//

iSmart Abonnement datagebruik onbeperkt?

iSmart Abonnement datagebruik onbeperkt? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens, meisjes, dames, heren en alles wat er hier buiten valt, maar toch op het forum te vinden is... ik heb een vraagje. Nu wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-11, 16:04
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard iSmart Abonnement datagebruik onbeperkt?

Jongens, meisjes, dames, heren en alles wat er hier buiten valt, maar toch op het forum te vinden is... ik heb een vraagje.

Nu wil ik een iSmart 200 abonnement halen waarbij je 1GB aan data hebt. Maar ik vraag me af, wat gebeurt er nadat je die 1GB opgemaakt hebt? Heb je dan nog internet? Zo ja, tegen welke snelheid? En moet je daar extra voor gaan betalen? Ik ben overigens van plan om een éénjarige contract af te sluiten..

Hellup!?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-11, 16:51
3rdeye 3rdeye is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 63
Standaard

Dataverbinding heeft een download/upload snelheid van max. 7.2 Mbps/768 Kbps. In combinatie met de onbeperkt internet Voordeelbundel van T-Mobile wordt, na het overschrijden van het data-tegoed, de snelheid automatisch gewijzigd naar maximaal 64/64 Kbps. Via de klantenservice kan voor € 10,- per keer het datategoed en snelheid hersteld worden. Hotspot gebruik binnen Nederland is inbegrepen.

bron : T-Mobile.nl: iSmart abonnement

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2011 om 15:52 ----------

Ik neem trouwens aan dat je doelt op de actie van the phonehouse?

Zeker doen! Echt snelle levering en wat mij betreft een zeer goede deal voor een 1 jarig abonnement.
  #3  
Oud 28-08-11, 19:27
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

dank je 3rd eye! en ja die actie bedoel ik, alleen is er bij mij iets mis gegaan en krijg ik nu mijn iphone pas dinsdag, ipv vrijdag. Maar goed, als ik hem maar krijg. En nogmaals, thanks voor je info! Met andere woorden, je snelheid wordt extreem laag erna, maar je betaald niet extra ofzo.
  #4  
Oud 28-08-11, 19:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Con Bekijk bericht
dank je 3rd eye! en ja die actie bedoel ik, alleen is er bij mij iets mis gegaan en krijg ik nu mijn iphone pas dinsdag, ipv vrijdag. Maar goed, als ik hem maar krijg. En nogmaals, thanks voor je info! Met andere woorden, je snelheid wordt extreem laag erna, maar je betaald niet extra ofzo.
Let wel, de "Onbeperkt Internet Voordeelbundel" van T-Mobile is het eerste jaar gratis.
Deze uitbreiding, waarmee je na de 1GB limiet heel traag (64kb/s) internet hebt i.p.v. dat je per MB betaald, betaal je normaal gesproken 4,95 euro per maand voor.
Dat zul je dus waarschijnlijk na het eerste jaar gewoon gaan betalen. (Bron: T-Mobile)
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 28-08-11, 19:53
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Dat is nóg beter wouter, want na één jaar stopt mijn contract.. uiteraadr zeg ik hem dan op bedoel ik ermee.. Maar nu hopen dta ik daadwerkelijk mijn toestel krijg, jammer dat er wat mis was gegaan, een vriend van me heeft hem al binnen en ik nog niet
  #6  
Oud 02-09-11, 22:08
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

De 1 GB haal je dus echt niet met je iPhone, en zeker niet bij T-mobile
__________________
Reageren

Labels
ismart, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Datagebruik in India rubendevries Internet in buitenland (roaming) 3 14-10-12 16:07
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? 90benjamin90 Overige providers Nederland 15 10-12-11 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.