//

Nieuwe prepaid kaart

Nieuwe prepaid kaart discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een uur of 2 geen Base-ontvangst meer dus dat deel is al in orde. Vanochtend zei men mij op de klantendienst van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-12-11, 20:32
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ik heb sinds een uur of 2 geen Base-ontvangst meer dus dat deel is al in orde. Vanochtend zei men mij op de klantendienst van Proximus dat mij kaartje verzonden was of klaar was voor verzending, dus ik hoop morgen eindelijk weer connected ben.

Howow
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-12-11, 22:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Ik heb sinds een uur of 2 geen Base-ontvangst meer dus dat deel is al in orde. Vanochtend zei men mij op de klantendienst van Proximus dat mij kaartje verzonden was of klaar was voor verzending, dus ik hoop morgen eindelijk weer connected ben.

Howow
Kan woensdag zijn ook, ik lees van vele mensen hun kaartje morgen word opgestuurd dus kan evengoed woensdag-donderdag zijn.
  #23  
Oud 20-12-11, 09:44
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Ik heb mijn sim wel, maar ik heb nog steeds Base-ontvangst... En ik weiger nog te herladen bij Base op dit moment.
Hopelijk vandaag
  #24  
Oud 20-12-11, 13:22
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Deze middag naar huis gereden en ze was aangekomen
Thuis goede ontvangst 3G binnen. Enkel op't werk had ik meer verwacht, maar dit gebouw heeft veel metalen bekledingen en dat is hier de boosdoener Met het raam open al snel weer een blokje 3G en dat is alweer supersnel

Al bij al een happy camper.

Howow
  #25  
Oud 21-12-11, 11:08
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Vandaag nog eens gebeld naar proximus. Een vriendelijke man aan de lijn gekregen die het "activatieteam" gemaild heeft. Hij zou mij per mail op de hoogte houden. Maar het zou snel moeten gaan nu
Blijkbaar moet je echt geluk hebben wie je aan de lijn krijgt bij proximus...
  #26  
Oud 21-12-11, 11:38
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ongelooflijk é. Bekwaam en gemotiveerd personeel zoeken is natuurlijk ook nie gemakkelijk en zeker niet voor helpdesks maarja.
Ik kan mij niet inhouden van lachen telkens ik de reclame op tv zie ivm met smartphones en ze helpen instellen. Ik heb nog nooit iemand in een winkel van eender welke operator een goede uitleg horen geven van een toestel dat geen oude Nokia was...

Howow
  #27  
Oud 22-12-11, 22:53
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Het is gewoon absurd wat een idioten ze aan hun helpdesk hebben zitten.
Sinds vandaag is mijn kaart actief maar de 20 euro en bonussen heb ik nog niet. 5x naar 6000 gebeld en 5x een andere uitleg. Dan naar de e-shop gebeld en weer 3x een andere uitleg. Komt erop neer dat proximus connect enorm veel problemen kent. Ze zijn aan het proberen om dit op te lossen.

Ik snap niet dat een bundel aanmaken en activeren zo moeilijk kan zijn... Andere providers kunnen het toch ook?
Ik ga vanaf morgen iig de klantendienst plat bellen. En men mag mij dan ook nog een compensatie geven want dit is echt enorm klantonwaardig.
  #28  
Oud 23-12-11, 18:45
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Kreeg vandaag een sms dat ze zich excuseren voor de lange wachttijden en ik €20 cadeau kreeg.

Een mooie geste.
Heb maar een halve dag zonder gezeten omdat ik meteen naar een belgacom shop ben gegaan toen mijn bereik bij MV wegviel (had immers mijn GC sim nog niet ontvangen).

Daar een simswap laten uitvoeren en klaar.

Sinds dinsdag GC, pas vandaag zat mijn sim in de bus. Deze kan meteen de vuilbak in.
  #29  
Oud 27-12-11, 12:55
hapin hapin is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 13
Standaard

Gisteren microsim ontvangen en vandaag kunnen overschakelen zonder enig probleem eindelijk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prepaid Internet kaart voor Frankrijk ipad supercop1973 Internet in buitenland (roaming) 28 02-07-14 16:32
prepaid kaart data en eventueel bellen bull Overige providers Nederland 1 06-03-11 15:00
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? natenextdoor Archief 1 05-01-10 16:26
iPhone 1e gen.: prepaid sim kaart ligth011 Unlock 10 20-08-09 19:10
Prepaid kaart in iphone Tactixz iPhone algemeen 4 04-03-09 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.