//

Wel 3G/4G zichtbaar maar geen mobiel internet

Wel 3G/4G zichtbaar maar geen mobiel internet discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik had dus het volgende probleem. Ik kon perfect op internet via WiFi en kon ook gewoon bellen met de i6. En er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-15, 20:28
Kris1986 Kris1986 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 144
Standaard Wel 3G/4G zichtbaar maar geen mobiel internet

Dag allemaal,

Ik had dus het volgende probleem.

Ik kon perfect op internet via Wi-Fi en kon ook gewoon bellen met de i6.
En er was 3G/4G zichtbaar op men scherm dus ik dacht ook mobiel internet te kunnen gebruiken.

Maar dit wou maar niet lukken.

Heb vele keren aan de telefoon gehangen met de "technische" dienst maar die konden het probleem niet oplossen.
Ik heb van toestel moeten wisselen en andere sims (van andere provider) in men toestel moeten steken om te testen.
Dus het lag niet aan mijn toestel want andere sims gingen wel. Maar proximus wou mij niet geloven dat het aan de sim lag of aan hun (vooral die laatste arrogante vrouw aan de lijn!!).

Toch eindelijk iemand anders aan de lijn gekregen die zei dat het aan de sim ging liggen en dat ik die moest gaan wissselen.

Juij opgelost dacht ik... Maar dat was het dus ook niet. Maar toen ik die nieuwe sim erin stak kreeg ik wel de melding:

'Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk
PDP-identiteit niet geaccepteerd.'

Gelukkig had die persoon in de winkel dat ook al gehad met verschillende i5's maar nog niet met een i6.

Deze persoon heeft dan zelf naar proximus gebeld en gezegd wat deze mensen moesten doen (mijn PDP profiel resetten ofzoiets) en na 10sec werkte alles zoals het moest.

Dus bedankt winkelbediende van de ESSEC HASSELT en niet dank u aan de technische dienst van proximus.



Ik kon hier niet over terug vinden online dus moest iemand het nu voor hebben kan deze persoon hier toch op uitkomen en helpt dit.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Met SAM geunlocked maar geen mobiel internet meer Manusteez Unlock 3 11-10-12 20:30
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 nouska1976 Wi-Fi 2 25-11-11 23:32
Geen internet via mobiel data, wel via Wi-Fi ! mastercihan Wi-Fi 1 25-09-10 14:40
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
Hi: Wel internet, maar geen dataverbruik. MartndeMus Overige providers Nederland 5 12-03-09 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.