//

Base GPRS

Base GPRS discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag iedereen, Ik ben vanmorgen bij een Base Verkooppunt langsgegaan om een data abonnement te gaan halen. De verkoopster zei dat het binnen de 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-08, 17:30
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard Base GPRS

Goeiedag iedereen,

Ik ben vanmorgen bij een Base Verkooppunt langsgegaan om een data abonnement te gaan halen. De verkoopster zei dat het binnen de 4 uur actief zou zijn. Echter is dit niet het geval. Ik wacht nu al 6 uur op de activatie ervan (irritant dat ze geen sms sturen om te laten weten hoe het er mee is). Ma bon,

Ik heb de volgende gegevens van base gehaald en ingevoerd op mijn iphone. Is er iets dat ik vergeten ben zodat ik niet compleet idioot lijk als ik de hulplijn bel?

APN: gprs.base.be
Gebruikersnaam: base
Paswoord: base

Alvast bedankt,
Sander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-08, 17:35
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat zou moeten kloppen.
  #3  
Oud 07-08-08, 20:21
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard

Bizar genoeg is mijn abo geactiveerd, maar mijn iphone weigert verbinding te maken met het internet. Jammer genoeg ligt het aan de iPhone op mijn oude gsm werkt alles perfect (online).

Ik ga nu eens terug gaan naar iphone 2 en dan eens bossprefs installeren. Misschien staat het daar uit en heeft dit een impact gehad... We zullen zien.

Update: Het moet aan een instelling liggen. Mijn vorig profiel aanvaarde het wel. Het is allemaal héél bizar en ik hoop dat het in orde komt. Ik ga wachten tot de nieuwe pwnage tool uitkomt, misschien herstelt die de fout. Indien dit niet het geval is, zit er niets anders op dan eens met een verse installatie te beginnen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-08-08 om 22:12. Reden: meerdere posts
  #4  
Oud 20-09-08, 19:56
stefaanverhaert stefaanverhaert is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

En? Ondertussen al succes gehad? Ik heb 2.0.2 gepwnd, en heb hetzelfde probleem...
Data is in orde bij Base, maar wil geen verbinding maken met cellular data network.
  #5  
Oud 04-10-08, 21:53
Astro's schermafbeelding
Astro Astro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 218
Standaard

Iemand iphone werkende met base en gprs? Ik ben aan het denken van over te schakelen, maar moet eerst weten of het werkt...
  #6  
Oud 06-10-08, 18:26
NeoCracer NeoCracer is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 34
Standaard

Ik heb een iPhone 3G met EDGE van BASE.

En dat werkt supergoed. Je hebt overal bereik en de snelheid valt zeker mee.
Natuurlijk gaat 3G sneller (als het beschikbaar is), maar EDGE gaat ook vrij snel als je mobiele sites bezoekt of iPhone optimized.

BASE is ook vrij goedkoop in vergelijking met andere dataplannen en je krijgt bovendien 400MB ipv de 200MB die de anderen geven.

Met 400MB zou je ruimschoots toekomen. Ik heb sinds begin deze maand dataplan bij BASE, en ik heb nu rond de 15MB verbruikt aan Download en ongeveer 1MB upload.

*edit*
Na het activeren van je datapack moet je wel even je iPhone herstarten, danbegint het pas te werken na het instellen van de servergegevens etc.

Laatst gewijzigd door NeoCracer; 06-10-08 om 22:23.
  #7  
Oud 03-01-09, 16:15
Whiteonblack Whiteonblack is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Question

Citaat:
BASE is ook vrij goedkoop in vergelijking met andere dataplannen en je krijgt bovendien 400MB ipv de 200MB die de anderen geven.
Welk abonnement heb jij?? Ik dacht dat Base alleen 200MB heeft voor €10/maand. Dat is wat ze mij vertelden in de Baseshop
  #8  
Oud 06-01-09, 23:43
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Naar ik ergens gelezen heb op een site, zou het kunnen dat base voor de lente nog met een 3G netwerk op de proppen komt. Ik ben echt benieuwd of dit er weldra komt.
  #9  
Oud 12-01-09, 20:18
Queto Queto is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België
Berichten: 3
Standaard

Dat zou werkelijk geweldig zijn Base heeft het beste tarief voor prepaidsystemen in België, en het feit dat het maar EDGE is neem ik er nu gewoon bij... Hopelijk upgraden ze hun netwerken!
  #10  
Oud 13-01-09, 15:51
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

La 3G chez Base dès le mois d’avril à Bruxelles ? | Belgique Mobile

Dit is de link waarop ik het met mijn beste Frans gelezen heb. Hieruit kan ik toch opmaken dat het waarschijnlijk niet zo lang meer zal duren. Iemand die beter kan vertalen dan ik?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Base en 3G colliehome Overige providers Nederland 6 19-12-09 13:21
Base Luuukk Archief 8 15-03-09 01:43
België: Gprs/telenet via Base gmlens Overige providers België 8 11-03-08 13:53
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is Bomans Archief 3 01-03-08 05:45
België: Base nekz Overige providers België 29 22-01-08 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.