//

Voicemail instellen

Voicemail instellen discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn voicemail klik (iPhone 4S) krijg ik de melding dat de verbinding mislukt is. Contacteer uw provider. Welke en waar moet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-11, 18:13
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Voicemail instellen

Als ik op mijn voicemail klik (iPhone 4S) krijg ik de melding dat de verbinding mislukt is. Contacteer uw provider.
Welke en waar moet ik dit instellen?
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 21:42
Ritmjunk Ritmjunk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Voicemail

Zelfde probleem bij mij. Een vriend heeft de iphone 4 en heeft geen probleem. Het lijkt dus enkel op de 4S niet te werken.
De "truc" *5005*86*1933# om de voicemail in te stellen zoals vroeger werkt ook niet.
  #3  
Oud 28-10-11, 23:26
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Al iemand een oplossing hiervoor? Heb het probleem via twitter aan mobile vikings gemeld, maar nog geen antwoord op gekregen.
  #4  
Oud 29-10-11, 10:10
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Heb de vraag ook al gesteld aan MV maar geen antwoord (lang weekend?)
Voorlopig dus nog steeds hetzelfde probleem.

ook te volgen via Facebook op Mobile Vikings - er zijn nog mensen met een 4s en problemen.

Ondertussen zitten we aan iOS 5 en aan de iPhone 4S
Waarom is MV nog steeds niet in de lijst opgenomen bij Apple en hebben ze nog geen IPCC bestand beschikbaar?
Mobile Vikings is alsmaar groter aan het worden maar hier en daar blijven er nog negatieve kantjes ... (zie o.a. voicemail op de 4S) - Met de lancering van de iPhone 4S hadden ze (in dit verlengd weekend) misschien wat permanentie moeten voorzien?

Laatst gewijzigd door wvy; 29-10-11 om 10:27.
  #5  
Oud 10-11-11, 08:21
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Via FB heeft MobileVikings laten weten dat ze de Voicemail-button op de iPhone 4S niet gaan ondersteunen en dat wij, om onze voicemail te raadplegen, zelf moeten inbellen.

Dit nu we in een tijdperk komen dat de providers mondjesmaat de Visual Voicemail gaan ondersteunen zet MV een stapje terug.
  #6  
Oud 27-11-11, 13:27
Daphne09 Daphne09 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Voicemail instellen hollandsnieuwe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Als ik op mijn voicemail klik (iPhone 4S) krijg ik de melding dat de verbinding mislukt is. Contacteer uw provider.
Welke en waar moet ik dit instellen?
Dit probleem heb ik ook met de iphone 4s bij hollandsnieuwe, idd als je de knop van voicemail klikt deze zelfde foutmelding. Wie heeft hier de oplossing voor?

Gr
  #7  
Oud 02-06-12, 21:04
HLF HLF is offline
• iOS 9.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Standaard

Lees heel veel over de "voicemail-knop".
Ik heb een 4S gekocht met Tele2. Totdat het abo inging had ik Ben. Toen deed die knop het. Per 1/6 ging Tele2 in. Vanaf toen deed de knop het niet meer.
Nu lees ik veel over Visual voicemail. Schijnt mooi te zijn maar je zou er ook voor moeten betalen. Dit deed het bij Ben ook niet. En denk niet dat ik het heel erg zou missen. Ik heb niet zo vaak voicemail. Wel zou ik graag hebben dat als ik die knop gebruik dat er dan 1233 gebeld wordt ipv de foutmelding 'Verbinding met voicemail mislukt'.
Ben en Tele2 gebruiken allebei het T-Mobile netwerk.
Ik kom vaak tegen dat je de knop weer werkend kan krijgen via *5005... maar dat werkt niet bij mij. Komt volgens mij door iOS5.1.1.
Heeft niemand dit probleem eerder gehad en opgelost??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail instellen KPN McMiles KPN 16 19-02-13 14:14
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 20:05
Visual Voicemail, moet ik iets instellen? Terrarabo iPhone algemeen 4 16-03-10 16:29
FW2: Nummer instellen van voicemail iFilip iPhone algemeen 5 11-08-08 15:11
Voicemail nr voorkeuze instellen ewd Overige providers Nederland 0 19-11-07 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.