//

iphone abo T-mobile

iphone abo T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Steeds meer bedrijven gaan over van het normale (net)nummer (bv 020,010 ,024) of een 0800 nummer naar een 088 (net)nummer. Als 088 nummer kun je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-11, 15:51
controleur controleur is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard iphone abo T-mobile

Steeds meer bedrijven gaan over van het normale (net)nummer (bv 020,010 ,024) of een 0800 nummer naar een 088 (net)nummer. Als 088 nummer kun je in Groningen zitten of in Eindhoven degene die je echter belt betaald het lokale tarief. Ook UPC nummers zijn vaak 088 nummers.

Nu ben ik tot de ontdekking gekomen dat T-Mobile met haar i150-abo toch kosten berekend als ware het een 0900 nummer.

Ik denk dat dat onterecht is wie is dezelfde mening toegedaan en wil dit mee aan de kaak stellen. (misschien heeft iemand contact met Joep!!!)

Wie is het met mij eens en wil mee aan de bel trekken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-11, 16:26
overlux overlux is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik ben het honderd procent met je eens. Alsof je nog niet genoeg betaald voor je abonnement! Het zou tenminste ingerekend in de prijs moeten zijn! Maar ik weet echte niet zo een, twee, drie wat we zouden kunnen doen als duo. Hier zijn meer mensen voor nodig, en ik wil je zeker helpen!
  #3  
Oud 22-07-11, 22:05
ghaagsma ghaagsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Het is schandalig, maar alle providers doen het op deze manier, ik heb gebeld met kpn en die rekenen ook extra kosten bij b.v een bel vrij abonnement, maar zelfs de opta gebruikt deze betaalnummers, want dat zijn het.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 + MTV Mobile;50% abo-korting? Sneezle KPN 8 11-11-10 17:24
iPad icm verlenging iPhone abo T-Mobile alexandera Koopinformatie Nederland 0 04-11-10 22:33
T-Mobile Relax of iPhone abo? vinzk Odido (T-Mobile) 10 01-04-10 15:40
Hi eindeloos of T-Mobile iPhone abo? Mish Overige providers Nederland 5 06-11-08 14:42
Originele iphone en oud T-mobile abo goedschalk Odido (T-Mobile) 1 16-07-08 07:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.