//

Proximus discriminerend t.o.v. bepaalde abonnementen ?

Proximus discriminerend t.o.v. bepaalde abonnementen ? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello ! Ik ben al jarenlang klant bij proximus en op dit moment heb ik een "MTV Generation" abonnement. Blijkbaar is het niet mogelijk om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-08-08, 21:05
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard Proximus discriminerend t.o.v. bepaalde abonnementen ?

Hello !

Ik ben al jarenlang klant bij proximus en op dit moment heb ik een "MTV Generation" abonnement.

Blijkbaar is het niet mogelijk om met dit abonnement een mobile internet pakket te bestellen, en kost internetten op het 3G netwerk dus gewoon immens veel geld.

Persoonlijk vind ik dit schandalig en discriminerend, elk abonnement met uitzondering van dit heeft de mogelijkheid om dit pakketten te bestellen, ik weer niet.

Veranderen?
Wel, met mijn momenteel gebruik (Veel sturen - Middelmatig bellen), zou dat mij een rekening van 50 - 60 euro zonder datapakket opleveren.. Dat zie ik nu ook niet echt zitten...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-08, 21:24
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Mag je dan niet veranderen van abo type ? Meestal staan ze zoiets wel toe.
  #3  
Oud 15-08-08, 23:13
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Je mag veranderen, maar geen enkel abonnement geeft de voordelen die ik nu heb...
Met het gebruik dat ik nu heb kom ik op een kost van ong. 50 - 60 euro uit...
  #4  
Oud 21-08-08, 21:13
JnB JnB is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Grimbergen
Berichten: 48
Standaard

Ik kan nochtans gewoon het mobile internet pak aanvinken bij de instellingen op de website van proximus...
  #5  
Oud 22-08-08, 17:51
happy meal's schermafbeelding
happy meal happy meal is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Gent
Berichten: 17
Standaard

SeppaR,

Het is toch normaal dat er bepaalde combinaties die wel kunnen en andere niet? Je kunt nu eenmaal niet altijd van twee walletjes eten in het leven. Soms moet je kiezen.

Je gaat bij een autofabrikant ook niet eisen dat die op èlk model in het gamma een GPS of airco kan inbouwen. Bepaalde opties passen alleen bij bepaalde producten, dat lijkt me logisch.
  #6  
Oud 31-08-08, 20:10
misterroma misterroma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Lier (Belgie)
Berichten: 63
Standaard

promo proximus:

Smile 35: 160 min om te bellen en 200mb gratis
smile 55: 275 min om te bellen en 500mb gratis
smile 75: 415 min om te bellen en 1gb gratis

geldig tot einde van het jaar.. daarna 5€
  #7  
Oud 31-08-08, 22:39
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misterroma Bekijk bericht
promo proximus:

Smile 35: 160 min om te bellen en 200mb gratis
smile 55: 275 min om te bellen en 500mb gratis
smile 75: 415 min om te bellen en 1gb gratis

geldig tot einde van het jaar.. daarna 5€
geldt enkel voor nieuwe abonnees, mensen zoals ik met generation mtv zijn voor data dik int zak gezet, 50 mb voor 15 kunnen we pakken, 200 mb voor 20 euro dan weer niet. Voor de smile 35 ist momenteel voor ons 5 euro extra, kan ik nog mee leven maar vanaf 2009 ist dan voor ons ineens 20 euro extra voor die 200 mb, van zodra abo afloopt ben ik weg bij dieje *****provider.
  #8  
Oud 31-08-08, 23:21
NeoCracer NeoCracer is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
geldt enkel voor nieuwe abonnees, mensen zoals ik met generation mtv zijn voor data dik int zak gezet, 50 mb voor 15 kunnen we pakken, 200 mb voor 20 euro dan weer niet. Voor de smile 35 ist momenteel voor ons 5 euro extra, kan ik nog mee leven maar vanaf 2009 ist dan voor ons ineens 20 euro extra voor die 200 mb, van zodra abo afloopt ben ik weg bij dieje *****provider.
neen...in 2009 betaal je 5EUR voor de 200MB bij Smile 35.
  #9  
Oud 01-09-08, 11:17
misterroma misterroma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Lier (Belgie)
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
geldt enkel voor nieuwe abonnees, mensen zoals ik met generation mtv zijn voor data dik int zak gezet, 50 mb voor 15 kunnen we pakken, 200 mb voor 20 euro dan weer niet. Voor de smile 35 ist momenteel voor ons 5 euro extra, kan ik nog mee leven maar vanaf 2009 ist dan voor ons ineens 20 euro extra voor die 200 mb, van zodra abo afloopt ben ik weg bij dieje *****provider.
klopt niet... is ook voor bestaande klanten...
  #10  
Oud 01-09-08, 18:09
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misterroma Bekijk bericht
klopt niet... is ook voor bestaande klanten...
allé das daarom dat ze bij de klantendienst en in een verkooppunt van proximus iets heel anders zeggen
  #11  
Oud 01-09-08, 18:29
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

1. Elk abonnement kan bij Proximus Mobile Data activeren BEHALVE MTV Generation, ik vind dit een rare manier van zaken doen.. Daar blijf ik bij.
2. Smile is geen optie, in Smile zitten geen berichten inclu (tenzij je belminuten opgebruikt geloof ik), en kan ik nooit ovor ene voordelig tarief 500 sms'en en 60 minuten bellen (Uitgerekend met een datapakket kwam dat op 50euro + p/m)
3. MTV Generation is een abonnement zoals alle andere, het is belachelijk dat de klantendienst 3 verschillende verklaringen heeft (Gaande van: Marketing , Technisch of "Het komt nog" redenen)

Die 3 bij elkaar opgeteld --> Ik vertrek volgende week naar Mobistar. Daar heb ik voor 30 euro p/m hetgene ik wil.
  #12  
Oud 02-09-08, 20:53
sezou's schermafbeelding
sezou sezou is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hasselt, België
Berichten: 37
Standaard

ja; maar een klantendienst van mobistar die op geen ...... trekt, is een extern call center, ik ga nog niet voor niks meer naar mobistar... dan betaal ik liever iets meer voor kwaliteit en dat is proximus!

