//

Proximus of iphone kapot?

Proximus of iphone kapot? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3G aanstaan op mijn iphone 3GS, mijn provider is proximus. In mijn slaapkamer heb ik soms 4 streepjes ontvangst, maar soms ook 0 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-09, 14:29
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard Proximus of iphone kapot?

Ik heb 3G aanstaan op mijn iphone 3GS, mijn provider is proximus.

In mijn slaapkamer heb ik soms 4 streepjes ontvangst, maar soms ook 0 streepjes waardoor ie overschakelt naar gprs ( in dezelfde kamer!!)

Ligt dit aan proximus of is er wat mis met mijn iphone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-09, 16:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana Bekijk bericht
Ik heb 3G aanstaan op mijn iphone 3GS, mijn provider is proximus.

In mijn slaapkamer heb ik soms 4 streepjes ontvangst, maar soms ook 0 streepjes waardoor ie overschakelt naar gprs ( in dezelfde kamer!!)

Ligt dit aan proximus of is er wat mis met mijn iphone?
Ik heb hetzelfde voor en ik heb mobile vikings(is dus in feite base).
Op de ene moment vol bereik opdezelfde plaats en soms opeens nauwelijks een bloksken of als ik mijn iphone paar centimeter verschuif opeens soms ook niks meer of soms opeens dus ook beter bereik.

Dit ligt aan de iphone normaal gezien;ik heb alle 3 de iphone modellen al gehad en bij alle 3 vanhetzelfde.

Anderzijds ligt het ook een stukje aan de provider;ik heb base en proximus altijd al de minste gevonden,mobistar vind ik een stukje beter toch wel.

Op mijn werk heb ik met base/mv ook dikwijls geen bereik en valt edge ook weg en zit ik op gprs enz....Ik stak mijn mobistar kaartje erin en had constant vol bereik.Soms is op de ene plaats ook zo bv mobistar een beter of straffer signaal doorgeeft dan de andere provider.

Maar het mooiste voorbeedje is;mijn broer die een samsung star heeft en mijne maat die een stokoude nokia nog heeft hebben ook MV/BASE;op dezelfde plaats als mij hebben zij dus wel vol bereik en ik mee mijn iphone heel dikwijls niet,snap je?

Het ligt voor een groot stuk aan de iphone.Eigenlijk zou zoiets niet mogen,zo'n duur ding en dan zo slechte ontvangst hebben.
  #3  
Oud 25-09-09, 16:06
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard

Dat is inderdaad wel een sterk minpunt aan de iphone dan..
  #4  
Oud 25-09-09, 21:32
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Ik krijg ook soms een melding dat ik geen ontvangst meer heb. 5 seconden later heb ik dan weer volledig ontvangst (proximus).. Dit probleempje is plots beginnen optreden
  #5  
Oud 26-09-09, 08:56
dhobygoat dhobygoat is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Het probleem ligt bij PROXIMUS. Ik heb een klacht lopen bij Proximus omdat 3G niet behoorlijk werkt. Mijn Iphone 3G 16GB (geen jailbreak of unlock toestel) werkt niet van zodra ik 3G aanzet in België. Netwerk valt weg en komt terug enz.
In alle andere landen van Europa, Switserland, Singapore en China geen enkel probleem met de 3G. Proximus is de grootste sh...... die ik al gezien heb. Antwoord Proximus na klacht via ombudsman. Wij ondersteunen Iphone niet gezien wij het niet verkopen.
  #6  
Oud 26-09-09, 09:27
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard

Het nadeel van dat die verbinding de hele tijd wegvalt en dat ie opnieuw moet gaan zoeken is dat het ook meer batterij verbruikt....
  #7  
Oud 26-09-09, 19:47
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhobygoat Bekijk bericht
Het probleem ligt bij PROXIMUS. Ik heb een klacht lopen bij Proximus omdat 3G niet behoorlijk werkt. Mijn Iphone 3G 16GB (geen jailbreak of unlock toestel) werkt niet van zodra ik 3G aanzet in België. Netwerk valt weg en komt terug enz.
In alle andere landen van Europa, Switserland, Singapore en China geen enkel probleem met de 3G. Proximus is de grootste sh...... die ik al gezien heb. Antwoord Proximus na klacht via ombudsman. Wij ondersteunen Iphone niet gezien wij het niet verkopen.
Niet alleen bij proximus is dat een probleem ik ken hier mensen met een mobistar abonnement hier op de boerenbuiten en ook met iphone en ze hebben nauwelijk ontvangst met G3zelfs niet in bepaalde kleine stadjes hier in de buurt.
Volgens staan er te weinig G3 antennes maar ja wat wil je nergens mogen ze staan of gezet worden of je krijgt voordurent klachen als je het netwerk wilt verbeteren met meerdere masten
  #8  
Oud 26-09-09, 23:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Zoals ik heb gezegd;het ligt aan beiden,ook de iphone zelf gaat niet vrij uit want zoals ik al heb uitgelegd van mensen die een ander toestel hebben en dezelfde provider hebben zij altijd beter bereik mee hun gsm dus de iphone is ook niet goed genoeg qua ontvangst=niet sterk genoeg.

De 3g is in belgie nog nergens goed in feite en daarmee bedoel ik er nog veel te veel plaatsen zijn er helemaal geen 3g is.
  #9  
Oud 27-09-09, 00:06
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zoals ik heb gezegd;het ligt aan beiden,ook de iphone zelf gaat niet vrij uit want zoals ik al heb uitgelegd van mensen die een ander toestel hebben en dezelfde provider hebben zij altijd beter bereik mee hun gsm dus de iphone is ook niet goed genoeg qua ontvangst=niet sterk genoeg.

De 3g is in belgie nog nergens goed in feite en daarmee bedoel ik er nog veel te veel plaatsen zijn er helemaal geen 3g is.
dat is jammer genoeg harde realiteit !!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: iPhone 4 - Proximus Cokeman Overige providers België 3 26-09-10 13:15
België: Proximus 3G instellen op iPhone 4 rbn Overige providers België 6 01-09-10 15:47
België: proximus + iphone? Theezakj Overige providers België 1 25-06-10 10:53
België: Iphone - Proximus 3G Generations. Tasty Overige providers België 32 08-01-10 18:23
België: iPhone en Proximus Tasty Overige providers België 72 17-05-08 23:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.