//

Proximus bluetooth meteen voicemail

Proximus bluetooth meteen voicemail discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Ingewikkeld probleem, ik probeer het eenvoudig te omschrijven. Als mijn bluethoot geactiveerd is (iphone 4s proximus) worden mijn inkomende telefoons meteen doorgeschakeld naar mijn voicemail. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-12, 11:42
beketom beketom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard Proximus bluetooth meteen voicemail

Ingewikkeld probleem, ik probeer het eenvoudig te omschrijven.

Als mijn bluethoot geactiveerd is (iphone 4s proximus) worden mijn inkomende telefoons meteen doorgeschakeld naar mijn voicemail. Na ontdekken van dit probleem heb ik het met andere iphone 4 getest. Zelfde probleem! Met iemand die mobistar had was er geen probleem.

Ik weet niet of ik dit probleem voordien al had, in ieder geval als ik in de auto geconnecteerd ben met mijn carkit heb ik het niet.

Aan wat zou dit kunnen liggen? Simkaart, update 5.1,..?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-12, 13:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Dat staat toch toevallig nie aan dat dooschakelen op u iphone of ander gsm?
Veel ken ik er zelf nie van, het enige ik weet is je dit zoals je volgens mij zelf wel weet kan instellen en afzetten enz....mss er ergens iets nie goed staat ofzo bij de instellingen?
  #3  
Oud 29-03-12, 21:30
beketom beketom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Nee dat is het niet. Heb daarstraks naar Proximus gebeld, blijkbaar hebben ze problemen met hun netwerk. Het zou dus niet aan het feit liggen of bluethooth al dan niet ingeschakeld is.
  #4  
Oud 30-03-12, 12:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beketom Bekijk bericht
Nee dat is het niet. Heb daarstraks naar Proximus gebeld, blijkbaar hebben ze problemen met hun netwerk. Het zou dus niet aan het feit liggen of bluethooth al dan niet ingeschakeld is.
Ok, wilde maar helpen of ideeen aanbrengen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail knopt schakelt niet naar Bluetooth Brinkster Overige providers Nederland 2 29-01-11 14:47
Voicemail en Bluetooth in auto patmosbelgium iPhone algemeen 0 10-01-11 22:27
Inkomende oproepen gaan meteen naar Voicemail dominique mol iPhone algemeen 7 10-05-10 21:43
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.