//

early renewal

early renewal discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik ben trotse bezitter van een iphone 3gs, die ik met een early renewal (vorig jaar) heb aangeschaft. Hiervoor had ik een 2 jarig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-11, 16:49
mxmvm mxmvm is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard early renewal

Goedemiddag,

Ik ben trotse bezitter van een iphone 3gs, die ik met een early renewal (vorig jaar) heb aangeschaft. Hiervoor had ik een 2 jarig i300 abonnement. Volgens mijn contract gaat de renewal periode 17 febr. in. Als ik naar t-mobile bel zeggen ze dat dan mijn vaste contractsperiode afloopt. Dit zou dus eigenlijk pas een jaar later zijn.

Kan iemand met een early renewal contract kijken of hun datum is aangepast nu ze nog in het oorspronkelijke contract (voor de ingangsdatum van het early renewal contract) zitten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-11, 17:37
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ja dit kunnen ze zien, helaas. Ik wou mijn contract in April beëindigen, helaas konden hun zien dat ik een early renewal had afgesloten waardoor dit dus niet kon. Ik wou het eens proberen helaas niet gelukt.
  #3  
Oud 20-10-11, 12:23
Guest-20200318123645
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het staat ook bij de FAQ op T-Mobile's iPhone 4S pagina:

"Via ‘Early Renewal’ kunt uw contract vervroegd vernieuwen met een nieuw toestel. Early Renewal houdt in dat u, ook als u nog niet in aanmerking komt voor een reguliere contractvernieuwing, toch uw contract mag vernieuwen, ongeacht de reden. Voor deze mogelijkheid betaalt u éénmalig € 69,95 (incl. btw) contractkosten. Verder komt u in aanmerking voor hetzelfde aanbod als bij een reguliere contractvernieuwing.

Contractvernieuwing
Met Early Renewal kiest u voor een contractvernieuwing. De nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden start dan na afloop van uw huidige contractperiode. Let op! Als u gebruik heeft gemaakt van Early Renewal, kan dat binnen de vastgelegde contractperiode niet nogmaals. Wilt u gebruikmaken van Early Renewal? Dan kunt u contact opnemen met T-Mobile Klantenservice of binnenlopen bij één van de T-Mobile Shops."


Bron: Kan ik mijn contract vervroegd vernieuwen met een nieuwe telefoon?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iAbbonementen en Early Renewal vorig jaar S¡mon Odido (T-Mobile) 2 18-03-11 16:17
Early renewal iPhone 4 SirDervish Odido (T-Mobile) 16 09-08-10 13:27
Early Renewal bij Belcompany? Devinco Odido (T-Mobile) 8 07-08-10 18:41
iPhone 4 los of Early Renewal, help mij! LabTeov iPhone algemeen 34 12-07-10 17:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.