//

Problemen met T-mobile sinds 2008

Problemen met T-mobile sinds 2008 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Medeforummers, Ik zag dat er al een soort gelijk topic loopt in dit forum, maar mijn geval is misschien net iets anders. Al sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-11, 16:55
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard Problemen met T-mobile sinds 2008

Beste Medeforummers,

Ik zag dat er al een soort gelijk topic loopt in dit forum, maar mijn geval is misschien net iets anders.

Al sinds 2008 heb ik problemen met T-mobile. Ik ben er al bijna 10 jaar klant, dus ik mag wel zeggen aardig loyaal. Destijds heb ik veel gebruik gemaakt van smartphones welke toen nog gewoon als PDA gezien werden. Hiermee zijn de problemen hiermee zijn de problemen begonnen. Met mijn MDA had ik al continu dat het netwerk weg viel of nagenoeg geen dekking had. Ik heb hier toen over gebeld, en er werd gezegt dat ze druk bezig waren met het netwerk en dat het allemaal goed kwam. Dus ik heb als trouwe klant netjes gewacht en het allemaal aan gekeken. Vervolgens heb ik nog een aantal normale telefoons gehad welke ook met T-mobile hebben gewerkt, deze hadden exact de zelfde problemen, dus het lag niet aan de telefoon of sim.

Ik heb destijds op dag/nacht 1 van de Iphone 3G lancering als een van de eerste in Nederland mijn Iphone 3G in ontvangst mogen nemen. Hier heb ik veel plezier aan beleeft, alleen nog steeds die ramp van T-mobile. Sterker nog nu was het zelfs nog slechter. Dit door combinatie van een zwakke antenne van de 3G en een slecht netwerk van T-mobile. Ik heb nog een aantal keren hierover geklaagd, en kreeg elke keer de vraag om postcodes waar ik dit probleem had. Ik reisde destijds veel door Nederland en daarom was het geen doen om dit bij te houden dus elke keer kwam ik terecht op overal.. maar hier konden ze niets mee, maar wederom zou het netwerk beter worden en ze waren NOG STEEDS druk bezig met het netwerk om dit te verbeteren. Dus ik heb netjes mijn contract uitgezongen, tot ik vervolgens gebeld werd door T-mobile over de Iphone 4. Deze kon ik voor 80 euro kopen met een contract verlenging. Ik gaf aan dit niet te willen omdat het netwerk van T-mobile toch nooit goed komt en daarom over wilde naar KPN of Vodafone. De medewerker heeft mij verzekerd dat het netwerk BINNEN 3 maanden OK zou zijn en dat ik met een gerust hart de Iphone 4 kon kopen.

Na een 3 kwartier met deze jonge gediscussieerd te hebben, heb ik toch T-mobile nog een kans gegeven.

Je raad het al, na deze 3 maanden nog steeds geen verbetering. Nu heb ik het nare probleem dat mijn netwerk om de 5 minuten compleet weg valt en ik de melding krijg op mijn iphone "GEEN NETWERK" en vervolgens 2 tot 5 minuten later pas weer verbinding heeft.

Op dit moment gebruik ik mijn telefoon zakelijk en ben dus ZEER afhankelijk van een goed bereik voor mijn klanten. Dit gebeurde allemaal 3 maanden terug voor het eerst. Nu heb ik 5 weken lang met T-mobile gediscussieerd over een ontbinding. Die is vandaag goedgekeurd.

Nu wil het geval dat mijn Iphone nog veel meer problemen heeft:
- een nagenoeg niet werkende Home Button
- sensoren die niet goed reageren
- het scherm dat niet goed uitlijnt

Dit heb ik hen in het begin gemeld. Ik mocht mijn telefoon opsturen en dan was ik hem wel 2 tot 6 weken kwijt en moest ik zelf maar vervanging regelen. Dit heb ik natuurlijk niet gedaan, want ik heb niet zo even een vervangende Iphone liggen.

Ik heb getracht om met T-mobile eruit te komen dat ik het toestel van hun overkoop voor het voorstel van hen voor 200,- Euro, mits deze gerepareerd is en ik ondertussen een vervangend toestel krijg.

Dit kon allemaal niet en ik moest het er maar mee doen, werd mij een beetje lacherig gezegd door de onbeschofte medewerker. Nadat ik aangaf het hierom hogerop te gaan zoeken werd ik zowat uitgelachen.

Mijn vraag aan jullie is, er zijn vast mensen die exact het zelfde mee hebben gemaakt met deze onbeschofte maatschappij. Wat kan ik hierin het beste ondernemen?

Alvast bedankt voor jullie reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-11, 18:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Lekker terugsturen die kapotte iPhone, accepteer het verlies dat je een paar maanden betaald hebt voor een bud netwerk (en kleine afbetaling telefoon) en stap lekker over naar een andere provider. Laat die lusters met hun pruts netwerk voor wat het is en leer de les: verkooppraatjes nooit geloven. Is het wel dat 'Apple dit jaar niet met een nieuwe iphone komt' dan is het wel 'dat ons netwerk substantieel verbetert binnen 3 maanden, meneer'....

Pak je meteen de volgende iPhone, als die binnenkort gelanceerd word, bij een andere provider.

Is allemaal beter voor je bloeddruk / gezondheid...
  #3  
Oud 09-07-11, 02:07
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Als je alles hebt gearchiveerd een geschillencommissie opstarten en ook claimen dat je geld bent kwijtgeraakt voor je zaak die niet bereikbaar te zijn...
  #4  
Oud 09-07-11, 21:15
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

Dat je na zoveel problemen er nog aan denkt verder met hun in zee te gaan begrijp ik niet.
Geef hun de, ook blijkbaar defekte, IPhone terug, en ga eens praten bij KPN of Vodafone, die wel een goed netwerk hebben. Met een beetje handelen krijg je daar een IPhone 4 gratis erbij, dus waarom zou je T-Mobile nog 200 Euro betalen voor die van jou?
KPN heeft in mijn ogen een prima service, ik was eind deze maand aan een contract verlenging toe, en hield dus de aanbiedingen de laatste weken al in de gaten voor de IPhone 4. Tot mijn grote schrik zag ik begin deze week de prijs die ik zou moeten bijbetalen op de website van KPN omhoog gaan, terwijl de prijzen bij winkels/webshops juist omlaag gingen. Ik heb via Facebook op de pagina van KPNWebcare geklaagd hierover, wat resulteerde in een belletje van KPN klantenservice, die mijn probleem aanhoorde, en mij een GRATIS IPhone 4 aanbood bij verlenging van mijn contract, als pleister op de wonde dat ik zoveel moeite had gedaan.
Dinsdag krijg ik mijn nieuwe IPhone 4, ondanks het feit dat ik eigenlijk pas eind deze maand kon verlengen.
(zal dan ook mijn profiel aanpassen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 mouchoir Wi-Fi 10 05-11-10 10:45
Sinds 2 weken batterij problemen bevertje iPhone algemeen 1 28-08-10 00:17
sinds vanmiddag internet problemen nick26 iPhone algemeen 2 09-02-10 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.