//

proximus: pay&surf

proximus: pay&surf discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) MV is idd de beste oplossing van het moment. Hun netwerk is sterk verbeterd sinds vorig jaar. Dus niet veel reden meer om te twijfelen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-06-11, 18:16
OmegaII OmegaII is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

MV is idd de beste oplossing van het moment. Hun netwerk is sterk verbeterd sinds vorig jaar. Dus niet veel reden meer om te twijfelen.

Vooral hun roaming (full option only) en tarrief ( 15 full/12 data only) zijn grote troeven.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-06-11, 18:58
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Thx voor de info! Heb mij zonet de data only simkaart aangeschaft. Wel vind ik het jammer dat er nog geen mogelijkheid bestaat om 3G te hebben in het buitenland..
Stel nu dat ik een full option (voorzien voor gsm) aanschaf voor de iPad, kan ik dan in het buitenland op het internet surfen met 3G?
  #23  
Oud 16-06-11, 19:06
OmegaII OmegaII is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Inderdaad, enkel met de full option kan je roaming gebruiken in het buitenland. Als je deze zou willen en net besteld hebt, ben ik zeker dat je dit nog kan veranderen door hen ff te contacteren ( via twitter, mail, telefoon ).

Het is natuurlijk wel 3 euro verschil. Dus als je het niet veel gebruikt, kan je altijd een 2e sim aanvragen, en die enkel opladen als je naar het buitenland gaat ( ofzo ).
  #24  
Oud 16-06-11, 19:54
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Zoals je zei heb ik een tweede sim gekocht, maar dan een full option. Deze gebruik ik dan enkel voor 3G te hebben in het buitenland. Ook in dit geval is MV voordeliger dan Proximus. Als ik herlaad bij MV betaal ik €0.50 per MB in het buitenland(als je herlaadt voor €25, heb je 50 MB).
Bij Proximus kun je ook herladen voor in het buitenland, maar daar betaal je €25 voor 40 MB...
Lang leve MV ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pay & Go (Proximus België) direct leeg bij 3Gs. Joery Proximus 9 25-04-12 02:26
AT&T Pay as you go dabbenvanger Internet in buitenland (roaming) 2 26-07-11 22:00
AT&T Pay as you Go wvy Internet in buitenland (roaming) 3 05-04-10 20:57
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 21:10
van proximus (pay&go) naar mobistar (my45 for iphone) diddi Archief 4 15-07-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.