//

Geen Simkaart signaal

Geen Simkaart signaal discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ondertussen al 5 maanden een Iphone 5, nog nooit problemen gehad. Werkte altijd zoals het zou moeten. Enkele dagen geleden haalde ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-14, 15:45
nicolay48 nicolay48 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Exclamation Geen Simkaart signaal

Ik heb ondertussen al 5 maanden een Iphone 5, nog nooit problemen gehad. Werkte altijd zoals het zou moeten. Enkele dagen geleden haalde ik mijn SIM-kaart even uit mijn toestel. Toen ik het terugstak gaf hij aan dat ik geen SIM-kaart had. Ik heb ondertussen een nieuwe aangekregen, maar zit nog altijd met hetzelfde probleem. Heb nooit een SIM-lock gehad.

Informatie:
Provider: Mobile vikings
IOS: 7.0.4

Weet iemand hier raad mee? Vindt het nogal vreemd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-14, 19:17
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Kan je eens uittesten om die van een ander netwerk erin te steken?
  #3  
Oud 23-07-14, 00:50
hesschem hesschem is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Hallo, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb een Iphone 5 en als ik mijn nanosimkaart van Mobile Vikings erin steek, zegt hij "geen simkaart geïnstalleerd". Wanneer ik een nanosimkaart van Telenet van mijn vriend erin steek werkt deze wel. Wanneer ik mijn nanosimkaart in deze van mijn vriend steek werkt de MV-nanosimkaart ook. Het is alsof mijn toestel gelocked is voor Mobile Vikings. Bij Mobile Vikings sturen ze mij naar Apple, bij Apple sturen ze mij naar MV en zeggen ze dat dit geen ondersteunende provider is. Ik krijg ook nooit een vermelding "simlocked", hij ziet gewoon de kaart niet. Ik heb de kaart al 2x laten vervangen bij MV. Ik vrees dat ik zal moeten overstappen naar Telenet of Mobistar. Wie kan er mij helpen?
Reageren

Labels
iphone 5, mobile vikings, sim, simlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' iPho(w)ner iPhone algemeen 11 29-03-12 07:29
Geen gprs signaal iphone 3gs,geen ronde cirkeltje of 3g logotje boven ebu38 KPN 0 06-06-11 00:34
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal dettie iPhone Navigatie 8 04-09-09 23:34
Geen Signaal theblinkies Unlock [archief] 13 18-06-08 14:30
Signaal versterken met tape onder simkaart ! Destiny iPhone algemeen 7 29-02-08 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.