//

Proximus abo overzetten naar Mobile Vikings?

Proximus abo overzetten naar Mobile Vikings? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Abo bij proximus loopt af op 6 december. Ik wil op dat moment met behoud van nummer over stappen nr MV. Nu staat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-10, 21:01
cruez cruez is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 70
Exclamation Proximus abo overzetten naar Mobile Vikings?

Mijn Abo bij proximus loopt af op 6 december. Ik wil op dat moment met behoud van nummer over stappen nr MV. Nu staat er op proximus website dat je een maand vooraf aangetekend moet sturen om je abo op te zeggen.
Nu staat er op website van MV dat je kaart moet aanvragen, en eenmaal je die kaart hebt, je dan pas een sms moet sturen met je oude sim en dat de nr overdracht dan geregeld wordt. ALs ik dus mijn sim aanvraag met nummerbehoud, en die activatieSMS rond 1 december stuur. Is dit dan voldoende om mijn abo bij proximus stop te zetten? of is dat aangetekend schrijven ook nog noodzakelijk?

Iemand die me duidelijkheid kan verschaffen? let wel het gaat om een abo bij proximus, dus niet gewoon prepaid.

Bedankt bij voorbaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-10, 10:03
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je contract opzeggen doe je best altijd met een aangetekend schrijven.
Als er in de voorwaarden staat dat je dat een maand op voorhand moet laten weten, doe dat dan ook gewoon. Maar zet voor alle zekerheid een einddatum in je opzegbrief.

Je kan dan op 1 of 2 december je MV kaart activeren zonder zorgen.
  #3  
Oud 27-10-10, 15:32
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

Je mailt best eens naar MV met vragen daarover. Hun helpdesk is zeer behulpzaam en als je wil overstappen naar MV gaan ze je wel zeggen wat je allemaal moet doen en hoe.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: proximus abonnement opzeggen om naar Mobile Vikings te gaan ? petersmichiel Overige providers België 25 06-03-12 22:29
Van Mobistar naar Mobile Vikings? corneeltje Orange 13 05-07-10 00:20
België: Proximus abo of mobistar abo? jpke Overige providers België 1 23-12-08 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.