//

Geen ontvangst bij BASE

Geen ontvangst bij BASE discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door amerigo Ik heb dezelfde probleem met mijn schoonbroer zijn 3gs, heb ios 4.2.1 erop gezet en gedowngrade naar bb 06.15.00 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 13-03-11, 17:57
Nick1908 Nick1908 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amerigo Bekijk bericht
Ik heb dezelfde probleem met mijn schoonbroer zijn 3gs, heb ios 4.2.1 erop gezet en gedowngrade naar bb 06.15.00 en gejailbreakt met redsnow en unlockt met repo666.ultrasn0w.com, alles gedaan zoals het hoort maar krijg alle netwerken maar kan base niet selecteren,krijg dan wel jim te zien maar geen streepjes. 1 dag is het goed gegaan en kon ik bellen en sinds de volgende dag niets meer. Word er gek van
volgens mij heeft dit iets te maken met die baseband, heb ook nog altijd dat probleem
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 13-03-11, 20:20
amerigo amerigo is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Belgie
Berichten: 4
Standaard

overal op elke site zie je dat het met die baseband zou moeten werken. Mijn schoonzusje heeft de 3g, 8gig en ik heb het ook gedowngrade naar de 06.15.00 bb en het werkte ook niet en toen heeft ze die bij iemand gebracht om het te laten unlocken zonder probleem maar hij vraagd er wel 50euro voor wat ik toch een beetje te veel vind, tochtans lijkt hij dat op dezelfde manier te doen want bb blijft 06.15.00 en ios 4.2. Snap dan toch niet waar het mis gaat
  #43  
Oud 15-11-11, 21:54
barbancourt barbancourt is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar barbancourt
Standaard

Dit is misschien nogal een late reactie, maar het lijkt mij dat het probleem met Base zich enkel voordoet met de 3GS. Heb het net zelf ondervonden. Base kaartje in de 3GS werkt niet, en in een 3G wel. Beide zelfde BB en FW (ook beide jailbroken en unlocked). Proximus er in, en werkt perfect. Het eigenaardige aan de zaak is, dat ik wel EDGE en 3G kan configureren en gebruiken, maar dat gewoon bellen niet lukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
providers gevonden, toch base geen ontvangst(belgie) seleiphone Base 5 12-11-12 09:21
iPhone 3G: unlock werkt behalve bij m n provider base (belgie) erol Unlock 22 07-11-11 20:22
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... stefmen Koopinformatie België 37 07-08-11 13:30
3G bij Base in Leuven kasperlannoo Chat en geruchten 2 24-12-10 15:57
bij autolock geen ontvangst svekke Unlock [archief] 21 15-02-08 22:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:51.