Laatst gewijzigd door sezou; 02-09-08 om 20:56.
  #13  
Oud 08-09-08, 22:24
amkrisis amkrisis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

Vreemd, ik kan het gewoon ook aanvingen op MyProximus, en ik heb ook MTV Generation?
Doorklikken heb ik nog niet gedaan, iPhone is in bestelling momenteel...

Ik stel voor dat ik het gewoon probeer als ik men iphone heb?
Of zou je intekenen voor een bepaalde periode?
Ik denk dat als dit het geval is, ik hier toch wel een melding van zal krijgen? (algemene voorwaarden of iets dergelijks)

Let wel: ik zou/zal dit online doen, en dus niet naar proximus bellen/mailen. Ik denk dat ze het op de klantendienst/bij de resellers ook niet echt weten, of het allesinds niet eens zijn met elkaar als ik dat hier zo lees?

Laatst gewijzigd door amkrisis; 08-09-08 om 22:44.
  #14  
Oud 19-11-08, 12:01
VdSteen VdSteen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Ternat
Berichten: 12
Standaard

Beste,

Ik heb een "Proximus Generation MTV" abonnement + de 200MB Mobile Internet optie. Ik kon dit gewoon selecteren via "My Proximus" en binnen de 5 minuten was het aktief.

Mvg,
  #15  
Oud 23-11-08, 21:30
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VdSteen Bekijk bericht
Beste,

Ik heb een "Proximus Generation MTV" abonnement + de 200MB Mobile Internet optie. Ik kon dit gewoon selecteren via "My Proximus" en binnen de 5 minuten was het aktief.

Mvg,
Nu is dit idd eindelijk mogelijk, kga ook die 200 mb pakken maar das dan toch alles inbegrepen he want kheb hier overlaatst een factuurke van proximus in de bus gekregen en kviel op men gat. Khad amper 7mb verbruik maar was 7000 minuten online.Dus kwil nu wel zeker weten dat ik indien ik zo'n data abonnement pak ik bij wijze van spreken dag en nacht online mag zitten zolang ik maar onder men 200 mb blijf en dan zowel voor te surfen als voor email,... want kheb nog eens ergens gelezen dat surfen via den browser niet inbegrepen was in die 200 mb maar ik veronderstel dat dat zeker niet waar is??
  #16  
Oud 23-11-08, 21:32
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
Nu is dit idd eindelijk mogelijk, kga ook die 200 mb pakken maar das dan toch alles inbegrepen he want kheb hier overlaatst een factuurke van proximus in de bus gekregen en kviel op men gat. Khad amper 7mb verbruik maar was 7000 minuten online.Dus kwil nu wel zeker weten dat ik indien ik zo'n data abonnement pak ik bij wijze van spreken dag en nacht online mag zitten zolang ik maar onder men 200 mb blijf en dan zowel voor te surfen als voor email,... want kheb nog eens ergens gelezen dat surfen via den browser niet inbegrepen was in die 200 mb maar ik veronderstel dat dat zeker niet waar is??
Met deze formule kan je dus dag en nacht online blijven. Alleen opletten wanneer je de 200mb overschrijdt.
  #17  
Oud 23-11-08, 21:34
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Met deze formule kan je dus dag en nacht online blijven. Alleen opletten wanneer je de 200mb overschrijdt.
oke thx want khad factuurke van 600 euro en dat wil ik niet meer meemaken, echt weggesmeten geld.
  #18  
Oud 23-11-08, 21:41
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
oke thx want khad factuurke van 600 euro en dat wil ik niet meer meemaken, echt weggesmeten geld.
Heb dat ook eens voorgehad en na een telefoontje met de helpdesk was deze gehalveerd door middel van een kredietnota. Heb eerst de factuur betaald en de volgende facturen waren weggevallen tot de helft van het te betalen bedrag. Vond dit een mooie geste.
  #19  
Oud 23-11-08, 21:46
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Heb dat ook eens voorgehad en na een telefoontje met de helpdesk was deze gehalveerd door middel van een kredietnota. Heb eerst de factuur betaald en de volgende facturen waren weggevallen tot de helft van het te betalen bedrag. Vond dit een mooie geste.
idd mooie geste, dat geluk heb ik spijtig genoeg niet gehad. Nuja tis betaald en kzal er geen boterham minder voor eten maar kzou het toch niet meer willen voorhebben.
  #20  
Oud 25-11-08, 20:18
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VdSteen Bekijk bericht
Beste,

Ik heb een "Proximus Generation MTV" abonnement + de 200MB Mobile Internet optie. Ik kon dit gewoon selecteren via "My Proximus" en binnen de 5 minuten was het aktief.

Mvg,
Moet je nu extra betalen. want ik ben ook MTV generation en ik heb al 3 facturen gad van boven de 40 euro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slot op bepaalde apps hnasje iPhone Apps 5 19-11-10 01:55
Bepaalde PDF onleesbaar Hans1908 iPad algemeen 3 12-09-10 23:13
Adresboek bepaalde groepen syncen ocygen iTunes 0 10-07-10 01:10
Bepaalde filmjes spelen niet. RoyalMess iPhone algemeen 5 06-09-09 22:16
Bepaalde apps weg na herstel. lluuk Archief 1 29-03-09 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.