//

telenet en sim

telenet en sim discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, kan er mij iemand helpen ??? Mijn telefoonnummer wordt niet herkend door door mijn iphone 4. (als ik iemand anders zijn simkaart er insteek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-11, 11:05
marleenfoto marleenfoto is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar marleenfoto
Unhappy telenet en sim

hallo,
kan er mij iemand helpen ??? Mijn telefoonnummer wordt niet herkend door door mijn iphone 4. (als ik iemand anders zijn simkaart er insteek wel !!). Na verschillende telefoontjes naar Telenet sturen ze mij voor de zoveelste maal naar een servicecenter. Hierdoor heb ik geen facetime maar zijn wel 47 connecties aangerekend voor opstarten via sms naar Engeland. Heb reeds een nieuwe microsimkaart die geactiveerd is en die voor de rest werkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
simkaart, simkaart niet ondersteund, telenet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telenet hotspots morphsie Orange 7 09-02-13 21:49
België: Verplichte vervanging SIM Telenet lesfetes Overige providers België 1 24-12-10 10:15
Telenet instellingen astramen iPad algemeen 8 12-11-10 06:02
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Wi-Fi Telenet samoht Wi-Fi 6 15-02-08 11:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.