//

opzeggen abb.

opzeggen abb. discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje mijn ab. loopt op 16 december af en zou daarna mobiele vikings aanvragen maar de zelfde nummer. weet iemand hoe ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-11, 19:16
Elidb Elidb is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 55
Standaard opzeggen abb.

Ik heb een vraagje mijn ab. loopt op 16 december af en zou daarna mobiele vikings aanvragen maar de zelfde nummer. weet iemand hoe ik dit best doe? En wanneer ik dit moet doen?

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-11, 19:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elidb Bekijk bericht
Ik heb een vraagje mijn ab. loopt op 16 december af en zou daarna mobiele vikings aanvragen maar de zelfde nummer. weet iemand hoe ik dit best doe? En wanneer ik dit moet doen?

mvg
Ben het geen 100% zeker maar voor zover ik weet kan je als je een abo van 24maand hebt gehad na 18maand gratis opzeggen of gewoon overstappen, als je gewoon overstapt dan hoef je geene aangetekende brief te sturen naar mobistar. Je moet alleen op de mv site voor zorgen je alles correct invult en je kan uiteraard dan je nr behouden, ik denk dat je je simkaartnr en weet ik nog allemaal zal moeten ingeven dan.

Beste je kan doen is eens bellen of naar een mobi shop gaan en daar vragen of je nu al kan opzeggen zonder boete ofzo te betalen, ik meende tenzij de regels zijn verandert je na 18maand kan opzeggen of overstappen naar een ander (gratis).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile abb. pacilootje iPad algemeen 1 13-03-11 12:58
Ervaringen Relex abb + web en walk en Iphone robvdk Odido (T-Mobile) 6 01-02-10 21:20
email zonder internet abb haneli Archief 1 28-03-09 01:53
Orange abb loopt mei 2009 af maar... JeePeeS iPhone algemeen 0 08-10-08 16:36
Verwaring over combinatie Abb. en Iphone Robert1979 Odido (T-Mobile) 1 23-09-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.