud 26-03-08, 09:47
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs3000 Bekijk bericht
Ik heb zojuist internet bij T-Mobile aangevraagd. Als het goed is werkt dat over een half uurtje. Ik vroeg de verkoopster hoe ik het weer uit kon zetten als ik dat wilde: Dit is niet mogelijk in een lopende contractsperiode. Dit kan je pas uitzetten als je contract afloopt. (uiteraard met 3 maanden opzegtermijn...)
Weet iemand of dit zo mag volgens de wet, vind het niet echt klantvriendelijk. Let dus op wanneer je nog 2 jaar moet...
Groeten Thijs
E.e.a. was je bekend bij afsluiten contract.

Overigens maakt T-mobile er geen enkel probleem van als je het abonnement eerder wilt stopzetten. Ze vragen dan wel een kleine tegenprestatie in de vorm van de resterende termijnen.
  #7  
Oud 26-03-08, 14:30
Willempieee Willempieee is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: El Arenal, Mallorca
Berichten: 93
Standaard

Je moet je voorstellen dat je voor het Pocket Internet Totaal bij T-Mobile, tot €75 extra korting krijgt op je telefoon.
Dat geven zij jou, omdat je een jaar of twee jaar voor deze bundel van €9,50 kiest, erg logisch dus dat zij jou hieraan houden. Ze willen wel waar voor hun geld, net zoals jij dat andersom zou willen.
__________________
"Kijk om je heen en wees blij.."
  #8  
Oud 07-04-08, 17:27
supernaturol supernaturol is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
E.e.a. was je bekend bij afsluiten contract.

Overigens maakt T-mobile er geen enkel probleem van als je het abonnement eerder wilt stopzetten. Ze vragen dan wel een kleine tegenprestatie in de vorm van de resterende termijnen.

tegenwoordig is het niet meer mogelijk om je abo af te kopen bij t-mobile. alleen als je gaat emigreren.
  #9  
Oud 11-06-08, 17:26
Alexis Alexis is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

Hallo,

ik had ook internet erbij genomen, maar ik mocht het 1 maand gratis uitproberen, omdat internet het niet deed op mijn Iphone heb ik het stopt gezet.
  #10  
Oud 11-06-08, 18:17
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supernaturol Bekijk bericht
tegenwoordig is het niet meer mogelijk om je abo af te kopen bij t-mobile. alleen als je gaat emigreren.
Zoals gezegd kan je een abo altijd voortijdig beëindigen. Kost je alleen geld.
  #11  
Oud 12-06-08, 13:24
StanLee's schermafbeelding
StanLee StanLee is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 10
Standaard

wil niks zeggen hoor maar afkopen gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijk bij t-mobile. alleen als je zegt dat je het niet meer kan betalen... enige nadeel is dan dat je op een blacklist komt te staan en dan kan je abonnementen bij andere providers vergeten!!! SUCCES
  #12  
Oud 12-06-08, 15:34
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

We hebben het over de zelfde provider die de Iphone exclusief in nederland gaat verkopen Dan staat ons nog wat te wachten voor de gene die de Iphone G3 willen hebben met abo van T-mobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opzeggen abo => dan naar t-mobile? collin43 Koopinformatie Nederland 4 29-07-10 00:15
Mobile me: alles kwijt na opzeggen account arvidvp iTunes 2 09-07-10 16:38
T-mobile opzeggen door fout? Peunage Odido (T-Mobile) 5 12-06-09 04:38
T-Mobile opzeggen, Hi abonnement in de plaats Mindfield Overige providers Nederland 1 13-05-09 21:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.